IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Европа бере първите горчиви плодове от вкопчването в електромобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

128
нееееееееееее
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Нали китайците решават проблема със себестойността и според вас самия, тогава какъв проблем има с цените на ел колите?
отговор Сигнализирай
127
нееееееееееее
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 0
Някоя конкретна авто компания какви модели ел коли е пуснала е второстепенно защото пускат евтини ел коли всички, но пак е задължително да пуснат евтини ел коли всички.
отговор Сигнализирай
126
нееееееееееее
преди 1 година
Харесвам 2 Не харесвам 1
Местните и=диоти разбраха кои икономики ще бъдат закрити от азиатчетата и че са петролните, и от другите в относително отношение в обратен ред на твърдяното от вас самите, тоест сащ най-малко, и се изплашиха. Много е лошо да не знаеш кой е балъка на масата, нали.
отговор Сигнализирай
125
нееееееееееее
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 10
Новите азиатски и особено китайски частни корпорации демонстративно бият, при това китайските и индийските коли са достатъчно евтини. Тойота няма да победи с хибридите защото и те ще бъдат забранени, но вече пуска и голям брой чисто електрически модели, тоест се адаптира. Честно казано поредните съветски глупости, целта е да се набиват най-неадекватните и консервативни идеи които може. Не мога да разбера всичките тия изплашени смешници и кримки какво искате изобщо.
отговор Сигнализирай
124
Ман Гал
преди 1 година
Харесвам 22 Не харесвам 3
Зимата ползва част от батерията за да я подгрява. Не е от най еко решенията. Заради по голямото тегло и гумите се износват по бързо а частиците от тях който също оставят въглероден отпечатък са 4 пъти повече от на дизелов автомобил.а след 10 години ще има бум на стари батерий и необходимост от рециклирането им или унищожаването им. Пак Африка ще го отнесе както стана с депонирането на старите батерий от телефоните.
отговор Сигнализирай
123
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 23 Не харесвам 0
От 50 години въртят една и съща песен, все търсят как да се откажат от петрола. Първо за да нямат геополитеческа тежест арабите, после заради кризата, заради климата... Заради зависимостта от руските ресурси.....
отговор Сигнализирай
122
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 33 Не харесвам 5
Ел колите са като диария.та. Неможе никога да си сигурен, че ще стигнеш до вкъщи. Батериите имат един огромен недостатък. Всички марки и модели, който засега не е решен. Няколко мвсеца след покупката капацитета пада на около 65 %, и така си отива, докато батерията не се скапе. А зимата е направо трагедия за ел колите. Батериите имат собствено отопление отделно от купето. Пълен тестикул е цялата тази история.
отговор Сигнализирай
121
и защо
преди 1 година
Харесвам 13 Не харесвам 36
е тая пропаганда срещу електрическите автомобили,същото стана и с ваксините,постоянно промивате мозъка на и без това загубения българин после се чудите защо е още с пещерно мислене и е такъв ди вак,ами на времето е имало много силна съпротива и срещу парните локомотиви,но неграмотници като вас няма как да го знаят,може да си лаеете колкото искате света ще върви напред и без вас,не ща ст ни ***
отговор Сигнализирай
120
Христо
преди 1 година
Харесвам 31 Не харесвам 3
Освен всичко са и тежки и ще разбият рехавите окрадени пътища на бат Гойко и ще сме вовеки веков в ремонт на ремонта....
отговор Сигнализирай
119
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 35 Не харесвам 4
След няколко години ще се чудите как да смените електричките с дизел. Един такъв "умник" беше успял някак да се качи до хижа Вихрен. Електричката ще виси вовеки до хижата.
отговор Сигнализирай
Новини