IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какво се е случило в кабината на разбилия се Boeing 737


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

34
доктора
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До анонимен 38Съгласен съм. Когато търговеца "влезе в храма" така да се каже т.е когато се месят в работата на висококвалфицирани специалисти като инженери и лекари хора който виждат в хората само едни цифри и които и представа си нямат от материята и работата по същество е тогава страдат и умират хора
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
До доктора Предвиден е и втори сензор, който обаче се предлага опционно, като екстра. Така е, когато търговецът се качи на главата на инженера.
отговор Сигнализирай
32
Bad Company
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
Огромен гаф на Боинг, спор няма. Със сигурност проблема е отстранен но това няма да върне жертвите на семействата им. Боинг трябва да си понесе последствията. Въпреки това 737 остава най-масовия и най-надежния самолет.
отговор Сигнализирай
31
доктора
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Предаването се нарича 60 minutes australia-rogue boeing 737 max planes with ""minds of their own"
отговор Сигнализирай
30
доктора
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
" изправяне във въздуха" и загуба на тяга А защо-отговора дава един от инженерите в боинг който не желае да се показва лицето му-алчност и страх че еърбъс ги изпреварва
отговор Сигнализирай
29
доктора
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
https://youtube/watch?v=QytfYyHmxtcПрилагам връзка към филм в ютуб точно за този случай По-точно репортаж на раследва журналистка. Пилотите не са били информирани за системата авиокомпаниите не са знаели за нея, единствената система в историята на съвременната авиация зависеща само от един сензор (а не от два или повече както е обичайно).И всичко това защото поради факта че новите двигатели не пасват на старата 30 годишна концепция на корпуса самолета е нестабилен и предразположен към
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Много е просто, напишете в Гугъл "mentour trim" и изгледайте няколкото клипчета. Човекът е пилот на Боинг, тренира пилоти на Боинг и има достъп до симулатори. На една от тях много ясно се вижда как когато самолетът е в такава ситуация, става невъзможно да се навие колелото. Също има и съобщение на ЕАСА, в което се казва, че в определена ситуация, става невъзможно да се коригира ръчно трима. Ментор дори показва на клипче крика с който се местят плоскостите и защо става невъзможно да се премести.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
"Boeing продължава да твърди, че самолетът е безопасен,"Тези са пълни психопати.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Боинг са сложили на стар самолет нови двигатели с по-голям диаметър дето не се събират под крилата. За това двигателите са изнесени напред за да мога да отидат нагоре. Центъра на тягата се е променил и дърпа носа на самолета нагоре. Опита да се коригира грешната авионика кято са създали със софтуер който да натиска носа надолу какт осе вижда завърши с трагедии. Катастрофите са в резултат от американската алчност да се спеастят пари за разработката на нов модифициран самолет за тези двигатели.
отговор Сигнализирай
25
Бичето
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Каква мускулна сила ви гони? Този самолет не е със серво усилвател а е чист fly by wire. Единствено трябв да се преодолее force feedback-а, но той е по-слаб от най-слабата жена-пилот, така че това не е проблем.
отговор Сигнализирай
Новини