IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дерайлиралият водещ локомотив в Пловдив същият от Хитрино


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

11
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Защо този локомотив е още в движение като се знае че с него стана инцидента в Хитрино. Кой отговаря за подръжката на локомотивите и подвижният състав. Кой отговаря за ремонта на всички вагони и локомотиви които са пуснати в движение. Имали отговорници или всичко е пуснато на честна пионерска. Кой ще отговаря ако се случи инцидент с пътническа композиция и загинат хора. Има ли някой в тая държава който да носи наказателна отговорност при инцифенти. Не няма. Племето е виновно че ги качва на власт.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
Нищо няма да се промени. Държава няма. Всичко е на самотек и на доизживяване. България си замина вече. Свършено е с нас. След няколко месеца пак ще избухне цистерна или ще дерайлира влак, ще се запалят вагони, ще гръмне автобуса и прочие. Това е.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анонимен 4Няма, споко. Да не мислиш, че ще си играят, да го боядисват ... Пф ....
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 49 Не харесвам 1
Ако има счупване на заключващият механизъм на срелката е от липса на подръжка. Такова счупване може да се получи и от дефектирала талига на вагон или цистерна. Някой правили прегледи на цистерните и вагоните. Правят ли им се профилактични ремонти. Сменят ли се редовни колелата на талигите преглеждат ли се за счупени и износени лагери. Въпросите са много но няма кой да даде отговор. 40 години съм работил в подръжката на вагони и локомотиви такива инциденти не се допускаха защото всички в затвора.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 33 Не харесвам 1
Основните проблеми са в инфраструктурата. Локомотивите са стари и доста кърпени и ремонтирани, доколкото може, но ако някой се разходи по релсите, ще види колко крепежни елементи липсват. Не е чудно, че е дерайлирал влак, чудно е как се случва толкова рядко досега...
отговор Сигнализирай
6
телерапон
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
Сега джурналята да ходят да питат що тъй тоз локомотив пак прави същата ситуация. Това не е ли основание за повторно разследване срещу фирмата Х за неизправно превозно средство. Там НСБОП-аджиите шо не се сезират и разледват фирмата за тероризъм?
отговор Сигнализирай
5
А бе
преди 6 години
Харесвам 23 Не харесвам 5
До АнонименНе е в машиниста проблема.а във фирмата,която причини бедствието в Хитрино,а сега и в Пловдив.Ако я бяха осъдили яко,сега нямаше да се повтори същото!Машинистът е карал бавно(знаейки какво може да стане),но композицията е прекалено тежка за тоя релсов път!
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 9
Някой трябва да отговори защо продължават да използват вече катастрофирал локомотив. Надявам се, че сега няма пак да му ударят една боя и да го пуснат отново
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 8
този локомотив достатъчно пакости направи, редно е да го дават на скраб
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Добре, че няма псотрадали.Сега ... не е ли време, като общество, да поискаме тези неща да спрат? Ако не направим нищо, утре Хитроно може да се повтори. Нима 7 души не бяха достатъчни? Ако това се случи в пловдив, жертвтие, този път може да са стотици? Но честно казана, дори и един човек да е, залужава ли си да рискуваме?
отговор Сигнализирай
Новини