Мазнини в менюто - полезни или вредни са?

Нисковъглехидратните диети стават все по-популярни
Обновена: 18 яну 2020 20:45 | 18 яну 2020 20:44, Дарена Найденова
6
Мазнини в менюто - полезни или вредни са?
IStockphoto

Звезди като Кортни Кардашян, Хали Бери и Ванеса Хъджинс признават, че поддържат добрата си фигура благодарение на високомазнинните диети. По този начин те отслабват, но никога не чувстват глад или умора. Всъщност много от най-популярните диети на изминалото десетилетие се базират на този принцип и препоръчват да се откажете от въглехидратите за сметка на мазнините. 

Манията по високомазнинните диети беше въведена през последните няколко години. Преди мазнините бяха заклеймявани като врагове на отслабването и всички диети предлагаха менюта, в които този вид хранителни вещества да се изключват. Постепенно обаче модата се промени и сега въглехидратите са тези, които не се харесват на хората, които искат да отслабнат.
 
Според Аманда Бейкър, любовта към по-високомазнинните храни се ражда, тъй като хората започват да разбират, че те не са вредни за здравето и не допринасят за напълняването. „Вече знаем, че това не е истина. Вместо това сме наясно, че трупаме килограми, ако ядем повече калории, отколкото изгаряме“, казва тя пред InStyle.
 
Според Бейкър, това се получава, когато преядем с каквато и да е храна – протеини, въглехидрати или мазнини.
 
Но наистина ли високомазнинните диети са толкова полезни?
 
„Мазнините са най-енергийното хранително вещество, съдържащо 9 калории на грам в сравнение с 4 калории на грам, съдържащи се във въглехидратите или протеините“, обяснява д-р Габриел Фундаро пред InStyle. Според него, тялото ви не може да работи правилно, ако се откажете напълно от мазнините.
 
Още за високомазнините диети четете в Tialoto.bg 
 
 

6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Хм... 150 грама мазнини или 450 грама въглехидрат... Трудно решение...

150 грама сланина или 300 грама телешко с 150 грама варени картофи... Хм... Колко треа си по3тд да минеш на НВД - не знам. Културягите и фитнесджиите не ползват НВД. Поне тия със сериозни резултати. Тъй че - сори, па не уцелихте с яденето на лой.
5
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Полезни са. Други въпроси имате ли?
4
0
 
1
 
! Отговори
До 3 преди 2 месеца
Зашо да съм заблуден?
Я сега ме светни по въпроса!!
3
3
 
3
 
! Отговори
до 2 преди 2 месеца
Толкова си заблуден, че дори няма смисъл да споря с теб.
2
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Нисковъглехидратните диети са вредни..................оптималното съотношение белтъци:мазнини:въглехидрати по най-груби сметки е 1:1:4!
Или с други думи..........на 100 грама белтък и 100 грама мазнина трябва да се консумират 400 грама въглехидрати!!
1
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Белтъци, мазнини и въглехидрати -- основни хранителни вещества, без тях не може!
+ вода, витамини и микроелементи!!
Край на безплатната лекция по биохимия!!!

Спонсорирани публикации