IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec Megavselena.bg
BGONAIR Live

Какви коли купуваме? Стари, до 7 бона, но лачени


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

83
Someone
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Няма нищо лошо в старият автомобил стига той да минава качествен технически преглед. Колкото до данците, тук идва интересното ... ЗАЩО е на база конски сили и годините на колата ... защо не е на база вредни емисии. Мога да карам 10 годишна кола с 120 конски сили двигател и вредните ми емисии да са същите или по-малко като на кола с 75 конски сили но на 10-12 години и същите като на кола на 2 години със 101 конски сили ... трите коли не са с еднакви данъци ... Защо?
отговор Сигнализирай
82
BULAVA
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
И като мислят в западна Европа толкова за екологията,защо се произвеждат постоянно коли които никои не купува.Може да се каже че в България в това отношение е на първо място тъй като ние не си сменяме колите през 2 години и така опазваме околната среда.А това за екостандарта са врели некипели всички разбраха .какво значение има колко годишна е колата ако е поддържана като хората
отговор Сигнализирай
81
Васко
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Аз лично карам кола от 2000лв, толкова ми позволява заплатата. Екотаксите отиват в частни фирми които са на някои хора и държавата не ги закача. Пране на пари, обир посред бял ден!
отговор Сигнализирай
80
дедо ви поп
преди 5 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Идеята е да стане автомобила лукс.И да се фръцкат една шепа правоимащи с къде къде по джиджяни возила. А!Данъкоплатеца беден гореща му супа.Амин.
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
До Абе, еййй...всъщност е нещо като домашен танк! двигател като селска мома - *** и як! гори всичко, върви навсякъде, носи товар около тон и влачи ремарке! толкова елементарен, че правиш ремонт с тел и тиксо! имаше легенда, че на старите модели купето е правено от стари немски каски, но всъщност беше много здраво!! минуса беше - лаком двигател, много лапаше! и най важното, правеше собственика си добър автомонтьор!
отговор Сигнализирай
78
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 2
И така докато ни заГРОБят.
отговор Сигнализирай
77
Абе, еййй...
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
КВО Е ТОВА "МОСКВИЧ"??!!!СИГУРНО Е НЕЩО, КАТО "КИРПИЧ"!
отговор Сигнализирай
76
До 84
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Наясно ли си, че предлагаш автопаркът в България да остарее повече? Този експеримент със забраната на вноса на коли над определена възраст, навсякъде където е правен е довел до по-голямо остаряване на автопарка. Причините са очевАдни.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 24 Не харесвам 0
заглавието е сгрешено! не КАКВИ коли купуваме, а ЗАЩО ги купуваме е правилното! ако заплатите ни бяха европейски, щяхме да купуваме само нови от клас евро 15 нагоре! с мрз от 250 евро, ще купуваме коли от 1000 евро! и както го е казал поета, за прочелите, това е толкова просто и логично! ама отде акъл!
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
До Анонимен 60Увеличават се митата върху вноса на стари коли и всичко ще се подреди. Когато една стара кола която сега е 7000 с новите мита излезе 20 000 тогава ще се премахнат фирмите продаващи коли с превъртяни километражи. 99 процента от колите на старо са приврътяни километражи.
отговор Сигнализирай
Новини