IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Мощните коли – блян за слезлите току-що от "У"-тата


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
!?
преди 9 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
има един филм , където хората загубваха инстинкта си за самосъхранение и се хвърляха през балкона и беше невъзможно да им се помогне , СЪЩОТО е в България - хората не мислят за резултатите от постъпките на пътя и няма как да им се обясни
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
От моя скромен опит - карам Алфа GT(170к.с.), 2009-та. Качих се да закарам до сервиз Голф 3-ка(75к.с.), 1997-***.На първия завой щях да литна от пътя, защото голфарата направо няма спирачки спрямо GT-то. Отделно, че на всеки светофар въртях гуми, щото няма електронни стабилизиращи системи.С две думи - за 30 минути с Голф-а попаднах в повече рискови ситуации, отколкото за една година с GT-то. Разкарайте тия стари кошници от пътя!
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Да не очаквате родителите да купят отделна кола за току-що изкаралия курса син или дъщеря? Колата или ще се кара скришом, или наистина няма да се кара, докато едната година не изтече, след което синът или дъщерята ще се качват зад волана, но забравили каквото и да са научили в курса.
отговор Сигнализирай
20
Гражданин
преди 9 години
Харесвам 16 Не харесвам 4
Възпитание трябва, възпитание. Когато един човек е невъзпитан или неграмотен, дори и с колело може да направи катастрофа. Трябва контрол и тежки наказания. В САЩ пил ли си, дори да няма инцидент влизаш в панделата. Имам комшия китаец, който изобщо не говори български, но има книжка???
отговор Сигнализирай
19
До 23
преди 9 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Ти си типичен пример за нерзбиране на същността на въпроса. Хората шофират така, както им позволяват контрлните органи на държавата според правилата записани в закона, а това не зависи дали зад волана си ти, аз или някой друг. В България има прекомерно високи наказания, но няма кой да ги налага и веднага се проявява следствието - шофьорите шофиращи в България не спазват правилата - както българите, така и чужденците.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Какво е мощна кола? Ако семейството има само една кола, която е примерно 105 к.с., а депутатите запишат в закона до 100 к.с., какво следва? Втора кола ли ще купува това семейство? При това вече все по-малко са колите с малка мощност, а в това отношения закона изостава с десетки години от техническото развитие при МПС-тата.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 14 Не харесвам 3
Шофиране в насрещното - любим похват на МВР и НСО, а и линейките. Тях ще ги наказват ли?
отговор Сигнализирай
16
иван
преди 9 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Що за глупости....
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Забраната младите шофьори да не шофират мощни коли, очевидно ще увеличи катастрофите, но де акъл в депутатите, които се водят по това, което даже го няма - катаджийския акъл.....
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 9 години
Харесвам 22 Не харесвам 8
Всичко опира до сивото вещество. Първата ми кола беше едно маломощно Пежо, карах го няколко месеца. После се качих на Лексуса на баща ми- 3-литров мотор. Удоволствие бе да се кара. Малко след това си купих Тойота Селика GT-s. 200 конски сили на 980кг.. И всичко това на възраст между 18 и 23. Сега съм на 28. Имам златен талон, нарушение нямам нито едно, а карам ежедневно. Обичам високите скорости, но мисля къде и кога могат да бъдат развити.
отговор Сигнализирай
Новини