Голямата заплаха за Volkswagen – Tesla

Нямаме такива експерти и технологии, признава Херберт Дийс
6 авг 2017 18:01,
44
Голямата заплаха за Volkswagen – Tesla
Снимка: Volkswagen

Голямата заплаха за нас е Tesla, а не някой от производителите на стандартни автомоболи. Това призна в интервю за вътрешнокорпоративното издание Inside изпълнителният директор на Volkswagen – Херберт Дийс.

"В стария свят основните конкуренти на Volkswagen бяха Toyota, Hyundai и френските производители. В новия свят това е Tesla. Въпреки че е още млада компания, тя може успешно да спори с най-големите производители, които предлагат огромен брой модели и продават милиони коли годишно", коментира Дийс.

Трябва да се отбележи, че през 2016 г. Volkswagen е продал близо 6 млн. нови автомобили, а Tesla едва 84 000. Въпреки огромната разлика в резултатите, Дийс е категоричен, че американският производител на електромобили има експерти и технологии, които Volkswagen не притежава.

"Около половината от инженерите на Tesla са експерти в създаването на програмно оборудване на автомобилите. Във Volkswagen липсват именно такива хора. Освен това компанията на Илон Мъск ни превъзхожда с мощните електрически мотори, технологиите за автономно придвижване, голямата си мрежа от зарядни станции и програмите за свързване на автомобилите с интернет", допълни Дийс.

Шефът на Volkswagen бе категоричен, че компанията му ще съсредоточи усилия именно в тези направления, за да навакса изоставането си от Tesla.

Любопитното е, че по-рано тази година именно Дийс заяви пред акционерите на компанията му: "Ние можем да направим всичко, което прави Tesla и ще успеем да ги задминем".

Четете още новини за автомобили в Automedia!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


44
Още по темата: VolkswagenTesla
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
3
 
19
 
! Отговори
Крум Зарков преди 6 години
Много компании през годините са "изтървавали влака на бъдещето", като най-добрия пример е Nokia - хегемон през 90-те и началото на новия век, който проспа умните телефони и сега е нищо. Автомобилната индустрия е по-бавна и по-трудно става подмяна на флотилията, така че VW има шанс да навакса, но трябва да хвърли много повече ресурс.
18
3
 
10
 
! Отговори
Една добра идея преди 6 години
Лично за мен хибридът е по-подходящ,поне за преходния етап от 20-30 години.Примерно-в града задължително само на ток,а извън него-кой както си иска.Което не изключва чисто ел.колите.Иначе кой знае-може през това време да се измисли и нещо по-добро от електрическо задвижване или някаква комбинация.
17
2
 
2
 
! Отговори
Хм преди 6 години
Ако се съди от публикациите в медиите,загубата на Тесла е по-малка от очакваната-значи добре им вървят нещата....Ако се сещате какво искам да кажа.
16
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Както винаги коментират хора които нямат никаква идея какво точно прави Тесла...
15
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 12брат'чед вземи са запознай с новите зарядни на Тесла.
14
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За сега хибридът е най-добър!
13
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ЧЕ ЗА КАКВО СА И НА РУСИЯ ДА ПРАВИ КОЛИ. ТЯ НАБЛЯГА НА РАКЕТИТЕ.
12
9
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Лошо няма, гъзарийка е електромобила, обаче после много се чака на колонкатаааааааа, брат'чед, никой не му се чака, даже и на теб. Толкова за електромобила.
11
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И колко броя са продадени от РЗИ модел и за колко време?
10
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 3Коментара ти е лишен от смисъл и логика...
9
5
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 7Мъск пусна Тесла Модел 3 която започва от 35 000 долара. Не е само за богаташи.
8
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И лудите дойдоха... абе русия кога ще направи модерна кола без Рено и Нисан? То не че те успяха да им помогнат много де...
7
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Мъск продава на богати хора, хванал е бика за рогата. Само да не стане така, да издои бика...
6
9
 
4
 
! Отговори
BG преди 6 години
Ето сега е момента ние да произвеждаме ново поколение автомобили, не сме добри с двигателите но в новите коли тях няма да ги има, колата ще бъде само един софтуер и готови модули, . сега е момента да си спомним какво можем / така или иначе 80 % от софтуера на баварските контролери го правим ние
5
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Отчаяния хомосексуалист Херберт облизва сф.инктера на US и еврогейовете заради лудориите, които направиха с шайката немски автомобили строителна. Крадливи калпазани сте бай Херберт!!!!
4
5
 
12
 
! Отговори
д-р Дрегер преди 6 години
Заплахата за ВАГ е собствената им корпоративна култура - кариеризъм, корупция, измами, картелни врътки, хаос в документите, във финансите и навсякъде, разчитане на държавна помощ винаги когато нещо закъса и други такива хубави работи. Шефчетата им са с кариера от миналия век, повечето никога не са работили за себе си или в малка фирма.Ако можеха да правят това което Тесла, нямаше да ги има Тесла.Ама не могат. Могат да правят голфари. Това преди 15 години беше актуално.
3
11
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Tesla - та е само реклама , безплатна реклама от медиите на ЦРУ и Сорос..
2
12
 
13
 
! Отговори
ГАДОРЯН преди 6 години
Мъск е нещо като гуру от бъдещето. За Марс не знам, но тук на Земята ще преобрази до неузнаваемост сферата на транспорта
1
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Споко Херберт, коментарите след малко ще се напълнят с такива.