IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Какво се е случило в кабината на разбилия се Boeing 737


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

24
V
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Ха ха .Много поташ .Ами като видя един самолет в движение и сники от към профила на носа .Просто виждам как пробива въздуха и къде са грешките и усилията. Дори части от конструкцията виждам.Въпрос на усет .А другото природата вече го е измислила .Но това е по малкия проблем .Машините за читаво производство ще отнемат много работа и инвестиции.Тази технология се прилага но за други работи и трябва да се съчитае с друга.Като Стив Джобс .Той просто събра вече съществусащи технологии в един продукт.
отговор Сигнализирай
23
До 26.
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Това е нормално - Бай *** винаги знае всичко за нещата, най-вече когато не ги е виждал. Чудно ми е как разследващите не са прочели още същия ден коментарите в днес.бг - веднага щеше да им стане ясно каква е причината. Всяко разследване трябва да започва (и завършва) с допитване до специалистите в коментарите тук......
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До Анонимен 14Стига глупости! Чичо Сам без пари нищо не дава! Ще даде USED фърчила на комшиите по-евтино, за да вземе някой долар, дето ще ги хвърля.The Greek armed forces are due to receive 70 used Kiowa Warrior helicopters for a total outlay of 44.15 million USD.Тези фърчила са много далеч от понятието "ударен хеликоптер".
отговор Сигнализирай
21
@18
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Виж симулациите на полета и после се прави на интелигентен. В Боингите все още има вариант за директно летене, а пък специално в случая, хиляда пъти се обясни, че пилотите имат 3 начина да контролират тримера - с кормилото, с бутон или ако хванат колелото и го навиват ръчно. Последният начин работи дори когато електрониката е изключена, защото е свързан директно с опашните плоскости. Само че при висока скорост, става невъзможно да се завърти на ръка.
отговор Сигнализирай
20
V
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Ааа такива работи не думам .Питай някое друго въпросче .Освен това който не е обработвал метали с ръце за да се пребори с нещата ,няма как да сглоби читава машина квато и да е тя ;) Ами има си технологии ,но не ги използват ;)
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Доколкото разбирам, единственият начин да се изключи тъпата система и да се запази електрониката е бил да се пуснат задкрилките. Ама при тази скорост и ъгъл нямам представа дали крилата са щели да издържат и как е щял да се държи самолета. Но това, че не са се сетили да го направят само показва, че от Боинг така и не са обяснили на пилотите как новата система работи и кои неща я изключват автоматично. Пълни ***.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Може би ако пилотите бяха изключили електрониката в момента, в който са коригирали носа с "бутона", може и да е имало шанс. Или не са се сетили, или системата не е реагирала (и ако е второто, това е дори по-зле). Но изниква въпроса, как щяха да продължат да летят с бъгната електроника и само с ръчен контрол над опашката. На симулации се вижда как колелото за опашката постоянно се върти. Ако това е изключено, не знам как протича полета. Тъй че яко прецакана ситуация.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Това което от Боинг така и не са тествали, е че когато самолетът е с висока скорост и с нос надолу, заради налягането на въздуха върху опашката му, няма как ръчно да се изправи носа. Просто е физически невъзможно. Това го показаха в една (изчезнала) симулация, показват го и данните от падналите самолети. Има вариант за справяне с проблема, но той се прави трудно на ниска височина. Епичен провал на Боинг и на ФАА. Дреме ли им, НЕ!От ЕАСА даже имат съобщение за това,явно са знаели, но не са казали
отговор Сигнализирай
16
V
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Съвременната авио техника е много зле на фона на технологиите ;) И при бойната авиация е същото .За съвременни условия трябват друг вид машини и дори материали .В аеродинамично отношение нещата са много зле
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Ужасна работа!Вече няма да пътувам с боинг.
отговор Сигнализирай
Новини