IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Биг Брадър Web 3.0

Или как данните за поведението ни онлайн промениха света на рекламата

Биг Брадър Web 3.0

Личните данни приемат ново значени в уеб епохата, в която името, адресът или възрастта на даден човек са много по-маловажни за някои, отколкото събраната информация за посещаваните от него сайтове, пише Ройтерс.

Технологиите за наблюдение и тълкуване на навиците в интернет набират скорост и се превръщат в новата златна мина за уеб сайтовете и техните рекламодатели.

Известно като набелязване на целеви групи според поведението, предпоставката на едно такова проучване е проследяване на сайтовете, които даден човек посещава, и съответно съставяне на картина относно продуктите, които може да го заинтересуват, след което да бъде предложена подходяща реклама в точното време, за да направи даденият човек избора си на покупка.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата