IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Европа бере първите горчиви плодове от вкопчването в електромобилите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

98
Да
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 6
Днес ще шофирам на втора цял ден моят дизелов волвак XC90, така че някъде там една електричка да не прави разлика!
отговор Сигнализирай
97
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 24 Не харесвам 2
да ги направят с 20 години живот на батериите и минимум 600км на пълен заряд, и поне двойно по евтино от двг-то (че в електричката няма нищо и е много по проста)......тогава може.и сега има технологии за батериите литий-ферит-фосфат може да държат поне 10 години. ама те искат да ебт потребитея.
отговор Сигнализирай
96
Коментар
преди 1 година
Харесвам 28 Не харесвам 2
Европеецо удари се с тигана по главата, белкем ти светне. Европа е континент. България е на континента Европа, значи си европеец. ЕС е съюз от държави които са на континента Европа. ЕС не е държава!!! Съюзът е от държави, които се събират за да извличат ползи от това. Не ЕС и бюрокрацията да става по-силна и независима, а всеки член, всяка национална държава да става по здрава, по-образивана, по- богата и по-защитена.
отговор Сигнализирай
95
ДО 111
преди 1 година
Харесвам 34 Не харесвам 6
Само ти не си разбрал досега, че световният проект с премахването на автомобили с ДВГ и преминаването към автомобили с батерия е абсолютен провал! Да, електричките са тотален провал, но това не се признава, поради един факт - защото производители, а от там и световни лидери, ще претърпят огромни загуби. Електрически велосипед или малък мотор са практични, но електрически автомобил, е това вече е абсолютно неизползваем ***. Да дам толкова пари, за да го карам само градско? А на дълъг път?
отговор Сигнализирай
94
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 14 Не харесвам 1
Електромобила е преходен период преди създаването на Inexhaustible soursce of Energy.Без този източник няма междупланетни полети,дори Луната е Химера.Защо след зрелищното кацане на Луната програмата се прекрати.Няма как да се пренасят макари само с кабели.Акомулатора е временно решение известно още от началото на 20-ти век.Никой не смее да повдигне въпроса ( а той ще се повдигне)за вредното въздействие на десетките акомулатори в долната част на колата.Токсичните им изпарения до какво ще доведат.
отговор Сигнализирай
93
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 34 Не харесвам 5
Наврете си зелената сделка отзад!
отговор Сигнализирай
92
Само дето
преди 1 година
Харесвам 41 Не харесвам 10
До Анонимен 71 Момче младо, България при партизаните произвеждаше автомобили и много други неща. не беше нетен потребител на зеленчуци от внос.
отговор Сигнализирай
91
Коментар
преди 1 година
Харесвам 29 Не харесвам 3
Да спасяваш Земята от карбона е все едно да искаш да спестяваш пари за яхта от икономия на тоалетна хартия. Със сигурносст нещата ще се оцапат, но няма гаранция че ще се икономисат пари за нова яхта. Обаче банката, която ще ви държи спестяванията за яхтата със сигурност ще спечели от това че декарбонизаторите са се ***.
отговор Сигнализирай
90
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 7 Не харесвам 45
Втора електричка карам, връщане назад към ДВГ няма. Всеки да говори каквото иска!
отговор Сигнализирай
89
Коментар
преди 1 година
Харесвам 38 Не харесвам 3
Как думите измислени от човека, променят природата, която го е създала?!?! Какво значи декарбонизация????. Да убием въглерода?!?! Даваме милярди за сателити и ракети за да намерят една молекула въглерод на някоя далечна планета, а се чудим как да убием този който имаме в изобилие. Въглерода е толкова важен, колкото и кислорода. За цялата флора на Земята това е живот, а от там и живот за фауната. Само човека живее в метавселената. Човечеството вече е почнало да си прави харакири.
отговор Сигнализирай
Новини