Opel: Край на лъжливия разход на гориво

Марката е първата, която въвежда тестовия цикъл WLTP
31 мар 2016 21:20,
12
Opel: Край на лъжливия разход на гориво
Новата Astra. Снимка: Opel

Германската марка Opel изпреварва очакваните през 2017 г. нови регулации за разхода на гориво на автомобилите в Европа, като доброволно ще изнася данни по цикъла WLTP. Той отразява много по-реални данни за потреблението на автомобилите, сочи официалното съобщение от Opel.

Първият такъв модел на Opel ще бъде новата Astra. От юни 2016 година за автомобила ще бъдат предоставяни както данни по използвания в момента NEDC, така и по новия цикъл за измерване WLTP. Данните определени на базата на новия тестови цикъл ще бъдат публикувани и за други модели по-късно през тази година.

В съответствие с плановете на ЕС, новият и по-реален стандарт "Световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили" (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure, WLTP) ще бъде въведен официално през 2017 година.

Германската компания взима превантивни марки и по отношение на емисиите на NOx при дизеловите си автомобили, като целта е доброволна и ранна междинна крачка към така наречения цикъл RDE (базиран е на измервания на емисиите на автомобила директно на пътя), който влиза в действие от септември 2017 година.

За целта от август тази година Opel ще интегрира подобрени SCR дизелови устройства в новите си автомобили. Стратегията предвижда към 2018 година SCR катализаторите да бъдат въведени в целия дизелов парк на марката.

Още за цикъла WLTP вижте в Automedia.bg

 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
2
 
3
 
! Отговори
укра преди 8 години
Опел не е германска фирма.Опел е американска-купена е от "Дженерал моторс" от Германия през 1929 година и се произвежда заедно с Шавролет и се продават в едни и същи магазини.Произвежда се и в Германия но от 86 години не е германска.Ало ,жърналистите,вие на училияе не ходите ли ?
5
2
 
1
 
! Отговори
Румбо преди 8 години
До АнонименПроблемът с ръждата отдавна е решен!Обаче се появиха много по-тежки с двигателите....Вервай ми!
4
0
 
5
 
! Отговори
Кратун преди 8 години
До Драги слушатели!Така е, но може да се оптимизира теглото на автомобила и тогава разходът пада, а динамиката леко се подобрява. Иначе си прав за двигателя. Мотори тип "заешко сърце" вадят повече мощност от по-малка кубатура .... през първите 80 - 100 хил км. Съмнявам се, че такъв мотор ще навърти примерно 400 хил. км.
3
17
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Опел е американска, не германска фирма! Там няма немска култура!
2
2
 
15
 
! Отговори
Иван преди 8 години
Крайно време е да се направи един независим лабораторен орган, на когото да се предоставят по няколко тестови еденици от модел и той да си казва тежката дума!
1
4
 
30
 
! Отговори
Драги слушатели! преди 8 години
Отдавна, още с компютъризирането на циклите в ДВГ, на по-доброто смесообразване, на контрола на изгорелите газове, на прецизното дозиране Гориво/Въздух, на свръхпълненето, е достигнат максимума на кападитета на класическите ДВГ. Мощността може да се вдига или чрез увеличаване оборотите на коляновия вал, или чрез вкарване на повече гориво и въздух в двигателя. По-голяма мощност и по-икономичен двигател е абсурд. Все едно да стиснете някой за шията, и да го карате да вика...