IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Зимата и колата: Защо по-малко износените гуми трябва да са отзад?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

23
Един
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Между другото сега винаги карам с качествени гуми и отпред и отзад, но предишния пост го написах за тия които нямат 4 равностойни гуми.
отговор Сигнализирай
22
Един
преди 7 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Също имам опит над 30 г. Монтирам както съветват финланците по добрите гуми отзат , и ако има друг винаги се чуди защо по износените ги слагам отпред, но аз си знам - веднъж преди години през късна есен на планински път се завъртях с износени задни гуми, (а предните бяха нови ) добре че нямаше други коли. Оттогава по качественото отзад. И колкото и да им обяснявам, предубеждението за предните гуми у много шофьори си остава.
отговор Сигнализирай
21
В. Лозанов
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Кола се върти от задницата. И никой не казва да се кара с *** на предната ос. По-добре нови китайски гуми от втора употреба с незнаен ДОТ и възраст маркови гуми. Просто се сменят по-рано от марковите. Все пак от гумите Ви зависи сигурността зимата. Споделям от над 30 годишен опит.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
*** все още обича най- истинските гуми - Вида спорт, ако може да са регенерат още по-добре. Тези сегашните са само ментаци..пълни
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
По добрите гуми не се слагат на завиващите колела и това е факт, лично съм присъствал на едно училище организирано от ADAC на сняг, сега като казват "по добрите гуми" не е това което си мислите, разликата беше само 2-3мм. Гуми по стари от 8год. са за коша ако ще да имат и 10мм, а тези китайски *** не стават. Отпред можем да направляваме колата с волана но избяга ли задната част няма много опции, да сега някой ще каже пак с волана е не са всички професионалисти като вас.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 9
През зимата карайте със зимни гуми и винаги хубавите на двигателната ос,който има възможност нови премиум марки като Континентален,Мишелин,бриджистон ,Пирели,Дънлоп ,Нокиан,Фредештайн,Ханкок ,кумхо ,Тойо,Йокохама или по евтините Клебер,гГодриш,фалкен ,по добре 10 годишен Мишелин отколкото нова траял.
отговор Сигнализирай
17
Хм
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 4
Бих искал да видя тия специалисти как изкачват заснежен баир с кола с предно и добрите гуми отзад....Иначе има смисъл в това,ама не и на сняг.Свързано е с недозавиването и презавиването.
отговор Сигнализирай
16
А бе
преди 7 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
Не вярвайте на такива статии от сайтовете за новини или масови вестници!Има и верни неща,но не може да се разчита.По-добре четете специализирана литература от професионалисти.Специално пък Нокиан отдавна не са водеща фирма,да не кажа по-лошо.Може и вече да са само търговска марка и производство в Китай.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
С Nokian карах нормално само първата зима. По- нататък си беше треперене и затова след третета зима им бих шута с кеф. Никога по-вече не помирисах Nokian.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Предницата се контролира по-лесно от задницата. Поради това е такъв съвета. Нокиан са марка, особено за зимни гуми.
отговор Сигнализирай
Новини