Милиони потребители напират да се включат във виртуални онлайн светове, сочи проучване на анализаторите от Screen Digest, цитирано от BBC.
Пазарът на онлайн игри с много участници (massively multiplayer online games – MMOG) в Северна Америка и Западна Европа през 2006 г. надхвърли 1 млрд. долара, сочат данните. Приходите от абонаменти за тези игри ще достигнат 1,5 млрд. долара до 2011 г., казва авторът на доклада Пиърс Хардинг-Ролс.
Игри като World of Warcraft и виртуални светове като Habbo Hotel бързо се превръщат в платформи с голямо значение, като възникват най-различни жанрове и пространства, казва Хардинг-Ролс. Създават се и нови начини за генериране на приходи като продажба на виртуални предмети и на реклама във видеоигри.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.