Защитен ли е клиентът при животозастрахователни услуги?

Любов Генчева, продуктов актюер в MetLife пред Dnes.bg
20 ное 2017 13:37, Александър Попов
0

4926 гледания   |  Още видео

Поради своята съществена роля за функционирането на днешната икономика и общество, застрахователните пазари винаги са били сред най-регулираните. Предмет на животозастраховането са животът и здравето на застрахованите лица, поради което сключването на такъв договор обвързва животозастрахователната компания и нейните клиентите в дългосрочни взаимоотношения, за разлика от общото застраховане, където обичайно договорите са едногодишни.

Още по темата

Животозастрахователният пазар поради своята специфика винаги е бил строго регулиран. 2017 г. обаче е година, в която MetLife буквално поставя защитата в сърцето на своя бизнес.

"Наясно сме обаче, че справянето с тези предизвикателства ще донесе ползи както за нас самите, подсигурявайки необходимата преди всичко стабилност на средата, в която се развиваме, така и за нашите клиенти, позволявайки на тях да взимат информирани решения, а на нас - да им предоставим възможно най-качествените продукти и обслужване", казва Любов Генчева, продуктов актюер в MetLife.

Какво гласят Директивата "Платежоспособност II" на ЕС и Директивата за разпространение на застрахователни продукти? Какви са предизвикателствата в най-близко бъдеще от законова гледна точка? Може ли потребителят на животозастрахователни продукти и услуги да се чувства спокоен и защитен?

Вижте отговорите във видеото с Любов Генчева, което е част от проекта на Dnes.bg и MetLife "Какво да знаем за..."


0
Още по темата: MetLifeMetLife България
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари