Yahoo назначи висш служител, който ще ръководи усилията на компанията в борбата срещу измамите с кликове в рекламния бизнес при търсене в интернет, заявиха от компанията в опит да си върнат доверието на рекламодателите, съобщи Ройтерс.
Yahoo - вторият по големина доставчик на реклами от типа pay-per-click (плати при клик) след Google, съобщи, че адвокатът Реджи Дейвис, който от седем години е служител на компанията, ще заеме новосъздадения пост на вицепрезидент на отдела по контрол на качество на пазара.
За първи път компанията съобщи, че отхвърля като невалидни или с лошо качество между 12 и 15 процента от броя кликове на потребителите на Yahoo върху рекламите на сайта.
Когато отчете като невалиден даден клик, компанията не начислява такса на рекламодателите.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.