Руските коли, които не видяха бял свят

Вижте моделите на Лада, Москвич и Волга, които не стигнаха до потребителя
Обновена: 27 фев 2012 13:48 | 27 фев 2012 12:05,
180
Руските коли, които не видяха бял свят
Кабриолетът на Москвич. Снимка: AutoMedia.bg
Проектирането на всеки автомобил започва на чертожната дъска. След това се прави макет, а накрая прототип, който се развива до сериен автомобил.
 
Не винаги обаче прототипите успяват да се превърнат в серийни модели. Това зависи от редица фактори, чрез които производителите преценяват до колко моделът би имал успех на пазара.

Въпреки че по времето на Съветския съюз пазарният успех на всеки модел е неизбежен, тъй като конкуренция на практика липсва, руските инженери създават редица експериментални автомобили, които никога не стигат до серийно производство.

Сред тях са кабриолетът Москвич 408 Турист от 1964 година, комбито ВАЗ 2103, микробусът Москвич А9 и моделът ВАЗ-2103 Porsche, създаден през 1976 година, в сътрудничество с Porsche. Возилото е стандартна Лада, с леки модификации в екстериора.

Още информация и снимки на тези модели вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


180
Още по темата: москвичладаВолга
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
161
0
 
14
 
! Отговори
дедо Боби преди 12 години
Аз имам Москвич 412 на 33 години.Гаражен е,няма никаква електроника,има само 6 бушона,изобщо не е изгнил,мотора има само един ремонт,работи си и нямам никакви проблеми.За мен няма лоши коли а има лоши стопани и калпави шофьори......
160
0
 
14
 
! Отговори
mdaaaaa преди 12 години
do 177---ti wqrwash li si kato pishesh towa???????
159
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
До 164Винаги нови, и никога руски. Сега доволен ли си?
158
1
 
16
 
! Отговори
Митко до 174 преди 12 години
Пишеш глупости. Оригиналният фиат-124, кола на 1968 г., от която по лиценз се започна производството на жигули, е в пъти по-добър от лицензното производство. Да не говорим за фиат 125, който само малцина щастливци можеха да си купят от Кореком. Да не говорим за сравнения между Булгаррено8, булгаррено 10 и москвич. Знаеш ли какво чувство изпитах, когато от Москвич 408 се качих на Пежо 404 на познат моряк?
157
1
 
20
 
! Отговори
до специалиста 174 преди 12 години
Сигурно си забравил, че москвича всъщност е Опел-блиц, военен модел, първите са едно към едно с фронтовия модел, жигулката е Фиат, целият завод е италиански, а градът където се правеше - Толиати. За каква авто-индустрия, за какви модели става дума изобщо?А пък тракторите, за първите ТКЗС-та, бяха Фордзон, модел 24-27г., какъвто дядо ми е имал.
156
5
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Направо съм ужасен от преобладаващата глупост на пишещите тук. Цял живот се занимавам с автомобили и казвам на всички вчера родени бързащи да пишат за господ тук , че тези модели за времето си са били много добри, и е жалко, че не сме могли да се качим и да се повозим на тях. Моделите на западни автомобили през шейсете години с нищо не превъзхождаха руските, така че, моля ви деца не пишете глупости. "Само голф 2 е истината" - :)
155
8
 
14
 
! Отговори
mirro преди 12 години
знаете ли какво има на първа страница на упътването за употреба на лада???????????РАЗПИСАНИЕ НА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ......
154
9
 
15
 
! Отговори
ледения преди 12 години
всички мозели руски автомобили са проектирани по време на лениски съботници
153
0
 
27
 
! Отговори
гъзария преди 12 години
Баш майстора с кабриолет москвич отива на море а на задната седялка пълно с дини.
152
1
 
17
 
! Отговори
KUR,-TEV преди 12 години
CHIKATILO ABE TI KATO GO LAPASH,POSLE NALI VSICHKOTO GO GALTASH BE
151
18
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
И слава тебе господи, че не видяха бял свят!
150
11
 
24
 
! Отговори
дан преди 12 години
с изключение на 2-3 модела, всичко останало е кочурми с променени решетки...типично по руско-комунистически
149
11
 
17
 
! Отговори
KURCANOV преди 12 години
RUSKITE KOLI SHTE VIDIAT BIAL SVIAT----KOGATO MOIA KADRAVIIA IDI NA LUNATA--TEZI MANIPOLATORI OSVEN ZA VOINI I NIAKOI OSKUTELI DARJAVI KATO balgariia DA POROBVAT S TAKA NARECHENOTO ROBSTVO K O M U N I Z A M ZA NIKAKAV ... NE STAVAT--ISKAIM SA DA SA VODESHTI NO PLITKOUMIETO I RAZSADAKA IM E V PATI POVECHE--ZATOVA NISHTO OT TIAH NE STAVA--VIJ DA SARBAT VODKA I DA PIIAT KVAS ZA TOVA DA ...
148
2
 
15
 
! Отговори
ha ha ha преди 12 години
do 163-koq upotreba-sigorno posledna-buhuuuuuuuuuu
147
10
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
до 162Не, сега карам Мазда, а през социализма - Шкода. И двете марки се произвеждат и сега, продават се по целия свят, за разлика от руските. Или не е вярно?
146
2
 
16
 
! Отговори
?????????????????? преди 12 години
Do 161 A ti karash sega sigorno-FERARI
145
8
 
29
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
до 154Да,бе! Незаменимо усещане - като земетресение, пожар или наводнение. Намали фантастичната литература, защото си смешен. Чудно е да седнеш в Запорожец и да не можеш да си чуеш мислите от шума в купето, да имаш Волга, която харчи 15/100 в града,или Москвич, който вдига от 60км/ч до 80 за 5 минути, защото тежи като бронетранспортьор. А да си закараш Ладата на тенекиджия за да й смени изгнилите прагове и калници след 7-8 години стоене пред блока,беше просто мечта.
144
0
 
16
 
! Отговори
daaaaaaa преди 12 години
A ti li4no togava kakwa kola karashe---4akam otgowor
143
9
 
32
 
! Отговори
И много добре. . . . преди 12 години
Че не видяха бял свят... а ние не видяхме бял ден от тези насила измислени таратайки.Единственото е че станахме автомайстори.Но пък притежателите на злопорожец и космич бяха върха на дървоглавото дебелоглавие.То не ще да върви,то не е автомобил,той на инат го поправя всеки ден и лежи под него или бърка под капака на двигателя.Идиотска дивотия... Когато италиански митничари се насъбрали около някакъв нашенец очудено да видят това чудо- москвич и го питали сам ли я е правил или някой му е помагал
142
0
 
18
 
! Отговори
prostak преди 12 години
Tozi sait e za prostazi,ti idi v drugi saitove