IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Жигули срещу нов автомобил: Кои са предимствата й?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

78
Ако ти е мъка...
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
ИМАМ СТАРА ЖИГУЛА....ЕЛА ДА ТИ Я ПРОДАМ....ХАХАХААА
отговор Сигнализирай
77
Панов
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 10
Помня, че тогава тамън б България бяха понавлезли Ситроен БХ, ГСА, пък ние имахме СХ комби, от тия, дето возят и Душата, не само тялото. Толкова за руските кошници... и всякакви други всъщност...
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
До: 85 (Само питам) Така е. То руски автомобил няма. Жигули е всъщност по лиценз на Фиат. А Москвич е по лиценз на Форд. Руснаците не могат да направят техен автомобил.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
до 86Много ясно. Ама не всички са умни да загреят.
отговор Сигнализирай
74
българин
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 8
Предимството на Жигули е че не струва нищо! За западен автомобил обаче искат пари. А който няма пари не може да си купи, затова си взима *** автомобил.
отговор Сигнализирай
73
Само питам
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Защо смятате, че Жигули е руски автомобил? И в момента в Русия се сглобяват няколко западни автомобила, но на никой не му е хрумнало да им сложи руски имена и да ги обяви за руски.
отговор Сигнализирай
72
мхмхмхмх
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 5
Каква е тази *** носталгия по ладите и москвичите,само не разбирам ?
отговор Сигнализирай
71
Име
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Иначе знам, че нашите са чакали над 10 години за кола, като дошъл реда отиват и им казват: това имаме това вземате, ако не - след вас има много чакащи. И колата с патешко жълто, по-късно решили да я пребоядисат, че всички им се смяли...И голям проблем с ръждата имаше, ламарината от някаква некачествена стомана с много мед - от това се образуват микроелементи и се ускорява даже корозията ...
отговор Сигнализирай
70
Име
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Ами да с повечето неща съм съгласен, то важи не само за жигулата, а за всички коли от онова време (вкл. и западните, нали жигулито е по лиценз на фиат).Помня баща ми разглоби двигателя на поляната и го сглоби сам.Сега е немислимо, но това е за сметка на по-ниския разход, газове и пр. А от онова време колите без възглавница и много стабилна ламарина - при катастрофа колата остава цяла, но шофьора на кайма.И помня голям проблем бяха частите, фарове, гарнитури, гледайте Баш майстора на море...
отговор Сигнализирай
69
Ха-ха
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До АнонименОпел Кадет беше по-стабилен и икономичен,предница не се правеше,ама за комфорт и дума да не става.Здрави бъбреци ,слаб слух и спартански характер се искат за тая кола.Обаче минаваш винаги тънко откъм разходи и приличен вървеж,някои двигатели бяха направо изтребители за времето си.
отговор Сигнализирай
Новини