Посещенията на сайтовете от т. нар. ново поколение интернет, или Web 2.0, при които потребителите споделят собствено съдържание като текст, снимки, или видео, са отбелязали ръст от 668% за две години.
Това сочи проучване на американската компания Hitwise, която изследва нагласите на интернет потребителите.
„Web 2.0 и сайтовете, които предполагат участието и на потребителите, наистина набират скорост“, коментира анализаторът от Hitwise Бил Тансър пред близо 3 хил. интернет предприемачи, ИТ специалисти и финансисти на изложение, посветено на Web 2.0 в Сан Франциско тази седмица.
Посещенията на такива сайтове представляват 12 на сто от всички посещения в интернет в сравнение с 2 на сто преди две години.
Делът на посещенията на Web 2.0 сайтове за споделяне на снимки пък представлява 56 на сто от всички посещения на сайтове за фотография, като сайтът Photobucket има 41 на сто дял от този сегмент, сочи проучването.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.