IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Употребявани чешки трамваи по софийските релси


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
ИМПЕРИАЛИСТ
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Да добавя: С чешкото чувство за хумор, в Прага на този трамвай му викат ЮТИЯ / Železo
отговор Сигнализирай
22
ИМПЕРИАЛИСТ
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До vladyТАТРА Т6А5Weight19.5 t Traction systemTV3 Thyristor equipment 4 motors - models TE 023, TE 026A02 Общото тегло и 4 четирите мотора не може да ги компенсираш с тиристорно въздействие при потегляне. Тези трамваи са пригодени за стръмните пражки улици където се движат без проблеми доста бързо. Въобще чували ли сте, че всяко трасе си има "диаграма на мощността" и въз основа на нея се правят разчетите за себестойността на превоза от началната станция до крайната..... . .
отговор Сигнализирай
21
vlady
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До рускиняT4D-C са много хубави трамваи за съжаление не се проведе обучение на персонала относно особенностите им. Преди тях по 11 вървяха дараците България 1300 много по-зле във всички отношения - дрънчащи, виещи на умряло, скърцащи, лашкащи и тръгващи и спиращи рязко с поредица присецвания.
отговор Сигнализирай
20
vlady
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
До ИМПЕРИАЛИСТЧешките трамваи са с тиристорно импулсно управление и изразходват 2-3 пъти по-малко енергия от българските. При българските пусковите съпротивления са включени през цялото време на ускоряване, докато при чешките тиристорите се запушват в определени моменти от времето в зависимост от нужната скорост съответно не се изразходва енергия.
отговор Сигнализирай
19
пешо
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
абе хора, вземете се усмихнете, нямате угодия... като са евтини - защо са втора употреба. като са нови - защо са толкова скъпи. ако откажем и двете - защо не си ги обновяваме... как точно си представяте, че стават нещата в тоя живот??
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
До АнонименТрамваите на Трамкар бяха тотални ***. Има и в момента движещи се в София български трамваи, от съчленените, произведени в края на 90-те, а изглеждат като произведени през 50-те. Чешките Шкоди са много качествени. В момента се движат такива по линия 20 (широките, подобни на които ще са и тези "нови" 20 трамвая), и по линия 10 и 18 (тесните трамваи), но тези са и по-късички. Но пък се движат сравнително тихо, доста бързо, вътре е топло през зимата, не тече, не духа. Добра сделка.
отговор Сигнализирай
17
Бате Цецо
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До АнонименВ една друга статия прочетах точната сметка. 10000 лв е транспорта на 1 бр., а част от парите са и за застраховки и така сметката излиза. Дано да са читави за толкова тънка цена. Една нова мотриса струва 1 - 1.5 милиона лв.
отговор Сигнализирай
16
ИМПЕРИАЛИСТ
преди 9 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
Това са пражки трамваи с много мощни двигатели и дори вече поизносени, с лекота ще катерят височините в кв. Лозенец. Лошото е че харчат много ток и не знам бюджета на общината дали ще може да издържи на разходите за ток. Няма да се учудя ако поради това се вдигне цената на картите и билетчето.
отговор Сигнализирай
15
Гундьо
преди 9 години
Харесвам 0 Не харесвам 7
До рускиняТези по линия 11 също са чешки и са купени от Софиянски, т+па руска к+чко!
отговор Сигнализирай
14
рускиня
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До dsadsa. Извинявай, ама същата оная Фъндъкова е купила "мноо еффтино" немски мотриси, което сега се движат по маршрут 11. Самите ватмани наричат ги "динозаври". Не минава седмица, да не ни стоварят от такава мотриса, и да чакаме нейното изтегляне и друг трамвай. През зима те не си движат, много студено, през лято там е газова камера, като също не им се понася горещото. Та това по въпроса.... А Фъндъкова става все по заможна
отговор Сигнализирай
Новини