IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Удрят вноса на твърде стари и замърсяващи коли у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

64
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
Повечето стари бензини са газифицирани. Въпреки, че lpg то води до много азотни окиси, няма как да пуши повече от дизел.
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
България и Румъния ще създадат обща работна група,.../лъжа е че двете държави могат да създадат каквото и да е без разрешение от ЕС/България и Румъния имат тежък проблем с автомобилния парк заради свободния внос на стари коли от Западна Европа..../значи проблем с авто парка,понеже автомобилите били стари, но работещи.........а ако бяха нови ???????? /Забраната е само за почти новите дизели,които имт живот още 20-30 години,но бяха забранени на Запад,и за да не се купуват от българи и румънци,
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 28 Не харесвам 8
Момчета, ся е моментът да си купим по едно БМВ е92 330Д или 335Д и да си караме докато се овъртиме в някой стълб! Веднъж се живее! После евроджендърите ше ни спрат тока и идват дженди електричките с чипове и ограничители на скоростта и... потентността!
отговор Сигнализирай
61
Гост
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 8
И още нещо, какво сте се хванали за дизелите като удавници за сламка? Всеки ден като вися в задръстванията има поне няколко бензинови , които пушат и смърдят повече от Трабант. Къде са рекламираните станции , които щяха да измерват газовете на колите и да ги спират от движение? Сигурно стоят в складовете или беше само една за пред медиите?!
отговор Сигнализирай
60
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 28
Проблемът на българинана не е толкова невъзможноста да си купи нов автомобил, колкото гъзарския манталитет. Аз самия попадам в тази категория. Имам възможност да си купя нова Октавия, но не...заглеждам стари Беемветата за същите пари из Германия и Италия. От чиста суета и робуване на марките.Много българи могат да си позволят нова кола от не толкова престижна марка, но е по-лесно да се мрънка. Разбира се и държавата, с правилата си, защитава интереса на джамбазите, а не на купувачите на нови.
отговор Сигнализирай
59
Гост
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 3
Къде точно премахват дизеловите коли в Германия, че не мога да се сетя? Да, има ограничения за достъп до центъра на някои градове /под Евро 5В/, но това не означава пълна забрана на тези коли. Стига сте дрънкали глупости господа политици, а вземете мерки хората да могат да карат нови коли.
отговор Сигнализирай
58
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 6
Няма нужда да се мисли да направят минималната работна заплата 2бона и никой няма да кара стари коли
отговор Сигнализирай
57
Hop
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Горанов да вземе да си прибере задълженията на Артекс към държавата. Мисли само глупости. В Румъния колите са на технически преглед на две години, а тук рекета е ежегоден.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 5
В Чехия колите минават на преглед на две години, но като видях как го правят и какво проверяват малко коли у нас ще могат да го изкарат.
отговор Сигнализирай
55
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 2
Естествено е румънците да предложат това. Техните доходи са много по-високи, а и произвеждат коли. Елате в Русе в събота вечер. Доста заведения са пълни с румънци, защото за нас са скъпи. Болшинството коли са от Букурещ. Не съм чул българи да ходят по заведенията в Букурещ. Днес по обяд в града всяка трета кола бе румънска.
отговор Сигнализирай
Новини