IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

COVID-19 блокира вноса на коли на старо у нас


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

38
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До ОбективенМного обичаш "обективно" да дрънкаш глупости.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Няма нова или стара кола, има подържана и не подържана кола. Това е истината, но понеже старите коли се купуват от хора с по малки финансови възможности и не се подържат добре се счита, че са вредни.
отговор Сигнализирай
36
Обективен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 10
В България по-малко от половината домакинства притежават автомобил. Сега като спрат вноса ще изостанем още повече от Западна Европа, където 80% от домакинствата имат автомобил. При това сегашните автомобили ще остареят още повече и няма да се сменят с по-нови.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Баровеца-СФНаври си SUV в задния гараж !
отговор Сигнализирай
34
Марвин
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 3
Голяма работа, и без това повечето семейства имат по три брички!
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
СкраП с П, ид*оти!!!
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Защо някои смятат, че въздухът ще се изчисти, ако Иван продължи да си кара 20-30 годишната кола, вместо да я смени с 5-15 годишна внос от Италия. Ей богу, това не го разбирам. Забраната на внос на стари коли навсякъде по света доведе до още по-голямо остаряване на автомобилите, а в България те са доста стари - в провинцията средната възраст на колите е 22 години, а в София 11 години.
отговор Сигнализирай
31
Агент Гибс
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Не трябва да се допускат в никакъв случай автовозите с таратайките защото са потенциален вносител на заразата ! Дано институциите направят необходимото , а за фалити е глупаво да се говори , защото цените са толкова надути , че без продажби и подаръци да правят , пак ще са на печалба ! Но истината е , че трябва да се затворят границите !
отговор Сигнализирай
30
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Ако искаш хубава кола но не от най новите вземи си от преди 2010, понеже след това ги правят така, че да им има нещо след някоя друга година.Естествено ако си средната класа, която изчезна в България последните години.Също така гледай да има катализатор, верно ще ти струва някой лев отгоре, обаче предполагам че не си някакъв неосъзнат "тийн" и държиш да не гърмиш по пътищата.
отговор Сигнализирай
29
йййй
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Най-после тия *** произведени между 2000 и 2015 та година ще имат проблеми да влизат. Ще останат само читави коли - преди 2000-ната и след 2015-та, като за последните още не е ясно колко са читави , но поне са все още нови.Спестяват ми голяма чуденка кой модел да избера между 2000 и 2015-та понеже всички са от разпадаща се пластмаса с мнайсе компютъра вътре.
отговор Сигнализирай
Новини