IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Удрят вноса на твърде стари и замърсяващи коли у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 7
Като начало добра мярка е субсидиране на електрически коли, както е на всякъде където се държи на екостандартите.Втора стъпка нека да минем първа защото тя ни дава много време за втора.Аме те бързат.Трябва да икономически, годишната поддръжка(задължителни такси) на чисто нов автомобил да е по евтино от автомобил на години и това става чрез намаляване на първите а не увеличение на вторите т.е. да има стимулиране а не рекетиране.
отговор Сигнализирай
33
Фалшива новина
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 1
Поредната фалшива новина.Не знам с коя лъжа да започна.Примерно за данък МПС, пише, че сега от 2019 бил въведен екологичен компонент, а него го има, откакто има коли за катализатори, т.е. нищо ново в това отношение.Другата лъжа, която се внушава е, че ако се ограничи вноса на по-стари коли, автопарка в България ще стане по-нов и по-екологичен. Опитът на други държави наложили ограничения за стари коли сочи точно обратното - бързо застаряване на и без това стария им автопарк. Ясно е защо.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 4
В провинцията има коли още от соца!!! Там ако минат на 15-годишни дизели, парка ще обнови. Те повечето и без това ги карат само по изключение, при крайна нужда.
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До W A1 MtelДори не разбираш за какво говориш. А се пънеш като чер*вей на буца. Пубертет
отговор Сигнализирай
30
Qwerty
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 5
Абе хора, защо се заблуждавате, че пунктовете за ГТП могат да решат този проблем???Пунктовете от години са в ръцете на частници, а частника грам, ама грам не го интересува техническото състояние на автомобила Ви. Той има примерно заеми, има наем на помещението, заплати и осигуровки на двамата дето му работят, разходи за консумативи и т.н.т. За него всеки върнат автомобил е 30-40-50 лв. загуба. Смятайте... ако върне днес 5 коли по 40лв., това са 200лв. Как да стане?
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 3
Паникьосахте се, че всички ще си накупуваме готини и читави дизели Евро 4 за без пари и ще спрем да ви купуваме ***. Мда, бързичко трябва да се реагира. Как така ще караме, пък вие няма да печелите....
отговор Сигнализирай
28
снайпера
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
До Анонимен 32Така ли лесно се дава элатна територия бе, младеж
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 3
Като видя, че не става, хващам си пътя през терминала и се устройвам някъде в Европа. Там парите стигат за нова кола. Приключвам с България, политиците да си приемат и плащат каквито данъци искат, да си купуват евтини апартаменти и да се тъпчат със суджуци...
отговор Сигнализирай
26
sperko
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Прочетох "На всеки 10 ТАРАТАЙКИ..." и спрях да чета. Уникален журналистически бълвоч. Тази статия сигурно е писана с бира и цигара в ръка.
отговор Сигнализирай
25
Мен
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 42
Пак глупости. Просто направете техническият преглед реален, 50% от бараките по улиците няма да го минат и дирекно им се свалят номерата. След 10-тата година данъка на колата да скача със всяка измината година. Всичко ще си дойде на мястото. Висок данък за коли над 100коня, още по висок за всичко което не е евро 6. Събраните пари могат да се инвестират като помощи за покупка на еко автомобили и инсталиране на газови.
отговор Сигнализирай
Новини