Клиентите на Porsche не щат 911 GT3 с турбо или хибрид

Моделът остана единственият с атмосферен мотор в гамата на марката
5
Клиентите на Porsche не щат 911 GT3 с турбо или хибрид
Снимкa: Porsche

Porsche представи новия 911 GT3 RS в Женева през март, а сега в Ню Йорк дебютира и пакета Weissach, насочен към олекотяването на автомобила. Акцентът е използването на фиброкарбон в отделни елементи и по-леки джанти, които стопяват малко над 30 килограма от теглото на колата.

По-интересно обаче е развитието на модела GT3, тъй като той остана единственият, който се предлага с атмосферен двигател. Става въпрос за 4,0-литров 6-цилиндров боксер с мощност 520 конски сили – класика, която обаче все по-трудно се вписва в съвременните изисквания за екологичност.

Дали обаче този мотор ще получи турбо или пък в скоро време ще се появи хибридна версия на GT3? Отговорът идва от Андреас Прюнингер, който е шеф на GT подразделението на Porsche и е семпъл: Не!

Първо, защото клиентите на този модел не желаят двигателят да се променя, най-малкото защото по-голямата част от тях са хора, надхвърлили 50-те, особено в Германия и Щатите, и атмосферните мотори са били важна част от младостта им. Но те, както и другите клиенти на GT3, искат чисто, необременено с каквито и да е усложнения или добавки, представяне на колата – на пътя или на пистата.

Което пък от само себе си прави въпроса за хибридната версия излишен - клиентите не искат повече мощност, ако това ще направи любимия им автомобил по-тежък.

Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
0
 
5
 
! Отговори
Така е преди 6 години
Клиентите на Порше имат пари, а щом имат пари значи не са глупави и знаят кое е добро.
4
11
 
1
 
! Отговори
Гошо преди 6 години
Двигателите с турбо хем вървят повече, хем харчат по-малко. Не могат да се сравняват.
3
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
УжасТ!
2
5
 
22
 
! Отговори
шофер преди 6 години
Якоооо. Порш! Класика и звук! Глупавото "еко" прецаква класиките. А що никой "еколог" не се поинтересува колконенергия и мърсотия се отделя в процеса на изработка само на една батерия за Тесла? А къде се складират отпадъчните батерии? А как се рециклират? Колата е бензин или дизел и е германска а не жабарска или жълта. Това е.
1
5
 
22
 
! Отговори
zeus преди 6 години
Измислената екология уби истинските двигатели, на пазара само турбо миксери с ресурс 100 000 километра (за VW 40 000:)