IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нови правила на ЕС насърчават потребителите да поправят развалените уреди


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

21
Абориген
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 4
Имам една Перла 05... ако може да я погледне някой от ЕС дали ще стане на работа... и едни маратонки Ромика.. дали ще ги зашие някой ??
отговор Сигнализирай
20
Фитьо
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 3
Артисали са много чипове за перални след успешната забрана за износ за Русия,за да не могат танковете и да стрелят,самолетите и да излитат и ракетите и да летятСамо,че няма внос,няма и скрап от руска техника,а чиповете сами не могат да перат и да ги има в излишък.Кво стаа,Ръша загуби ли войната срещу 800 000 въоръжена от Запада украинска армия?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 11 Не харесвам 6
Русия му разказа " играта" на ЕС!-:)Руски " петрол" евтин вече Няма!!-:) Ха сега да видим Кон боб яде ли?-:))
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 2
Санкциите срущу Русия водят до недостиг та материали и енергия в цял свят.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 1
Avatr 12, пълна комплектация 400 хил юана (51 хил евро). 29 сензори и лидари, автопилт и автопаркиране. 570 конски сили, 3.8 ускорение до 100км/ч. Екейтромотор на Huawei с пожизнена гаранция за първия собственик. Окачвана с технология CDC (лидари следят за неравности на пътя и адаптират окачването автоматично), въздушно, с регулиране на клирънса от 11 до 15.5 см. Батерия 94 kw/h с пожизнена гаранция за първия собственик. Натискаш бутон и седалката се превърща в легло със ситема за "нулева гравитация" ако трябва да починеш. Вътре практически няма пластмаса, всичко е кожа.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 2
Това е пълна лудост. Занимавам се с гаранционни ремонти на бяла техника. Няма клиент, който би предпочел ремонт през замяна. Всеки първо пита за замяна, знае си правата, заплашва с КЗП. Позволените гаранционни ремонти вече са два, а не три. След това си задължен да замениш. А тва със заместващите уреди е просто драпиращо. Тея чиновници имат ли идея какво е да съхраняваш и разкарваш перални и хладилници нагоре надолу. Аз имам по 400 ремонта на месец - огромни разходи за транспорт и за уредите.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 2
Германия в момента е на път да загуби по-голямата част от индустриалната си база, най-вече в химикалите и колите, включително прехвалената си mittelstand(средна класа), преди всичко заради високите цени на енергията и намаляващата работна ръка.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 18 Не харесвам 2
Връщат ни 50 години назад, в миналия век. Тогава се поправяха и храдилници и перални и ютии. Сега уредите са направени от неразглобяеми части, които не подлежат на ремонт. Май ще се окаже, че социализмът е бил правилната посока на развитие.
отговор Сигнализирай
13
нафърфорий
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 2
Е, па то на Запад нема ремонт на Ел. уреди и Бяла техника, бе! Един ремонтъ шъ ти излезе по-скъп например от нова пералня!
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 16 Не харесвам 2
Е как така? Нали уж все рекламират нови " продукти", и за " ремонт" на " стари такива" и дума не става? -:) И изведнъж,да ги " ремонтиране" а?! Леле леле! ЕС явно много Го е закъсал в тази война в Украйна а? -:)
отговор Сигнализирай
Новини