По новата магистрала: Колко ще струва пътуването от Калотина до Белград?

Пътна такса няма да се плаща до 1 декември
Обновена: 12 ное 2019 13:23 | 11 ное 2019 08:49, Елка Василева
188
По новата магистрала: Колко ще струва пътуването от Калотина до Белград?
Кадър: YouTube

Пътна такса по новооткритата отсечка на магистралата от българската граница до сръбската столица Белград няма да се плащат до 1 декември.

След тази дата пътната такса от Ниш до българската граница ще бъде 410 динара /3,50 евро/, а от Белград до границата – 1 290 динара /11 евро/, съобщи РТС.

Новите участъци вече са в действие и само от 22 часа вечерта в събота до 13 часа в неделя по тях са минали близо 4 800 превозни средства.

Още по темата

На официалното откриване на автомагистралния участък по Коридор №10 от българската граница до Ниш.в събота присъства премиерът Бойко Борисов, който беше там по покана на сръбския президент Александър Вучич.

„Можем да кажем като германците, че от днес Берлинската стена между България и Сърбия падна“, каза Борисов.

"От днес Сърбия има пристанищата Бургас и Варна, а оттук до Истанбул няма светофар", заяви още Борисов и допълни, че за България новия участък от магистралата също е важен, тъй като така ще може по-лесно да изнася своите стоки към Западна Европа. "Днес свързваме Азия и Европа през България и Сърбия", заяви още министър-председателят.

С пускането на новия участък приключва процесът по изграждането на автомагистралния път от Белград до българската граница. "Честитя на гражданите новите почти 87 километра. Пристига и нашият български брат Бойко Борисов, а аз ще се обърна към него и на български", каза Вучич.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


188
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
179
0
 
0
 
! Отговори
KOnsa преди 4 години
Значи,това лято направих автопоход из Сърбия,Хърватия,Босна и Черна Гора.Смело мога да заявя,че на сърбите пътищата им са 70% ***,но имат 30% перфектни високоскоростни отсечки.При хърватите съотношението е същото,като съм карал по адриатическия път,а не по магистралата.Босна и Черна гора изобщо няма да ги коментирам-там положението е трагедия,като може би едва 20% от пътната мрежа е в добро състояние.Шофирам и доста в България.В Южна положението е ОК,демек 50:50.В Северна е майко мила!
178
0
 
1
 
! Отговори
shrek преди 4 години
Четох от разни тиквеници, че в Сърбия плащаш 30,50, 50 ЕУ - а у нас само 50 ЕУ годишно. Защо тогава в Германия нищо не плащаш? В Гърция от границата - та до Игуменица я има 7-8 ЕУ да платиш, я няма..... Такива примери са ***, още повече че старите магистрали в Сърбия са под всякаква критика.
177
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не им е хубава магистралата, ние сме много по добре без магистрала до калотина
176
9
 
13
 
! Отговори
понеже ми е писнало преди 4 години
от червенолюспести простаци,дето само злобеят за качеството на нашите магистрали или ни сравняват със Сърбия??!!Само един въпрос? Има ли партия или само един политик сърбин,който да излезе и да се изцепи по техните телевизии,че асфалт не се яде?! И още един въпрос? В сравнение със сръбските комунисти,нашите ламтурници,червени бандюги,какви магистрали или първокласни пътища бяха направили,та и Борисов да има нещо наготово да се похвали пред чужденците?Нищо такова?! Анадънму!!
175
4
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименДа, строено е от ТРЕЙС! Въпроса е, как е контролирано. Защото тука даваш на чиновника половин милион и намаляваш дебелината на асфалта с 10 сантиметра. Печалба - 50 милиона. Дали сърбите са позволили това или не, времето ще покаже.
174
1
 
4
 
! Отговори
Не е вярно! преди 4 години
"оттук до Истанбул няма светофар".На първия километър след като минеш турският граничен пункт има светофар.
173
4
 
22
 
! Отговори
БХК преди 4 години
Много сме добри в мрънкането и писането на глупости за магистралите на Сърбия. Еми по-добри са. Обаче защо никой от вас, след като е пътувал до там, не написа за участъка Сливница Драгоман- за паважа, който може би не е ремонтиран от 40 години насам?Защо?как може целия трафик от Европа към България да минава по този участък?Толкова ли беше трудно да се асфалтира?И като подигравка са сложили знак за ораничение на 60, на път на който едва ли може да се кара с повече от 40, ако си със специална кол
172
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Заблуждавате хората! Днес минах по нея...плаща се...
171
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До до 153Само не отваряй дума за немските магистрали, че там няма такава без вечни ремонти! Задръстванията са безумни!
170
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До гостЧаст от магистралата им е строена от Трейс! Да ти звучи познато?
169
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 146Видях им пътищата през септември. До Кралево, Мокра гора, Врънячка Баня и Белград. Ами не са велики. Не, че те трябва да са ни еталон. Но всички данъкоплатци да плащат пътищата по които ти перкаш...... Да не говорим за претоварени или леещи масло барутници. Ами какъвто и да е пътя, няма да издържи 5 години.
168
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До гост 152Много си нещастен. Фирмите са Актор и Трейс. Същите надписи ще видиш и на отделни участъци на Тракия. И там има пропадане, а още не бе пусната преди 3 месеца.
167
13
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
В началото на тази магистрала колата не тпепваше, преди две седмици бях в Сърбия, тировете вече са я обработили въпросната магистрала и колата вече прави подскоци.А Сърбия като развитие спрямо нас са като България през 90те.
166
8
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
мали що къщи за гости и апартаменти ще се построят за радост на овцетедето блеят като видят банкянското комунистче
165
5
 
6
 
! Отговори
A преди 4 години
До до 158Не за ремонти, а за увеличаване сумите на някои калинки на Баце (др. калинки смучат от др. ресори) в западни банки.
164
7
 
13
 
! Отговори
A преди 4 години
До ГРАТИС ДЪРЖАВАТол системата се прави от калинките на баце от 5 години, а може и много преди това. Баце и група окрадоха близо милиард и резултат никакъв. Такова е положението и с електронното правителство, но там вече става ? за милиарди евро.
163
5
 
6
 
! Отговори
A преди 4 години
До xXxне вярвам да са ги докарали до фалит и те да мълчат. Просто фирмата е мислила, че ще строи като в Б-я - краднанье до дупка, но не им се е отворил парашута. В Б-я баце обявява обществена поръчка за 10 милиона евро, печелия негова фирма и почват анексите. Накрая е платено 20 милиона евро и са спестени материали за още 3-4 милиона.
162
5
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тия 80 и не знам си колко километра Баце тука ако беше щеше да ги открива поне 12 пъти Но иначе като виден ленторез са го викнали в Сърбия да им покаже как се режат лентички Вече Баце е международен ленторезник знаят го по света .
161
4
 
4
 
! Отговори
xXx преди 4 години
Мда, фирмата е българска, ама сърбите я докараха до фалит (тази която прави тунелите), защото ги излъгаха с геологията и отказаха да доплатят за допълнителни СМР по тунелите.
160
22
 
18
 
! Отговори
преди 4 години
Време е София -Пловдив да стане платена-по 30 лева-на преминаване, 60 лв-двупосочно. Така ще има екологичен ефект-ще слезете от колите, и ще се качите на влака. Време е да има и такса, за каране в центъра на София-искаш да караш след Орлов мост-чудесно-20 лева такса -както е и на запад. Безплатно няма. Времето с кола да се ходи навсякъде свършва. Примирете се. Карате безплатно, ама сте и с големи претении,имало дупки по пътищата-за 50 евро годишно-толкова! В Гърция се плаща за извънградско каран