IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Петър Витанов: Аргументите срещу пакета "Мобилност" са политически


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Пепи прав си за всичко. Във всички български "бизнеси" са така нещата. Алчни необразовани крадци иззеха всички бизнеси в нашата мила Родина. Но накрая ще се наядат!
отговор Сигнализирай
21
Пепи
преди 5 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Да така е.Ама шофьора ще взима по голям дял от заработката и ще бъде осигурен на висока сума.Съответно банката ще му даде лесно заем за къща и нова кола.А не собственика да кара бентли.Има разлика нали.Отделно по високи заплати означават повече данъци и по добри пътища.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
Българския чорбаджия който извършва транспортни дейности не е някой който генерира работа. Той просто използва условията които са генерирани от друг. Ако не е той, работата няма да изчезне. Ще дойде друг на неговото място който ще дава достойна заплата и условия.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Значи, работата няма да се загуби, тя си остава. Само се сменят дрехите и фирмите откъдето ще идва заплатата. Демек ще фалират мошениците българските чорбаджии които подбиват цените с ниски заплати. Това че българския чорбаджия ще фалира не означава че ще се извършват по малко превози с камоиони в ЕС.
отговор Сигнализирай
18
Пепи
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Лека мека все тая - пълно е с негативни мнения в българските форуми за българските собственици на транспортни фирми.Свиквайте.Или ще си плащате на работниците и чак накрая квото остане за вас,или няма да ви дават да въртите из Европа.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 6
Пепи, отговорих ти. Или не четеш, или не разбирак. Глупостта ме уморява. Да е к.. да го вкарам, но акъл...Както и да е, лека.
отговор Сигнализирай
16
Пепи
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Почти 99% от трудовите договори в България са на минимална заплата. Колегите са свикнали толкова с тая цифра, че са я приели за константа. Само че не е невъзможно в трудовия договор да пише реалната сума, която се заплаща и това се случва. Сивото в бранша не е бетонна стена, а е като Берлинската, рано или късно пада и на дневен ред идва светлото от сивотата в бранша, коментира Бриги.
отговор Сигнализирай
15
Пепи
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Това произтича най-често от наложени запори. Проблемът е там, че икономията от осигуровки отива при работодателя, а не при работника и последния пак е ощетен, смята той. Мнение от един форум
отговор Сигнализирай
14
Пепи
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Не ми отговори на най важния въпрос - на колко осигуряват работниците.Отговори на въпроса.Защото всички шофьори са на минимална заплата и другото са пари под масата.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Пепи, международните шофьори получават около 2300 евро, минимална заплата + командировъчни. Прибави и плащането, когато са в България. На работодателя един шофьор струва около 2600 евро на месец. Дискордия плаща на тези, които са по 5 месеца и повече в камиона 2500 евро!!! Знам, какво говоря за разлика от теб.
отговор Сигнализирай
Новини