Dacia: Great Wall не ни притеснява

Не ги възприемаме като конкурент, но не ги подценяваме, заяви шеф на компанията
Обновена: 14 мар 2012 14:49 | 14 мар 2012 14:47,
119
Dacia: Great Wall не ни притеснява
Снимка: AutoMedia.bg

Притеснява ли се Dacia от китайските коли, които произвеждаме в Ловеч? Могат ли моделите на Great Wall да бъдат реален конкурент на румънската марка, собственост на автогиганта Renault-Nissan?

Отговори на тези въпроси получихме лично от Жан-Кристоф Кюглер - старши вицепрезидент и лидер за региона "Euromed" (България, Румъния, Турция, Мароко и Алжир) за марките Renault и Dacia, от когото AutoMedia.bg взе интервю по време на автосалон Женева 2012.

Без да увърта 51-годишният французин, работещ в компанията от 1984 г., заяви: "Засега не, но преди 20 години корейските марки също не бяха толкова добри. Сега обаче, те са истински, добри конкуренти, така че според мен китайските производители на автомобили вероятно също ще се превърнат в добри конкуренти след време.

Те все още тестват пазара, търсят къде и с какво могат да се наложат. Китайците разполагат с огромен финансов ресурс и могат да си позволят това. Ние не ги подценяваме. Анализираме това, което правят. За нас обаче е по-важно да продължим да се развиваме, предлагайки на клиентите още по-добри коли, на още по-изгодни цени".

Кюглер визира новия модел Lodgy, чиято премиера се състоя в Женева.

"Това е седмият модел на Dacia за последните осем години - заяви Кюглер. - Всичките ни модели пожънаха огромен успех. Очакваме същото да направи и Lodgy. Увеличаваме обемите на производство, въпреки кризата в Европа. Dacia е много успешна марка, тъй като предлага най-доброто съотношение цена-качество. Dacia е умна покупка. Това личи много ясно в новия Lodgy. Той разполага с това, което никой друг не може да предложи за тези пари - седем места, сензорен дисплей, навигация, простор и качество".

Като основен конкурент на Dacia, французинът посочи марките Skoda, Seat и Kia:

"Това са нашите главни съперници на пазара, въпреки, че те не разполагат с конкретен модел, с който да ни конкурират. С Dacia ние създаваме нови сегменти и за наша радост, публиката ги приема много добре".

Dacia стана част от Renault през 1999 г. От тогава до сега румънската марка е произвела над 2 000 000 автомобила, половината от които през последните 4 години.

Най-успешно продаваната Dacia е SUV модела Duster. В завода в Миовени на час се сглобяват по 65 автомобила, като около половината от тях са от модела Duster. От пускането си на пазара през 2010, SUV автомобилът на румънската марка е продал над 100 000 броя в чужбина и около 5000 (само за 2010) в Румъния.

Новите модели на Dacia вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


119
Още по темата: DaciaGreat Wall
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
90
3
 
5
 
! Отговори
F-OFF преди 12 години
До Личен опитХайде волекса да няма "борд компютър" и "всичко за което се сетя" щото аз се сещам за доста неща, като стане въпрос за автомобил ! Сещам се за ЕSP например, де е то в "големия дувар" питам аз ??? Остави разни залъгалки като флашки и тн, тъпни, тук говорим за си гурност! А така като им чета и форумчето на "дуварите" някак не ми изглежда нормално да извадя колата от автосалона и буквално след това да я вкарам в сервиза да ми оправят ръчната, при това срещу заплащане...
89
1
 
5
 
! Отговори
do 97 преди 12 години
Охранител.. да не би да си охранителя на завода в Ловеч?:) Ако е така, да питам този "прекрасния автомобил" с цистерна за гориво ли ще се продава или тя отделно ще се закупува?:)
88
1
 
5
 
! Отговори
до 99 преди 12 години
аз пък мисля да си купя Хонда.. вярно - не е "българска продукция" и сигурно няма да съм доволен както ти ..но... ще се опитам да го преживея! ..А пък скромното ми мнение за тези китайски неща е, че са предимно за мечтатели! - Мечатеш за джип - купуваш си нов джип! Мечтаеш за малка нова кола - купуваш си я! Достъпни мечти за хора с не много високи цели, но пък с мерак да се почувстват и те хора! Това е жалко - вместо да караме Vovlo, ние мечтаем за Great Wall ...
87
4
 
10
 
! Отговори
до 98 преди 12 години
евала пич.и аз съм на твоето мнение.плюс това си подпомагаме икономиката.аз в последно време търся само българска продукция и съм много доволен от качеството.
86
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
dalgo mislish mislih i nakraia reshih shtesi kupia balgarskata kola hem shtemie po evtin hem nov ot kolkoto dasi kupia mersedes E200 za 10,000 evro i to na ne po malko ot 150.000kl a i chastite mu sa mnogo skapi !!!
85
3
 
17
 
! Отговори
Охранител преди 12 години
Волекс С10 на Great Wall с най-високия клас на оборудване е прекрасен автомобил по джоба на българина и ще отвее само след година мечтите за Дачии!
84
21
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Китайски ***,все пак Дачия е Рено, а не китайска каруца!
83
10
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Засега Дачия има добри позиции на пазара,по нататък ще видим! Добри коли са Дачия,особено за служебни са идеални!
82
2
 
7
 
! Отговори
redordead преди 12 години
вместо хувър, по-добре 3-4 годишен субару форестър на бай бек, за същите пари...а субару си е субру, няма какво д си говорим:)
81
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Да пише кои каквото ще ,но едно знам,аз карам ауди и то е много добро, не е ново но е перфектно,но когато ми се предлага нещо в случая произведено в България с добър външен вид ,екстри и не лошо качество и ДОБРА ЦЕНА е тогава да го духат всички-взимам го!
80
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Е.... по грозно от това няма!
79
6
 
8
 
! Отговори
twin_peaks преди 12 години
До 89! Момче, ти ги даваш за своята икономика, не ги даваш на китайците! Гришата с кредит го е строил този завод по китайски лиценз!
78
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Мен ме кефи най-вече при китайските возила, че притежават 5-степенна скоростна кутия! Което си е лукс де....
77
20
 
5
 
! Отговори
Шоп преди 12 години
Никога няма да си дам парите на жълтите, предпочитам да си купя европейска кола.
76
5
 
20
 
! Отговори
Личен опит преди 12 години
Влез в сайта на Дачия и виж. Цените който са обявени са за базови модели, после като поразгледаш и ще намериш допълнителните таблици. Тези нива не отговарят на наситеността на Волекса и като поискаш да ти я докарат на това ниво и като ти дръпнат чертата, тогава говори. Дачия - Сандеро с най високия клас на оборудване на ниво на екстрите на Волекса идва 29 700 лева. Другото е реклама и сладки приказки а отделно вози като лагерна количка, седалките са като пейките в парка и т.н.
75
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Умния купувач гледа параметрите на колата,да му харесва, взема я и си я кара с удоволствие,аФеновете на определена марка вземат нещо, защото са фен на марката и се набутват.Може да им е неудобна колата или трудна за поддръжка, но по-важното е да е тази марка и какво ще каже обществото за тях, най-вече комшията.За тях грозен 15 годишен мерцедес или изпушено БМВ е по-добро от съвременна кола каквато и да е марка.Важното е,че си вярват на този очевиден парадокс!
74
5
 
16
 
! Отговори
Личен опит преди 12 години
Наскоро един познат от ЕС искаше да си купи кола но от БГ с намерението да я кара в ЕС но с по малък данък, врътки някакви. та ходихме по автокъщите и правехме тест-драйв на по народните марки, Форд, Фиат, Шкода, Киа, Хюндай и разбира се Дачия. В този момент стартираха и представянето на GW. Пробвахме Волекса и, ... В пъти е по добър от Дачия-Сандеро и е по евтин. Привидни цената е почти еднаква но Дачията е без каквито и да е екстри, даже музика няма а Волекса е 19500 лв. с фабричен газов инжекцион, пълен ел.пакет, борд компютър, АБС, АСР, парктроник и всичко за което се сетите. С тези екстри Дачията става по скъпа от коя да е друга кола в класа си, като гони цена от 30 000 лв. Освен това Волекса е с мотор Евро 5 - 96 к.с. и е разработка на GWM - Bosh - Siemens.Купето и окачването са на Тойота -Ярис. Единствения недостаък беше, че не предлага подръжка и обслужване в ЕС и за това моя познат си взе Фиеста - Титаниум. Но в сравнение с Дачията е поне 3 нива нагоре, перфектна возия, вратите се затварят леко и безшумно, вътре е щросторна и удобна, чак не ти се вярва защото от вън изглежда много малка. Прави са от Дачия, изобщо не могат да се сравняват с GWM.
73
7
 
9
 
! Отговори
тестдрайвър преди 12 години
Ееее абе аман от разбирачи тука бе. Предлагам, всееки който разбира поне малко от коли, да направи тестдрейв на Грейт Уол и на Дачия. Например да сравнява Ховър и Дъстър и Сандеро и Волекс и тогава да приказва.Само че не да гледа кожени салони или подгряване на седалки ами концепцията на автомобила като цяло. Автомобилите произвеждани в Баховица щяха да бъдат много добри ако сега беше 1994, но сме 21 век все пак. Дано занапред да внедрят по съвременни двигатели и окачване в колите си китайците.
72
1
 
1
 
! Отговори
.... преди 12 години
Не мога да ти кажа дали си струва , това е въпрос на лично виждане. Малко е смущаващо че двигателя е леко слаб за тези габарити . Мисля че е около 130 кс но не съм сигурен.
71
2
 
7
 
! Отговори
до Моника преди 12 години
Зависи все пак какво очакваш от "джип":) Не е в никакъв случай паркетен всъдеход, има си качествата, за които е произведен. Мисля, че в ютуб има филмчета с тях. А в сравнение с това недоразумение от снимката горе е направо върха!