Асфалтът не се яде, но създава много работни места!

Шефът на АПИ съгласен, че цената на винетката не стига за перфектни пътища
Обновена: 18 апр 2015 13:31 | 18 апр 2015 11:21, Веселина Йорданова
201
Асфалтът не се яде, но създава много работни места!
Лазаров и Павлова на проверка. Снимка: БТА

Общо около 200 млн. лв ще бъдат отделени тази година за рехабилитация на пътищата, съобщи председателят на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Лазар Лазаров пред Нова телевизия.

По думите му парите, които се отделят за пътищата, са прекалено малко при положение, че в държавата не е изградена и не е довършена инфраструктурата във вида и обхвата, който трябва да има.

Още по темата
Лазаров коментира, че южните региони в страна изпреварват северните, защото в първите комуникацията, инфраструктурите са много по-добри.

„Пътят е работа, колкото и да казвате, че асфалтът не се яде, той създава много работни места. В строителството на една магистрала участват не само фирмата, която изпълнява строителството, но и източниците на материалите, подизпълнителят, работната ръка”, добави той.

„Финансовият министър вчера правилно каза, че няма как с 67 лева за винетка на година да имаме магистрали в перфектно състояние. Мнението ми за цената на винетките е почти аналогично с това на министъра на финансите Владислав Горанов”, обясни инж. Лазаров, но не посочи колко според него трябва да струва винетката.

Според него от април до юни - юли ще са готови ремонтите на пътната мрежа към морето. „Състоянието на тези отсечки е наистина ужасяващо и хората, които пътуват, го виждат”, смята шефът на АПИ.

Директорът на пътното ведомство твърди, че не се краде в пътностроителния сектор. „Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия”, сметна Лазаров.

Според него „един камък струва при нас на същата цена, както и в Германия, но пък поне 6 пъти по-ниски са разходите за труд”: „Затова изграждаме по-евтино, но няма как да се взимат пари под масата, има конкурси”.

Той призна, че взема 2 000 лв. заплата, но пък карал добра не само служебна, но и лична кола: „Работил съм преди в частния сектор. Не съм работил в пътния сектор, не лобирам за такива фирми”, увери Лазаров.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


201
Още по темата: АПИЛазар Лазаров
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
82
2
 
2
 
! Отговори
СИД преди 9 години
*** тъпанарите! Създава работни места за 2 месеца, а после?
81
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
KOLKO MUDRA MISAL!!! Lileto li ja rodi? Vjarno e, suzdava mnogo rabotni mesta, non-stop, za da se popravjat tokushto postroenite magistrali, koito se rushat, zashtoto sredstvata sa okradeni, materialite NE SA VLOZJENI, KAKTO TRJABVA, KOLKOTO TRJABVA I S KAKVOTO KACHESTVO TRJABVA. To to taka mozjem da stanem stranata s nai-visoka zaetost v EU! A puk kolko VISOKA KVALIFIKATSIJA iziskvat tija "novi" rabotni mesta - svjat da ti se zavie! Ej taka ot PROVAL I PRESTUPLENIE se pravi USPEH!
80
2
 
4
 
! Отговори
без майтап преди 9 години
Асфалтът не се яде и в България винаги пропада.
79
2
 
2
 
! Отговори
OMG!!! преди 9 години
Ако се краде, то реално няма какво да се слага на пътя. Защото строим десет пъти по-евтино от една Германия, сметна Лазаров. Е НА ТВА МУ СЕ ВИКА ВИЦ НА ДЕНЯ ИЛИ ОБИКНОВЕНА ДЕБЕЛОСЕРКОВЩИНА.
78
1
 
3
 
! Отговори
Офчий мозък преди 9 години
Казват че асфалта бил вкусен, особено на чашка топла нафта
77
3
 
0
 
! Отговори
anonimen преди 9 години
taya zakraglenka oti ne otide da *** na tikvata,tya kvo razbira ot pat i asfalt
76
0
 
3
 
! Отговори
до Северозападен преди 9 години
И всичко което построихте за толкова време после го купихте от себе си за по лев два и го продадохте за скраб.Даже един който сега е покойник навремето продаде подводница.Кремиковци викаш-какво да ти кажа -работеше с вносна руда а траспортните разходи по докарването и бяха ....Процентното съдържание на метал в тон местна руда беше около!15%.Ако не беше СИВ да я купува трябваше да има втора Витоша до Кремиковци.
75
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До ЛьольоТова сигурно е било преди 9-ти септември 1944-та
74
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Коментара на тоя парашутист е като за журналисти. Защо в Германия пътищата си стоят здрави 50 години а тук се пукат след първата зима? И тия на снимката са в нарушение на ЗБУТ. няма ли кой да ги глоби? Ако нямате кадри потърсете в Девня цимент. Там има достатъчно кияци готови да се заяждат. Мога да подскажа дузина имена.
73
1
 
2
 
! Отговори
Студент преди 9 години
Да, винаги са малко парите за тези, които лесно ги взимат от народа! Такава наглоаст от този пуяк, страшно оправдание намери, че парите от винетки и таски не стигали за добри пътища. Щяха да стигнат ако отиваха по местата за където са предназначени, нагъл съучастнико, и тези които сега дават хората са много за фълшивите пътища, които правите. Наясно за хората с обществените ви поръчки инж. доближен до властта ***. Дано някой ден получите това, което залсужавате, пасмина обирджии и лицемери..
72
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Винетките трябва да се увеличат пет пъти. Така червените търтеи няма да карат грозните си таралясници.
71
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Пикайте газ, червени ***! Ако имахте малко акъл мафиотът Орешарски нямаше да спре строежът на пътища, от които всяка година влизаха милиарди в България.
70
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Историята на магистрала Тракия я има в Гугъл.Проблема е че никой от противниците на ГЕРБ не чете друго освен мейлите от Позитано.За тях съобщавам-ЦК на БКП взима решение да се строи през 1964г.и я почват през 1975.До 1980 стигнаха Вакарел до 1985 Пловдив.ГЕРБ за 6-7 години я довърши.
69
2
 
2
 
! Отговори
Льольо преди 9 години
До Анонимен100Ти още не си бил роден сигурно, затова не знаеш...А86 струваше 18 стотинки, А93 струваше 22 стотинки ;)
68
1
 
5
 
! Отговори
ахмед преди 9 години
Колко искате да станат винетките,колкото една заплата ли и после наистина трябва да ядем асфалт!
67
0
 
5
 
! Отговори
Льольо преди 9 години
Преди 10 дена си купих чисто нови 4 броя летни гуми. Преди 3 дена се праснах в една дупка, резултата - изкривен носач (понеже трябваше да се прибера, карах така в продължение на 300 км.) опасана предна гума от повредения носач и изметната задна гума от същата дупка (пострадаха двете десни гуми - предна и задна) За какво плащам и карам по дупки? Двете гуми са за хвърляне въпреки че са само на 10 дни + смяна на носач. Аре стига ве, в къв коптор наречен държава живеем????????
66
0
 
7
 
! Отговори
Льольо преди 9 години
"Шефът на АПИ съгласен, че цената на винетката не стига за перфектни пътища" - За пътища не стига, ама да крадете стига, нали? Я обяснете тогава на българина къде отиват тези пари от застраховка на колата, пътен данък и винетка, от акциза за горивата. Не стигало... не се наядохте маймуни мръсни. Къде ми отиват на мен парите, от години карам само по дупки? По времето на бай Тошо, бензина беше 20 стотинки, нямаше застраховки, винетки - пътища имаше.
65
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Асфалт не се ядЕ но що пара може да се окраде.
64
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Кой ти ги мисли работните места важно е колко ще приберат "нашите" хора от далаверата!
63
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Асфалтът не се яде, но създава много работни места! - На батко, на татко, чичо, на стринка, на лелиния, на свако, на секретарките, а бе на цялата рода и половината ГЕРП хляб дава асфалтът, при това хляб със сиренце!