Нито Лада, нито Москвич! Кои са най-скъпите руски автомобили?

Постсъветски лукс на четири колела
14 авг 2017 20:19,
87

 Маруся F2

Цена: 3.5 милиона рубли (50 000 евро)
 
Компанията "Маруся Моторс" бе дело на Николай Фоменко - една от най-култовите личности в Русия през последните трийсетина години, вокалист на популярната поп-група "Секрет", комедиен актьор, автомобилен състезател и какво ли не още. Амбицията на Фоменко да направи руска суперкола получи доста щедра финансова подкрепа - до такава степен, че в един момент той успя да купи тима на Virigin от Formula 1 и да го прекръсти на Marussia F1.  
 
F2 бе последният прототип на компанията, представен през 2010. Той обещаваше на клиентите 3.6-литров мотор с 340 коня, 25 сантиметра просвет и всички съвременни технологии - макар и в странната комбинация с допотопен 4-степенен автомат и листови амортисьори. Колата предизвика интерес по изложенията, но после компанията банкрутира и така и не се стигна до серийно производство. Няколкото оцелели бройки са търсени от колекционерите. 

"Лукс" и "висока цена" никога не са били сред характерните особености на автомобилите руско производство - макар много руснаци да смятат, че като съотношение цена-качество те са сред най-скъпите в света. Има обаче отделни руски машини, които не биха посрамили и гаража на петролен шейх.

Вижте една класация на Automedia.bg, показваща 8-те най-скъпи от тях

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


87
Още по темата: автомобилирускиРусия
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
45
10
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Немските са най-добри.
44
5
 
13
 
! Отговори
до 47 преди 6 години
След като разбрахме, че карбураторът бил статична технология, която само смесвала въздух и гориво, които после се телепортирали към двигателя, искам още вицове. Разкажи как карбураторът не е крайно неефективна технология и как автопроизводителите са го заместили с инжекцията заради таен заговор да подринат авторитета на карбуратора.
43
6
 
2
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 45Тя и осмицата беше с 1.4 двигател.На новите купета дори го пишеше.1360Така че е почти сигурно че е бил същия мАтор.Няма значение.Това е прототип а такива има хиляди по света.Дори и в Бг.
42
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Разкажи още някой виц, ако се сещаш. Според теб въздушно-горивната смес от карбуратора къде отива? В цилиндрите или директно в ауспуха?...Това, че от карбуратора отива в цилиндрите не значи, че карбураторът разпределя нещо. Лекичко ще ти подскажа, че преди да влезе в цилиндрите горивната смес преминава през клапаните които, забележи, са част от ГАЗОРАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯТ механизъм, който само от името му можеш да разбереш за какво служи.Други вицове искаш ли?
41
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Карбураторът не разпределя горивото в цилиндрите"Разкажи още някой виц, ако се сещаш. Според теб въздушно-горивната смес от карбуратора къде отива? В цилиндрите или директно в ауспуха?
40
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Под капака е било същата трагедия като осмицата а аз съм имал осмица:))"Под капака на тази е имало 1.4 литров двигател, снабден с инжекция, а шасито и други елементи на автомобила са били от алуминий. Не знам каква осмица си карал, но освен ако не е била една от произведените въпросни бройки, не знам изобщо каква база за сравнение имаш.
39
8
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Карбураторът е крайно неефективна технология за рапределение на горивото в цилиндрите, крайно неточна и непостоянна. Както и да го направиш, все няма да е като хората. Неслучайно инжекционът го измести...Карбураторът не разпределя горивото в цилиндрите. Той само смесва горивото с въздуха в определена пропорция за да се образува въздушногоривната смес. Освен това не е неефективен.
38
11
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"По него време СССР не можеше карбуратор да направи като хората ти за инжекцион говориш."Карбураторът е крайно неефективна технология за рапределение на горивото в цилиндрите, крайно неточна и непостоянна. Както и да го направиш, все няма да е като хората. Неслучайно инжекционът го измести.
37
10
 
13
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 20СССР правеше.Сега Русия използва потенциала на онова управление.Прави кораби ама във Франция.Изстрелва ракети ама с двигатели на СССР.Не се заблуждавай.От лидер в самолетостроенето днес не прави и хвърчила.Подводниците които направи СССР днес стоят нахвърляни по кейовете и няма кой даже да ги нареже за скрап
36
6
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Върхът на автомобилостроенето!!!Руските коли са най-яките!!!Ахахаха
35
9
 
6
 
! Отговори
до шматка преди 6 години
Имало е такъв, 408 Турист, 1.4i. Говорим си за 64-та година, имай предвид, че инжекцията навлиза масово чак към 80-те, дотогава е била скъпа технология за повечето автомобилостроители дори на запад. Ръководството на Москвич се отказва от кабриолета, и заради добрите продажби на седана.
34
10
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Браво на руснаците красива кола!
33
12
 
16
 
! Отговори
ashahaha преди 6 години
*** платената руска статия :DТея руски таралясници ,може и да си ги продават по селата в Русия ,но надали ще имат пазар по света.Всичко качествено ,скъпо и елитно идва от Запад...руснаците винаги са били джуджета в производството на каквото и да било.
32
8
 
15
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 27Москвич с инжекция?По него време СССР не можеше карбуратор да направи като хората ти за инжекцион говориш.Карбураторите течаха като леки отвсякъде и на всеки 200 км трябваше да ги човъркаш....бе мани
31
9
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Много добрите съветски автомобили по които червените пенсии припадат, защо никога не са били продавани извън СИВ и в някои други братски червени режими?
30
14
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Трябва всички гробници над 15 години да се обложат с много висок данък, за спре това ужасно замърсяване на въздуха.Така тези, които тук хвалят западните коли, ще имат възможност да си купят и мерцедес и фау-ве и други прелести, които си пожелаят. Нали сега при управлението на ГЕРБ ВЕЧЕ СМЕ БОГАТИ.
29
8
 
14
 
! Отговори
Реалофил преди 6 години
Реплики при това по- лоши от оргинала....Колкото и да им се радваме това е истината.
28
0
 
9
 
! Отговори
Малко история преди 6 години
likestory.net/18-examples-ussr-copied-foreign-cars/енджой
27
10
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И какви са продажбите на тези руски автомобили? 2-3 бройки имат ли? Едва ли, това са просто тунинги и нищо повече, руснаците качествен продукт рядко създават, а още по-рядко успяват да го продадат, защото са прости и мързеливи алкохолици, също като бг феновете им.
26
9
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ГАЗ 13 ЧайкаУНИКАТ!