Все повече и повече електрическите автомобили започват да стават известни с някои от предимствата си, като например умерените разходи за презареждане (особено, ако са домашни и добре планирани) или факта, че на хартия те изискват по-малко механична поддръжка от еквивалентен модел на горене. Въпреки това, в някои аспекти по-модерните технологии, които те предлагат, може да се окажат проблем, когато става дума за разходи, пишат от Automedia.
Ново проучване на американската застрахователна компания Mitchell International показва, че ремонтът на електрическо превозно средство след претърпяна авария или инцидент на пътя е по-скъп и отнема повече време в сравнение с автомобил с ДВГ.
„По отношение на случаите със средна тежест, при ремонтируемите превозни средства, разходите за електрическите продължават да надвишават тези за автомобилите с вътрешно горене. През второто тримесечие на 2023 г. разходите при електрически автомобили са били по-високи с 963 долара (885 евро) в САЩ и с 1328 долара (1220) в Канада“, се казва в проучването.
Според калифорнийския застраховател тези стойности се увеличават още повече, когато говорим за Tesla. Американските и канадските собственици на Tesla, които са претърпели сблъсък, ще платят съответно между 1589 и 1600 долара (между 1460 и 1470 евро) повече.
Ремонтът на електрически автомобили при сблъсък също така изисква средно 90,75% оригинално оборудване (OEM), в сравнение с 66,50% за превозни средства с двигател с вътрешно горене.И накрая - електромобилите имат по-нисък процент ремонтируеми части (13,49% срещу 19,20%) и по-дълго време за ремонт (8,51 срещу 8,02 часа).
Не всичко обаче е негативно за електрическите автомобили, тъй като е по-вероятно те да останат в движение след сблъсък. Благодарение на сравнително простата система за задвижване, челните сблъсъци ще бъдат много по-малко катастрофални за коли на ток, отколкото в превозно средство с ДВГ. В същото време ударите отзад са много по-сложни, поради по-голямото присъствие на ключови елементи в задвижващата система (особено при версиите с два двигателя).
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Столична община прекратява поръчката за сметосъбиране в още шест района
Липсата на информация за обогатения уран на Иран тревожи МААЕ
230 години по-късно: САЩ спират производството на монети от един цент
„Аутомотив Клъстер България“: Бюджет 2026 г. може да забави инвестициите в сектора
Нискоемисионната зона за автомобили в София се разширява тази година с Големия ринг
ЕЦБ е в риск от по-дълъг период на по-бавна инфлация заради въглеродните емисии
МВнР за експлозията в Пакистан: Осъждаме тероризма във всичките му форми
Любовни вълнения за три зодии на 13 ноември
Месото в Гърция поскъпва шокиращо за Коледа - до 20 евро за килограм
Арестуваха Ейкън в САЩ
Огромна новина за Веласкес! Успехите му в Левски не останаха незабелязани
Антъни Джошуа се завръща! Излиза срещу Джейк Пол
Карлос Насар - новият звезден шампион на Бахрейн!
Левски с грандиозна победа в Шампионска лига
Светлина в тунела! Лудогорец уреди национален селекционер
Ясно е дали голяма звезда напуска Реал Мадрид
Дневен хороскоп за 13 ноември, четвъртък
Какво може да видите на кожата си, когато здравето на червата е влошено
Изберете таро карта и вижте какво ви очаква в любовта през ноември
6 хитрини малкото жилище да изглежда по-голямо
Биотин – витаминът за красота отвътре
13-ата Нощ на театрите ще е на 15 ноември, събота
Внимание! Нова измама на пътя в Европа
Шофьори продължават да отказват тестовете за дрога
Българите остават най-нископлатените в Европейския съюз
Събират средства за реставрация на исторически роял
Дневните светлини стават задължителни и за задните фарове
Край! Без стари автомобили в "големия ринг" в София от 1 декември
Извънземен живот? Ще го търсим в облаците
Метеорният поток Леониди ще достигне своя пик на 16-17 ноември
В Космоса откриха „свръхгореща фабрика“, която ражда звезди с невероятна скорост
Китай: Завръщането на астронавтите от „Шънчжоу-20“ върви по план
Без човешка намеса: Новите технологии решават самостоятелно в Космоса
Карстови пещери на Марс може да са съхранили следи от минал живот