Новата медия, наречена блог, навлиза все по-силно и в България.
„Личните дневници“, както все още се наричат блоговете, вече не са запазена територия само за журналистите или творческите личности.
Все по-често корпорациите навлизат в блог сферата, търсейки по-достъпен език в комуникацията с партньори и клиенти.
„Личните дневници“, както все още се наричат блоговете, вече не са запазена територия само за журналистите или творческите личности.
Все по-често корпорациите навлизат в блог сферата, търсейки по-достъпен език в комуникацията с партньори и клиенти.
В блога на Инвестор.БГ АД може да се намерят данни за целия сектор, тенденции за развитието на интернет индустрията, както в България така и в международен план.
Вижте още Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.