Огромна трагедия, виждаш ги живи и здрави, а малко по-късно... мъртви

Говори очевидец на катастрофата край Своге пред Bulgaria ON AIR
Обновена: 27 авг 2018 13:23 | 27 авг 2018 09:30, Златко Желев
60

12308 гледания   |  Още видео

Фатална комбинация от обстоятелства – така изглежда катастрофата край Своге. Влошени метеорологични условия с възможност за аквапланинг, коварна и некачествена пътна настилка и водач, превишил скоростта в опасен участък, с автобус, който не е преминал технически преглед.

Още по темата

Продължават да се изясняват обстоятелствата за кървавата катастрофа отнела 16 животи.

Работи се по 3 версии, като първата е грешка на водача. Той е имал и предишни нарушения, като неправилно паркиране и непоставяне на колан.

Втората причина е неизправност на превозното средство. Автобусът е трябвало да мине технически преглед на 5 август. Третата причина е некачествен ремонт.

Пред Bulgaria ON AIR Христо Николов, който е очевидец на бруталния инцидент, разказа за преживения ужас.

"Първо ги видях при манастира. Видях и шофьора, който си почиваше. Повечето хора бяха около 70-годишни. Имаше и две момчета. Шофьорът изглеждаше на около 50 години. Това предполага, че е имал опит. Бяха усмихнати и щастливи. Огромна трагедия е да видиш едни хора живи и здрави, а малко по-късно мъртви", сподели той.

"Не мога да изключа, пътят да е бил замърсен от натрупали се песъчинки и камъчета поради поройните дъждове. Двадесет минути бе разликата между мен и катастрофиралия автобус. Видях разхвърляни дрехи, налягали хора по земята. Трагедия!", допълни печалната картина Николов.

 


60
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
0
 
1
 
! Отговори
Живите мъртви в БГ преди 2 месеца
Днес си жив, утре вече те няма заради престъпна небрежност към инфраструктура, задължения. Ако Борисов беше на място нямаше да имаме такава скапана пътна система. По негово време е правен ремонтът, както и Тракия. Качество нула. По-долу гледам как шефьорът е виновен - обикновено виновните шофьори не са от пострадалите. Тези, които отнемат предимство, карат рисково, те се измъкват. Тук вината е на МВР, т.е. пак на Борисов, т.к. МВР е в негово подчинение. Миналата година се беше заканил, но нищо
53
4
 
3
 
! Отговори
шофьорка преди 2 месеца
Каквото и да си говорим за качество на пътищата,за метеорологични условия и др.причини,най-голямата причина за катастрофите си остава шофьора.И след последния страшен случай, пак има,не спазват дистанц които изпреварват на завои,не спазват дистанция и мн.други примери,с които вс.сме се сблъсквали
52
3
 
6
 
! Отговори
Доктора преди 2 месеца
От 1982 г съм шофъор.но такова чудо като там не ми се беше случвало.поемам рискови обекти където със слаби нерви не върви...поемам премерени рискове но знам че всичко зависи от мене и как ще насоча хората ми...но тука...караш си спокойно дори да има дъжд...ни можеш впороя повече то невиждаш нищо..и ведин момент то тръгва като шейна мамка му...изправи ми косите...въпрос на време беше това да се случи...този който отговаря за този участък знае добре че нее сложен посл износващ слой асфалт засцепле
51
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Мм-да виновни пак няма да има, явно ще натопят шофьора, а дали и доколко е виновен, и дали само той?... Но нищо, толкова по-зле за истинските виновници,той Господ нищо не пропуска да види и никога нищо не забравя....и определено не му изгърмяват дисковете, нито има хакерски атаки на сървърите си....
50
2
 
4
 
! Отговори
Доктора преди 2 месеца
На 20 метра след ивекото от долу идваше засилен тир...ако бях минал 10 секунди по къкно щех да приключа.зад мене се нанизаха 2 коли...няма сцепление на асфалта...засилих се както бях с обувки и се парзалях поне 3 метра...незнам оня нещастник минал лие преглед но това говедо което е оставило ръцете си на пътя т тоя *** асфалт да иза в затвора.на мене ми напр акт полицаите но ми казаха под секрет че имали дъжд там е страшно.а акта ми беше за превишена скорост.с 5 км в час ли да карам бе марули..
49
1
 
1
 
! Отговори
Доктора преди 2 месеца
2012 октомври имах обект в искърско дефиле.прехвърлях лагера в посока софия благоевград.валеше силен дъжд.аз карах кемпер фиат дукато 3.5 тона.минах порай бов посока своге.карах 35 40 км в час.зад мене се образува 150 м колона.спускам се бавно от бов на деден завой кемпера ми продължи направо....отсрещо идваше товарно бордово ивеко.ударих гов края на кабината след шофъорската врата..поднаха всички стъкра от кабината на ивекото и моето предно плюс лядото мишофъорско стъкло....имаше удар и над ме
48
5
 
0
 
! Отговори
Азе преди 2 месеца
Гоуема трагедия, а като добавиш и религиозниа мотив.....
47
0
 
17
 
! Отговори
Българ преди 2 месеца
На такива опасни участъци трябва да се изграждат стени поне 1 и нещо високи, за да не се стига до такива трагедии. А не няква мантинела дето е като пластмаса за такъв тежък автобус.
46
0
 
22
 
! Отговори
Х преди 2 месеца
Тежко е ,но още по тежко,че няма да бъдат наказани главните виновници.Този,,специалист" от АПИ ,няколко пъти повтори ,че мантинелата не е проектирана за автомобили от 40 тона,покритието също.Като е така защо не е забранено за автомобили от 40 тона.Друг е въпроса,че автобуса няма 20 тона дори и с пълен брой пътници.Ако дори един елемент от пътя не отговаря на условия за 40 тона трябва да бъде забранен за такива, иначе все едно на ремарке за лек автомобил да сложиш 5 тона и и да не очакваш авария.
45
1
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Какви са тези глупости - неправилно паркиране и колан... ако винаги е слагал колан, нямаше да случи инцидентът ли?! А и всички знаем как минаваме технически преглед! Държавата винаги намира виновни...
44
0
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Преди два месеца лаборатория на АПИ тествала настилката на пътя-убиец край Своге, където днес се обърна автобус и загинаха 16 души. Това съобщиха от Главна дирекция „Национална полиция“. Оказало се, че коефициентите за плътност и сцепление били в пъти под допустимите, но никой не си направил труда да вземе мерки.
43
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Фатално! Мантинелата на пътя край Своге била най-нисък клас и сложена не на място
42
0
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
КАТАСТРОФАТА - бандити, маскирани като държава ...
41
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Мандат 4, 5, 6.
40
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Понеделник, ден 18-ти – нито Регистър, нито оставка…
39
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
ТРЕТИ ПОЛУМАНДАТ НА НАЦИОНАЛЕН ТРАУР. НЕ ДЕН ЗА ТРАУР, А ЗА БЕЗСРОЧЕН НАЦИОНАЛЕН СРАМ!
38
15
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Новите опорни точки на БСП - мантинела, Московски, Цацаров, Трейс.
Да се повтаря навсякъде по всички форуми!
37
1
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Важното е че сме стабилни.
Детеубиецът Московски продължава най-нагло да е министър.
Цацаров продължава да се прави на разсеян, все едно не е убито едно българско дете.
А Тлъстият шеф и на двамата - отново ни лук ял, ни лук мирисал.
36
0
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Договорът за основен ремонт е сключен при Борисов 1. Изпълнението на договора е прието от 20 членна комисия без забележки при Борисов 2. При Борисов 3 многочленна комисия установява много проблеми, които изпълнителят не отстранява и следват няколко ПТП с 17 жертви. В същото време държавата, продължава да раздава поръчки за още стотици милиони на същия изпълнител Трейс. Включително всички ремонти в София! Оставка!
35
2
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Един майстор ми поставя климатици и разказва как бил преди време в Германия и пътува един ден някъде към 150 км разстояние.По пътя - ПТП, времето лошо, мантинелите пострадали, зима! Вечерта при завръщането вижда, че отговорните за пътя фактори са оправили всичко и дори не личи, че е имало ПТП, мантинелата възстановена и нова. Защото ако не го направят, държавата ще ги санкционира, а не дай си боже някой да изхвърчи точно там и те не са я възстановили.