IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Мощните коли – блян за слезлите току-що от "У"-тата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

43
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 5
По-бавно или по-бързо тръгване от кръстовище - катастрофите са повече при по-бавно тръгващите, защото изнервят задните коли и може да се случи случка.Всичко опира до възпитание и толерантност на пътя. Брат ми е полицай и си е правил експеримент с патрулаката нарчно бавно потегля на светофарно кръстовище. Никой не е посмял да свири с клаксона или да опитва да изпреварва или прави други опасни маневри, като отпред е полицейски автомобил.
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До 61Да бе, да. Като знам с каква скорост влизат в завоите разни маломощни коли, един друг път правят по-малко катастрофи. Всеки шофьор знае, че безопасната скорост е около средната скорост на движение на останалите коли на пътя. Всеки, който шофира със скорост силно различаваща се от тази средна скорост, може да е причина да има катастрофи около него. Дали ще е по-бавно или по-бързо няма значение.
отговор Сигнализирай
41
До 61
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
Ти май не схващаш какво си написал, а и вероятно не си шофьор.По-бавно или по-бързо тръгване от кръстовище - катастрофите са повече при по-бавно тръгващите, защото изнервят задните коли и може да се случи случка. Иначе ако изключим това, броя на катастрофите е един и същ при по-бавно и при по-бързо тръгващите коли, като в случая това почти няма връзка с мощността на колата. Малолитражките са обикновено по-пъргави и с тях често се правят опасни маневри с засичания, особено от по-младите шофьори
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Не знам за вас, но според мен с маломощни коли, новите шофьори ще правят повече катастрофи, защото времето им за реакция на новите шофьори е по-голямо, а с маломощната кола маневрата е по-бавна и като се съберат двете, както предлага КАТ и депутатите ще го приемат, катастрофите на младите шофьори ще се увеличат.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Шофьорските курсове и изпитите след тях не са проблем. Като проблем ги виждат само току-що излюпените шофьорчета.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Никой не е станал шофьор минавайки само шофьорския курс. След него следва един период на трупане на опит, през който минават всички. Дали часовете за кормуване ще са с 20 или 50 часа повече от сега, това няма да ги направи по-добри шофьори. Важното е да научат правилата за шофиране нощно време и по принцип правилата за шофиране в различни ситуации - в населено място, извън населено място, на магистрала, нощем, през деня, в мъгла, в дъжд, в сняг и т.н. каквото се сетите.
отговор Сигнализирай
37
Факт
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
... че шофират опасно спазвайки правилата, но не им достига опит, за да шофират без да спазват правилата, както правят всички останали и съвсем естествено правят повече катастрофи, като това няма връзка с мощността на колата, въпреки че с по-мощна кола е по-вероятно да се измъкнат от опасна ситуация на пътя, както с участието на други коли, така и в ситуация на път без други коли. Няма да забравя един мъничък едно или двуместен Smart, какви слаломи правеше между джиповете, докато ги изпреварваше
отговор Сигнализирай
36
Факт
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Новите шофьори правят повече катастрофи, точно защото са нови, а не защото карат мощни коли. При това с по-мощната кола е по-безопасно за младия шофьор и вероятността да направи катастрофа с други коли е по-малка. Иначе логиката на тези катастрофи е горе-долу ясна - всеки шофьор я знае, ако може да помни. Излизат от шофьорския курс с набити в главата правила и попадат в реалността, където правилата не се спазват от всички и те виждат, че шофират опасно спазвайки правилата, но не им достига опит,
отговор Сигнализирай
35
До 47
преди 9 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Данъкът , за който пишеш е най-малкия проблем и няма връзка с тези промени в закона. А и това, което пишеш не е вярно - има коли, за които се плаща, както си написал, но има и коли, за които се плаща много по-малко. Няма да те светвам кои са. При това много бързо "слезе" от 600-те к.с. на Бентлито до нормалното "над 100 к.с.". Кола над 100 к.с. е масов случай и изобщо не означава, че това винаги е мощна кола. При една рискова ситуация на пътя за младия шофьор е по-добре да е с по-мощна кола, ама
отговор Сигнализирай
34
Истината
преди 9 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Защо толкова малко хора виждат, че в България има огромна разлика между това, което пише в закона и как закона се прилага на практика от КАТ? Повече от ясно е, че в момента в закона има прекомерно строги наказания, а сега те се увеличават още. Повече от ясно е, че КАТ не прилага закона и това е огромният проблем за безопасността на движението в България. Защо се подлъгвате по лакърдиите на КАТ за увеличаване на наказанията, базирани на напълно грешни статистики, а не виждате каква е истината?
отговор Сигнализирай
Новини