Бус лентата – писта за бързаци. Стотици нарушители – единици с фиш!

Всекидневно София осъмва с трафик. Бързащи хора, прелитащи коли... нерви
23 ное 2018 13:30,
64
Бус лентата – писта за бързаци. Стотици нарушители – единици с фиш!
Снимка: архив, Булфото

Всекидневно София осъмва с трафик. Бързащи хора, прелитащи коли... нерви.

От ранни зори Околовръстното шосе и булевардите "Цариградско", "Ботевградско" и "България" са като мравуняк.

Но освен на пътя, задръстване има и по... бус лентите

Между 5 и 10 на 100 от автомобилите си позволяват да минат бързичко по "България", като профучават по бус лентата на булеварда.

Така нарушителите получават приоритет с поне 10 минути по-бърз достъп до центъра, за сметка на чакащите в останалите две колони.

А за мнозинството, което спазва правилата, остава още един повод за горчиво усещане, че нарушителите са безнаказани и имат приоритет по софийските улици.

Шофьорите от градския транспорт споделят, че все пак лентата върши част от своята работа.

"Ако не беше тя, щях да съм закъснял с 20 минути, а сега съм почти навреме", посочва шофьор на автобус.

Християн Петков, директор на Центъра за градска мобилност, заяви пред bTV, че бус лентата на "България" намалява времето за придвижване на градския транспорт.

По думите му ако градският транспорт е точен и бърз, повече хора ще го използват, а това е мярка срещу замърсяването в София.

Полицията провежда акция срещу нарушителите от 8 сутринта на "България". Нарушителите са стотици, но тези които ще бъдат глобени тази сутрин са... единици. Защо?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


64
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
11
 
6
 
! Отговори
Обективен преди 5 години
Автомобилният транспорт в София няма алтернатива. Градският транспорт е ужасен, бавен, мръсен, с една дума неизползваем. Само метрото прави изключение, но то може да се използва само от малка част от хората в София, може би 5-6%. Останалите или ползват надземен градски транспорт, или кола или ходят пеша на относително голямо разстояние, само и само да не ползват ужасния и силно разреден градски транспорт на София. Затова е по-добре да няма бус ленти.
40
0
 
9
 
! Отговори
До 39 Симеон преди 5 години
Гледаш и не виждаш. На Орлов мост стават две ленти за наляво, две за направо и една за надясно, чак на самото кръстовище, но за да стигнеш до Орлов мост за завой надясно, изчакваш сума ти време в единствената лента за направо и надясно преди Орлов мост, а бус лентата до теб стои празна. Малинов - къде ги вдия две ленти за направо? На няколко метра преди кръстовищата бус лентата я прекъсват, за да може и колите да направят десен завой, което е невъзможно, ако до тях чакат автобуси. След кръстови
39
7
 
0
 
! Отговори
Симеон преди 5 години
До Анонимен На Орлов мост и на Малинов са две ленти за направо.
38
2
 
7
 
! Отговори
до аз 37 преди 5 години
Зелена вълна има.........но трябва да минеш сутрин към 6 часа за да я ползваш.
37
1
 
10
 
! Отговори
аз преди 5 години
И кой *** направи тая бус лента на александър малинов-от нея няма никаква полза.добре че никой не я спазва.направете зелена вълна и тогава ще говорим
36
2
 
13
 
! Отговори
Ало общината преди 5 години
БУС лента не се прави само като нарисуваш жълта лента на съществуваща съвсем нормална лента от пътното платно, създавайки задръствания в час пик.
35
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
няма как София да събере 2 млн "софиянци" и 1 млн. автомобила, не става, за съжаление, чисто физически... за да се решат нещата трябват многогодишни, надпартийни и взети от хора с акъл мерки , което е на практика невъзможно
34
2
 
18
 
! Отговори
hehe преди 5 години
БУС лентата по бул. България е най-малоумното нещо, което можаха общинарите да измислят. И в двете посоки е пълна с коли, а 2/3 от автобусите са в средната лента, защото маршрута не им позволява да се движат в обособената за тях такава. Но кат ще имат повод да глобяват.Който е измислил това безумие да вземе да си го сам, *** долен!
33
6
 
17
 
! Отговори
Чикън преди 5 години
Бай *** не обича правила. Той се сметя за специален, а другите в обществото са будали. Бай *** вечно бърза и нервничи. Той не може да чака. Агресивен е, когато не се съобразяват с него. Обожава да демонстрира превъзходство над другите. Такъв се е родил и такъв ще си умре...;)
32
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Вдигнете заплатите на КАТ-аджийте и на легналите полицай.
31
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
И после се чудят как да закърпят бюджета и от къде да им пари в полицията. Еми ето къде изтичат милионите. А решенията са толкова прости и ефективни, трябва само желание!
30
7
 
11
 
! Отговори
Край преди 5 години
Градоустройството на София е такова че 80% от хората трябва да са в градски транспорт. Така всички ще се придвижват по бързо. Сега всяко човече с кола - средната скрост в пик. час пада под 15км./час.*** обаче не можеш го свали от колата също и Ганка.За това - бус ленти навсякъде. Софянци трябва да се убедят че с градски транспорт е по бързо и по-евтино и по-екологично.
29
2
 
7
 
! Отговори
защо преди 5 години
Ами, защото сме тарикати. Така ни е по-добре. Имаме си полицаи, имаме си "кво праим ся". Нека опитат в Англия. Там и полиция няма по улиците. Минаваш по БУС лентата и получаваш прекрасна снимка на колата си...и олекотен с 3 точки и 120.00 паунда глоба. За 2 години още 3 точки и качваш колата на трупчета.
28
2
 
15
 
! Отговори
Край преди 5 години
В България който спазва правилата е прецекан.Така общество и държава не се гради.Просто трябва за всяко нарушение да се получава фиш.Глобяването трябва да се опрости много. Без много писане и формалности.
27
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Любимото упражнение на Фандъкова - да остави по една лента за движение направо по многолентовите булеварди на София. Например 3/4 от влизащите и излизащите в 120 хилядния ж.к.Младост минават по бул. Малинов, но ... една лента. Същото гледам че е и по България. По Цариградско шосе преди Орлов мост е същата дивотия.
26
3
 
2
 
! Отговори
do 12 преди 5 години
ако мерилото ти за един човек е заплатата му - ходи на поклонение в банката и не се бутай в нормалните хора
25
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не разбрахте ли, че Фандъкова нарочно нацвъка бус ленти, велоалеи и светофари под път и над път, за да затапи колкото се може повече движението в София, което води до по-голям разход на гориво и повече приходи за мафията.
24
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Нямам нищо против да те карам в бус лентата стига да има достатъчно ленти и за шофьорите. Специално на България от 3 ленти има 1 за наляво,1 за направо и дясно и 3та е бус. При положение че сутрин на този участък има средно по 300 коли и 1 бус, питам нормално ли е 300 коли с 500 души в тях да се ръчка в 2 ленти а в същото време да има цяла лента за 1 бус с 30 души!?
23
0
 
10
 
! Отговори
До 15 Васил преди 5 години
Карането на кола в града не е лукс, поне от 1970 година. Ти да не си мислиш, че живееш в 1912 година?Отдавна колата е неоходимост, а не лукс, и не случайно около 1960 година в Италия осъзнаха, че всяко домакинство трябва да има кола и го направиха.
22
4
 
14
 
! Отговори
Агент Буда преди 5 години
Бус лентите трябва да се разрешат за ползване сутрин и вечер, в час пик. Каква е логиката цяла лента да стои празна, а другите две или три да са претъпкани, когато градския транспорт минава най-често на 15 мин ?!?!?