НПО разкри: АМ "Тракия" изтънена на току-що ремонтирания участък

Пътната маркировка пък не отговаряла на светлоотразителност
20 юли 2021 07:40, Ния Христова
57
НПО разкри: АМ "Тракия" изтънена на току-що ремонтирания участък
Снимка: БГНЕС
Неправителствена организация обяви, че са открити дефекти в изпълнението на току-що ремонтирания участък от магистрала "Тракия" между Стара Загора и Чирпан. Отсечката бе пусната в експлоатация на 16 юли, припомня в. "Сега".
 
Експерти на ЕЦТП (Европейски център за транспортни политики) са направили проверка на място и установили, че пътната маркировка не отговаря на минималните изисквания за светлоотразителност. Изследването с рефлектометър показало, че коефициентът за нощна видимост коефициентът RL е само 262 миликандела - при норматив поне 300 миникандела.
 
"По време на визуалния оглед на експертите направи впечатление, че на някои места износващото покритие е с дебелина около 1 см при минимално изискване между 4 и 6 см", твърдят още от НПО-то. 
 
Установено е още, че разделителните линии между платната били изпълнени с шумна маркировка, въпреки че според Наредба №2 за сигнализиране на пътищата шумящи могат да бъдат само крайните линии, посочват от ЕЦТП.
 
От сдружението изтъкват, че през последните месеци няколко пъти са настоявали маркировката в участъка от 160-ия км на магистралата до Чирпан да се подмени, тъй като не отговаря на изискванията, но реакция относно исканията им няма. 
 
"Негодната маркировка в тази отсечка и в пуснатия в петък участък  Чирпан - Стара Загора е изпълнена от една и съща машина, защото много ясно се виждат специфични формации по самата маркировка. ЕЦТП настоява маркировката и в двата посочени участъка да бъде подменена с такава, която отговаря на изискванията", пишат от неправителствената организация.
 
Очаква се Агенция "Пътна инфраструктура" да даде обяснения по забележките на ЕЦТП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


57
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
50
2
 
1
 
! Отговори
бг преди 2 години
Е как да е по-дебело, нали са се взели пачките за чекмеджетата..
49
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Големият проблем на магистралите ни е че ги правят с 2 ленти След 10 години ще съжаляваме и ще се чудим как да им сложим по още една от двете страни
48
8
 
3
 
! Отговори
Отговор преди 2 години
До 53 Има ли нещо верно от това което си написал! Никой не плаща 100 процентово предварително, това е лъжа! АПИ е държавна фирма, и се осъществява контрол преди да бъде актуван обектът! Айде стига служебните са бършели собствените си л*** с предишните!
47
5
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Изнервен Кой е сключил договорът за ремонтът? Кой е дал авансово парите на фирмата? Бившият Шеф на АПИ, заедно със шофьорът на джип ката... Те са виновни за това изпълнение! Енергетиката ни е във колапс... Плащаме най-високите сметки за ток във цяла Европа, но тиквата го интересуват пътища и нищо друго, защото от там най-много се краде!
46
6
 
5
 
! Отговори
Отговор преди 2 години
До 51 Не знам каква "тиква "ви е навлязла надълбоко, но все пак нещо е построено и е издържало повече от 10години! Това не е като да не правиш нищо, и да пледираш на другите за качество! И щом Асан взе да разбира от магистрали, значи съвсем я втасахме!
45
3
 
4
 
! Отговори
Христо Христов преди 2 години
До Отговор/41"Асане, това е единственият участък открит от Станишев, и построен от Черепа!" - така е. И затова тиквата му даваше рамо за представител на България в ес, а захариева го даваше като пример на Нинова, като истински европеец.Факти.
44
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тодор Живков е виновен!... и Путин е виновен!
43
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До АнонименАми да вземеш да слагаш главна буква след точката. Хората недоволстват за зле свършената работа и откраднатите пари, а ти си се хванал/а за препинателните знаци и правилният правопис. Едно време хората не са могли да четат, ама пак са се трудили и постигали нещата коитоп са искали да постигнат.
42
4
 
6
 
! Отговори
Изнервен преди 2 години
Айде и новите управляващи същите като старите. Уж ново ръководство на АПИ, уж няма да има некачествени ремонти, а пак същото. Къде е контролът на новите, които обещаваха промяна? Лесно е да се стои отстрани и да се плюе, айде сега отговаряйте, некадърници.
41
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Тази магистрала е пълен ***.Не знам какъв е този асфалт,но през цялото време се чува едно чегъртане и ушите заглъхват от шума.
40
2
 
7
 
! Отговори
искаме си преди 2 години
Бипко, Лапчо и Бибитко, отново на власт и войводата со шкембето тоже
39
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 39Поредният т.п невежа който не знае как се пише. крадАт бе, гл..ак! Откъде се убихте такива не ми е ясно. направо съм ужасена в какво невежество тъне този наш народ. А иначе ще разсъждава за магистрали и кой какъв бил. Не да се погледне той на какво прилича.
38
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Асан Ти затуй си Асан а не Хасан . защто ти липсва не само буквата ами и много други работи.
37
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Праведенкакво ти каза бе? Че нямаш мозък за две пари? вярно е, не е бля - бля бля
36
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До АнонимеН 10да точно, ето за това става въпрос.
35
8
 
19
 
! Отговори
Асан преди 2 години
От април е Народната власт ... ама ремонта е от Тиквата 12 години краде ! :)))
34
7
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
герберските фирми крадът като за последно че скоро ще останат гладни
33
7
 
31
 
! Отговори
BGN преди 2 години
1см вместо 5см, браво!Той за тва шефа на автомагистрали не искаше да си ходи!!Пак ги защитавайте тия крадци!!12г не им ли стигнаха ....
32
2
 
1
 
! Отговори
До 34 преди 2 години
Не знам кой колко е *** и ***, ама ти си неграмотен!
31
0
 
2
 
! Отговори
глас от тъдява преди 2 години
Оня ден минах по една СЕЛСКА УЛИЦА в ремонт и не ми се спираше да ви направя една снимка - ново асфалтирана и като минах 20 метра си дадох сметка че това е първия пласт и по-напред полагат втори.