IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Да оставим колите в мъглата. А по-бързо ли е с метрото?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

70
док
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До 681Точно така - мръсотията, отоплението от ***, ТЕЦ, горящ *** на Европа - това са причините. Другото е популизъм, политиканстване и лъжите на управляващите, подкрепени от *** на властта.
отговор Сигнализирай
69
до 59
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 1
Точно казано! Мога да дам за пример Виена. Тя е проектирана на рингове и трафикът върви от външните към вътрешните. Задръствания има и там, разбира се. Но е направено така, че да можеш да си оставиш колата и да ползваш метрото. Ако в центъра си с кола... плащаш яко зверски за паркинг. Даже милиардери като шефът на Била си ходеха с метрото. А в София... мацай къде какво ти падне. Вижте картата - все едно 3годишно хлапе е драскало с моливи.
отговор Сигнализирай
68
пепе
преди 5 години
Харесвам 27 Не харесвам 6
Метрото е идеално за хора, които работят и живеят в близост до спирка. Тоест, за около 1% от населеноето :-Д.
отговор Сигнализирай
67
Кучкар
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Не е лошо метрото нито останалия транспорт, въпроса да ползвам кола е че работя в индустриалната зона на Казичене. А до там транспортът е трагедия. Иначе почивни дни ползвам градски транспорт. Защото да караш в този трафик си е предизвикателство.
отговор Сигнализирай
66
Пластмаса на сметище
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
в България не остава, от там я прибира електората от махалата пред широко затворените очи на управниците. Забраната за изгаряне на твърдо гориво и всякакви отпадъци е решението, но правителството ще падне веднага в този случай, т.е. няма да стане никога. Който иска по-чист въздух и слънце, да се изнася, защото електората е най-важен!
отговор Сигнализирай
65
хм
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 5
Как ще си струва 1.60 да плащаме?? пуснете безплатно това метро, ако искате изобщо нещо да се промени!!
отговор Сигнализирай
64
аз
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 0
По-*** репортаж не можаха да направят.Сравняват метро В ЕДНАТА посока и КОЛА в другата...Изобщо кокошки с ябълки сравняват..Като искат да сравняват нещо, да хване да тръгне един с кола и един с метро от една и съща точка до една и съща точка.Да не говорим че АКО си ДО метрото ОК.Ама ако се прикачваш вече отиде половин ден.Заключението накрая е под всякаква критика...щяло да БЪДЕ двойно...на базата на какво реши това?!?!
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
Метрото.Народ.бутане,парфюми,гласовапоща,врати,излизане,влизане.Ни да седнеш ,ни да станеш.Образи,образи до безкрай.Идва ти ред,пазиш тълпата ,стълби,народ и... въздух.Въздух и то какъв.Избягвам този кръговрат на психичен тормоз.
отговор Сигнализирай
62
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 28 Не харесвам 1
Ще дам нагледен пример. Използвам 305, сутрин за да стигна до работното си място трябва да използвам трамвай, който чакам поне 10 мин и е претъпкан, след това 15мин чакане за 305, който идва претъпкан отново. След това въпреки бус лентата на Цариградско автобуса се движи изключително бавно. Няма да коментирам състоянието на дори новите автобуси и неприятните миризми вътре. Като вземем предвид и прекрасното време на вън, ами извинете ме но аз с кола стигам по-бързо, удобно, топло и чисто.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 23 Не харесвам 2
Аз докато стигна в полето до метростанцията с колата съм в работата. Виждали ли сте метростанция до която се ходи половин час пеша. Е такава има в Люлин в полето. На Фандупкова изобретението.
отговор Сигнализирай
Новини