Туристическа дестинация: България! Кое продава?

PR експерт: Може би трябва да намерим нашата легенда!
4
Туристическа дестинация: България! Кое продава?
Снимка: Bulgaria ON AIR

Нови десет видеоклипа ще представляват страната ни пред света, рекламирайки българските туристически дестинации. Видеата са с продължителност от около една минута и показват градовете Сандански, Кюстендил, Луковит, Кюстендил, Казанлък, Враца, Каварна, Кърджали, Сапарева баня и Природен парк Странджа.

Още по темата

"Тези нови клипове популяризират по-малко известни дестинации. Част от туристическия продукт включва не само самата дестинация, но и инфраструктурата, възможностите за настаняване, обслужването", коментира PR експертът Александър Христов пред Bulgaria ON AIR.

По думите на рекламния експерт ни липсва стратегия за това как България трябва да изглежда спрямо клиповете, които я представят по определен начин.

"Ако държавата и държавната политика в тази сфера бъде насочена към това България да бъде популяризирана като евтина туристическа дестинация за млади британци, които да упражняват "балконинг", напр., и това доведе повече туристи - да, това вероятно би било добра стратегия", сподели Христов.

"Това трябва да го свържем и с особеностите на България - море, планина, културни паметници", допълни експертът.

Той заяви, че може би трябва да намерим и нашата легенда, която да продаде страната.

Като съвет към хората, които се занимават с реклама у нас, PR специалистът каза пред Bulgaria ON AIR, че трябва да се професионализираме, да гледаме това, което има смисъл за съответния продукт, а не просто да правим красиви неща.

Целия разговор можете да чуете във видеото на Bulgaria ON AIR.

1479 гледания   |  Още видео


4
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
0
 
! Отговори
бай ганю преди 1 година
До Анонимен
щотот от бедните българи не идва инвестицията тя идва от вън и колкото е по добра толкова по добре ще се отрази на бедните българи заети в този бранш и зависещи от броя външни посетители уважаеми слабомислещ бедни ми българино
2
0
 
1
 
! Отговори
бай ганю преди 1 година
продава се евтинията сред социално по слабите млади западняци по морето
по ски курортите сме далече от качество в обслужването за да е силно атрактивно
сблъсквайки се с елементарно нещо като неуредици и инфраструктура туристите имат усещане че са в страна от трети свят
а братушките може би се виждат в качественна уредена държава но те отново не са от най платежоспособната класа
има малко култура за продаване сред пенсионерите западняци много скромен номер интересуващ се от култура и история
1
2
 
3
 
! Отговори
Маке-ариец преди 1 година
Ами кое - евтини дрога и менте алкохол както и долнопробни мурви. Добавете кафявото море и задръстените плажове и запазената марка е готова...