Заради продадени повече билети жена беше свалена от самолет

Шестима души от полета са останали без бордова карта
49
Заради продадени повече билети жена беше свалена от самолет
Снимка: БГНЕС

Свалиха майка от самолет и я разделиха с детето ѝ. Жената имала редовен билет, но се оказало, че няма място за нея.

Полетът бил от София до Айндховен. Наземният персонал обяснил на Йорданка Русева, че продадените билети са повече от местата в него и тя трябва да остане. Самолетът излетял без нея, а на борда останали съпругът и 3-годишната ѝ дъщеря. По думите на жената, не ѝ било предложено нито обезщетение, нито билет за друг полет, каквото е правилото, а само опцията да не пътува никой от тях.

Нова телевизия потърси за коментар нискотарифната компания "Райънеър" с въпросите защо продават повече билети, отколкото места има на самолета, и на какъв принцип подбират пътниците, които да свалят. Опитите обаче са безуспешни. Йорданка Русева е успяла да се събере със семейството си, но след като си купила още един билет за друг полет на следващия ден.

Билетите били купено в края на май. Ден преди полета, при чекирането, се оказало, че младата майка няма конкретно място. Пишело, че бордна карта ще ѝ бъде издадена на гейта. 12 души са останали без бордова карта непосредствено преди полета. Шестима от тях получили такава на хартия, но Йорданка нямала този късмет.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


49
Още по темата: самолетРайънеър
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
8
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Стюардесите са златотърсачки. Млади момичета на по 24-25 години се плющат с пилоти над 50 години. Това за тях е нормално. То не е нормално, но те го считат за нормално. После разни известни личности си ги взимат такива за жени и се примиряват с миналото им. Сами се замислете и ще се сетите. И като доказателство за думите ми е това, че всички се развеждат.
26
21
 
5
 
! Отговори
нека сме точни преди 8 месеца
Купила билет през май, ама не се сетила да се чекира онлайн?! Чекирането е отворено повече от седмица преди полета, отнема секунди и си получавш бордната карта веднагически, с което и гарантирано място. ДА СЕ СЪРДИ НА СЕБЕ СИ.
25
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До 23 почти винаги полетите на Райънеър между София и западни градове са пълни, особено лятото, и дори излитането се бави защото не успяват всички да се настанят навреме
24
10
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Ако чуете, че някоя жена е работила като стюардеса или в момента работи като такава, значи вече може да си имате едно наум, че е 97% сигурно, че това е лека жена. Не само, че трябва да е лека за да не тежи на самолета да излети, ами е от тия които ще си лягат с много мъже и ще се нуждаят от креватни забавления повече от хляба. Такива жени се ползват само за кратко, докато ти мине мерака. Те самите за сериозни отношения са негодни. Ако нормална отиде там при тях, ще направят и нея като другите.
23
0
 
17
 
! Отговори
До 23 преди 8 месеца
И какво губят, ако всички билети са продадени, но някой не дойде? Нали билетът вече е платен?! Второ - на тази жена Не са й предложили безплатен билет за друг полет, а тя си го е закупила!
22
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
За пръв път чувам в Европа за такава практика трябва да се забрани. Свръхпродажба за сметка на клиентите трябва да е незаконно! Чудя се по какъв закон решенията позволено?
21
3
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Това е практика, за съжаление, правят го абсолютно всички компании, и редовни, и ниско бюджетни. Просто имат една стъкмистика, че винаги едно 10% от пътниците не се явяват и за да нямат празни седалки, продават повече билети, отколкото са местата. И ако стане белята всички да дойдат, предлагат който иска доброволно да се качи на следващ самолет срещу безплатен ъпгрейд в бизнес класа или ваучер за още един полет по избрана дестинация. Ако никой не е съгласен, свалят произволно и недоброволно хора
20
1
 
7
 
! Отговори
Дзивко преди 8 месеца
Всички нискотарифни продават до откат билети, разчитат, че е по евтино да не летиш отколкото да кеселираш щото имат такса и за това..
19
12
 
0
 
! Отговори
мдааа преди 8 месеца
баровски неволи :)
18
4
 
8
 
! Отговори
До 10 преди 8 месеца
Много филми гледаш, в България като решиш да съдиш някой за пари, дължиш 4% от сумата съдебна такса, има врътки първо за по малка сума и после да вдигнеш иска, но като цяло бг съда не е от най щедрите в подобни ситуации, да не говорим че трябва да докажеш вреда за 500к.,а това става с експерти което ще бъде обжалвано
17
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Слагайте ги правостоящи
16
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Тези вече съвсем ни подкараха робската, плащат колкото парите да стигат за храна и се държат с теб по-зле от куче, скоро Африке ще ни задмине!
15
14
 
3
 
! Отговори
Лед Цепелин преди 8 месеца
При ковид кризата имаше много по-фрапиращи случаи. Следващият път да не се стискат и да вземат редовна авиокомпания.Нискотарифните са за студенти и гастербайтери.
14
6
 
2
 
! Отговори
VladTepes преди 8 месеца
При нискобюджетните компании винаги има вероятност да се наложи да се търси съдействие от Ечмиадзин.
13
5
 
10
 
! Отговори
пена преди 8 месеца
"Райънеър" се държат с пътниците си като със животни. Не знам защо още има балъци, които ги ползват. Те дори излизат по-скъпи от нормалните авиокомпании...
12
0
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Това е масова практика. Тоя номер са ми го правили България Ер и Austrian. Има Регламент по темата. Компаниите няма къде да мърдат. Пътят е следният: пускате жалба до имейла на авиопревозвача. Ако се опитват да ви мотаят (а те ще го направят!) след месец, пишете до ГД ГВА (дирекция в М.на транспорта, компетентен орган по въпросния регламент). Ако и оттам сеправятна луди, пишете до Омбудсмана.
11
9
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
За това се прави онлайн чекинг който е отворен седмица преди полета а после ако искаш отиваш на за дя оставиш големи куфари ако имаш такива. Ако оставяш всичко за последния момент нещо се оплесква. Не казвам че компанията е без вина а само че и ние може да си помогнем в случая
10
4
 
9
 
! Отговори
Бонго Бонго преди 8 месеца
Точно така...всеки се поставя на мястото на майката. Да не пътува с три годишното си дете.Абсурд и летището ще погна
9
14
 
13
 
! Отговори
Къде е драмата? преди 8 месеца
Случват се такива неща. Компанията има интерес да се споразумее с пострадалата, ако не - хайде в съда. Вярно, може да минат и години, но пък обещетението може да е седемцифрена сума. Това,да излети 3-годишно дете без майка си е много, ама много сериозен проблем. Аз лично, ако бях представител на компанията ще се опитам да потуша скандала с едни 500 000 лева.
8
3
 
13
 
! Отговори
Бонго Бонго преди 8 месеца
Офффф България ер гледах как ми чупят куфара. Тръшкат ги злобно наред. Тайно се надявах да не е счупен моя и в Германия като си го взех целият потрошен, същите бойклуци са в софето. Мъжки ви завистлива долна