Блоговете имат голям успех - близо една трета от потребителите на интернет във Франция, или 8,7 млн. души, посещават такива сайтове всеки месец, пише вестник Либерасион, позовавайки се на изследване на Mеdiamеtrie.
Факт, от който все повече компании се възползват, макар и допускайки доста грешки. Японската Sony, например, бе уличена в създаването на фалшив блог и прикрита реклама.
За да подобри имиджа на новата си преносима конзола PSP, пусната на пазара в САЩ преди празниците, марката сама създала блог в своя прослава, кръстен “All I want for Christmas is a PSP” (“Всичко, което искам за Коледа, е PSP”), който уж е онлайн дневник на някой си Чарли – любител на хип-хопа, който е в екстаз от новата си конзола и държи да сподели това с всички геймъри в блогсферата.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.