Покупката на е-кола не е най-доброто решение срещу парниковите емисии

Количеството им в момента е най-голямото в човешката история
29 юли 2021 10:05, Анисия Иванова
44
Покупката на е-кола не е най-доброто решение срещу парниковите емисии
Снимка: Bulgaria ON AIR

С климатичните промени наводненията и зоните с горски пожари се разрастват. Защо има все повече убийствени горещини и опустошителни пожари?

Това са промени и следствия, които ако не променим, честотата им ще се увеличи. Трябва да видим кои са основните производители на парникови газове. Много държави в ЕС се ангажираха с крайна дата за излизане от зависимостта от въглища. Надявам се това да стане и в България до края на годината. Това каза за "България сутрин" координаторът на кампанията "Енергийни решения" към "Грийнпийс" Балин Балинов.

И добави, че от много време насам "Грийнпийс" изследва въздействието на въглищата върху околната среда.

"Решението трябва да бъде взето скоро. Покупка на електромобил не е най-доброто решение - вероятно много хора знаят, че електричеството у нас идва от остарели електроцентрали и производството се случва по стари методи. Имаме нужда да се вслушваме повече в учените, в момента количеството парникови газове е най-голямото в човешката история", подчерта той за Bulgaria ON AIR.

Според Балонов Парижкото споразумение е важно, за да се правят навременни отчети за взетите мерки за подобряването на климата.

"Възможно е да се случат промените, но всичко зависи от държавите членки и това е игра на дипломация. Едно е какво се говори в Брюксел, друго е, когато тези политици се върнат в страните си и стане дума за отговорност за чистотата на въздуха. Трябва да се види и кои са политиците, които ще изпълняват тези политики", заяви координаторът на кампанията "Енергийни решения" към "Грийнпийс".

Балинов акцентира на факта, че имаме достатъчно време, за да предприемем промени. Много различни компании насочват вниманието си към промените и към това да обучават, да образоват децата, за да са наясно те какво се случва.

"Нужно е, когато гледат новини, да знаят кое и защо се случва", посочи още той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


44
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
39
0
 
1
 
! Отговори
Щирлиц преди 2 години
Грета какво мисли по този въпрос?
38
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
до анонимен 19 ; Така е, затопляния и изстудявания на климата е имало хиляди години , но точно това затопляне сега е заплюто да се превърне в дойна крава ! Същото е и с грипа : грипът го има от хиляди години , но точно този щам го превърнаха в плашилото на века , от който много люде спечелиха милиони !
37
1
 
6
 
! Отговори
Да обобщя... преди 2 години
...технологията електромобил е неблагонадежна и финансово нерентабилна! Ако след 50 години подобрят инфрастектурата, закона и регулацията на пътищата относно идеалният център на София и разбира се излязат изключително финансово рентабилни ел. модели от афтърмаркета относно поддръжката, може и евентуално да се замисля! До тогава 3-та ръка бензин до 5к лв. и ги сменям на всеки 7-8 години с нов бензин, може и газ/метан.
36
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
При подобни теми, винаги се допитвайте до гретето, тя каквото каже - това ще е.
35
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Разбира се че не е! Електрическите коли са поредната либерастична измама на която се хванаха милиони глу паци.
34
9
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Много хора пишат, но никой не е проверил фактите. Производството на литиево-йонни батерии не е толкова вредно, колкото ни втълпяват. Производството и 10 годишното използване на електромобил генерира 5 пъти по-малко парникови газове от бензинов автомобил. Също не цапа с отпадъци с живак, хром, цинк и подобни. Това е истерия подклаждана от продаващите нефт.
33
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Пада ми батерията, трябва да спирам.........................Остава ми една чертичка батерия................... Смартомобилът ми пиука за ниска батерия.
32
2
 
10
 
! Отговори
ххх преди 2 години
От къде пари за е-кола,за ток и рециклиране на батерии ???
31
0
 
16
 
! Отговори
СС преди 2 години
Този екоталибан колко дървета е засял,колко отпадъци е събрал ?? В България се внасят отпадъци,горят се гуми от ***,изсичат се горите !!!
30
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тоя софийски бройлер ,така като го гледам, едва ли през живота си е засадил едно дърво а и едва ли ще посади!Тръгнал да дава акъли!
29
2
 
13
 
! Отговори
Еколог преди 2 години
А бе, очилатко, както е тръгнала природата да ви ръга вас,природозащитниците, като ви полее пълноводната река, нямаш вече автомобил - всичкото ел.двигател е за хвърляне, а батериите струват повече от тенекето !
28
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Защо ни имат за офце. Защо са се вторчили в това което най малко замърсява планетата а не погледнат хилядите самолети бълващи по 100 тона керосин на полет. Влезте във Флайт Радар и ще видите гъмжилото от самолети над европа. По време на първият локдаун самолетите бяха свалени на земя. Сигурно си спомняте че в краят на март и средата на април валя сняг. Това не беше се случвало от 2000-та година. Природата беше започнала да се възстановява. Но уви. Капиталистите са гладни за милиарди.
27
0
 
12
 
! Отговори
аз преди 2 години
Още една реклама. А как стои въпроса с рециклирането на отпадъчните батерии? И някой може ли да каже колко % от тока се произвежда от ТЕЦ-ове?
26
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Брадатият еко-фашист проповядва децата още от малки да се учат в училище на чувство за вина колко са лоши и как разрушават планетата и човешки животи и да растат с отклонения като Грета Тунберг. Това не е ли език на омразата? С какво право този фашист ще налага възгледите си на децата както казва "колкото се може по-рано" - нека детето порасте и само да реши!
25
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Това с вятърни перки и соларните панели е превръщане в една дистопия, където затъмненията и режимът на тока стават норма, както в Калифорния, която е съществена част от трансформацията на Великия рестарт по "Програма 2030: Глобален договор за устойчивост на ООН".
24
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Автомобилите с литиево-йонна батерия имат общ "въглероден отпечатък", когато са включени ефектите от добива на литий и производството на всички части, което е по-лошо от дизеловите превозни средства.
23
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Т.нар. Зелена сделка на ЕС е най-големия ***.зъм в света !
22
2
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тези климатични мошеници просто са финансирани от мултинационални компании, които имат нова и скъпа технология, която никой нормален не би купил и сега с тези бъртвежи се опитват да продават принудително стоката си- Това е крайно неморално, особено спрямо бедни страни! Трябва да извадят едни пари и да платят цялата сметка като направят технологията си пазарно продаваема, а не да ни изнудват да им плащаме принудително едни пари, които и без това нямаме!
21
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Западна Европа, която всъщност оглави зелената революция, рязко увеличи потреблението на най-мръсния енергиен носител - въглищата. Причината е, че от Газпром заявиха, че ще спазват стриктно договора си с ЕС и ще гарантират договорените количества газ, но няма да увеличават доставките със заявените нови обеми газ от ЕС.
20
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До 798099 "Китайците секат и изнасят огромни, колосални количества необработени дървесина." - - - В същото време Китай залесяват с нови гори, които се възстановяват според темпа на потребяваната дървесина. Тези нови гори обсорбират въглеродните емисии. Може да се каже, че Китай отделя по-малко СО2 емисии от колкото "зелените" индустрии в Европа, които горят въглища защото не вятърните перки не произвеждат достатъчно енергия.