Ти изобщо четеш ли какво съм написала?! Казвам, че в София има хора, за които тези цени са непосилни. И те ЩЕ протестират. И с право. Защото увеличението е неоправдано, заплатите на цели сектори са замразени за обозримото бъдеще и за всички тези хора, увеличението ще бъде удар в бюджета им за месеца. Да не говорим за хората, които ползват някои дни кола, други градски транспорт. Реално ще им стане по-евтино да си ползват колите, което ще дозадръсти София.
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 9 години
241
1,60 лева билета, но да не чакам метро, автобус, трамвай или тролей повече от 5 минути през деня и повече от 10 минути рано сутрин или късно вечер. Също така последния автобус, трамвай, тролей или метро да е след 00:00 часа, а първият около 04:30. И да не забравя - билета да важи за час и половина, като да могат да го ползвам в различни превозни средства - както е в Европа.
отговорСигнализирай
22
До 25 преди 9 години
123
По-голямата част от държавните служители в София са със заплата по-ниска от средната за България, а може би около 80% от тях са със заплата по-ниска от средната за София.Подаваш се на правилото Разделяй и владей.
отговорСигнализирай
21
me преди 9 години
261
Още повече, че нямат никакво основание да искат такова увеличение, освен защото могат. Цените на горивата са ниски, няма планиран скок на заплатите или осигуровките, поддръжката им е фиксирана сума, а самата инвестиция дойде от европейски средства. Тогава на какво точно се дължи това увеличение? Като искат да ловят гратисчии, да сложат по един полицай на всеки вход. И никой няма да минава гратис. Защо ние трябва да плащаме, за да се намалявали гратисчиите?
отговорСигнализирай
20
Анонимен преди 9 години
341
Излиза, че у нас е по-лесно да вдигнеш билетчето с 60% на 800 000 ползващи СГС, отколкото да спреш кранчето на десетина корумпирани общинари. Един вид източването на СГС продължава с пълна сила, дори се поощрява като се наливат още пари. Мой граждански дълг е да се боря срещу това!
отговорСигнализирай
19
Анонимен преди 9 години
231
...рядко се случваше за два часа и повече. Интервала между автобусите стана 12 минути и повече. После промениха маршрути, което ми увеличи времето с още десетина минути. После пуснаха метрото, което е на 25 минути пеша до най-близката метростанция и горе-долу пак толкова, че и повече с автобус. Казано накратко условията на пътуване се влошиха около десетина пъти, но за сметка на това цената на пътуването се увеличи 10-20 пъти.
отговорСигнализирай
18
me преди 9 години
243
Ако го прокарат, ще се протестира. В момента хората изчакват, защото се надяват да не мине, но ако успее да мине,според мен половин София ще се изсипе на протест. Заплатите на депутати и общински съветници може и да са високи, и да ползват служебни коли и карти и да не им пука,но в София има един голям процент хора с ниски заплати и без статус на държавни служители, които такова увеличение ще удари директно в джоба им. И тези хора определено ще протестират.
отговорСигнализирай
17
Анонимен преди 9 години
271
Хора, изкарвайте колите! Докато не направим най-голямото задръстване в света, тая няма да миряса! Който може, пълен бойкот на Адския транспорт!
отговорСигнализирай
16
Анонимен преди 9 години
180
Грешка е да е 1.60 билета, ще бъде 1.63 и моля носете точно на шофьорите за да става по лесно.
отговорСигнализирай
15
Анонимен преди 9 години
221
За сегашният надземен градски транспорт в София и 50 ст. за билет е много, а той всяка следващ година става все по-зле. Закриха се линии, интервалите между превозните средства по една линия се увеличиха многократно, промениха се маршрути, което ги направи неудобни за използване и т.н.Примерно, около 1990 година живеех в Младост, стигах до Орлов мост за 20 минути, автобусите в квартала бяха на интервал между 2 или 2,5 минути. След 2000-та година, стигах до Орлов мост за час до час и половина, ря
отговорСигнализирай
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години
преди 9 години