Не хора, които печелят от туризъм, а вредители!

Борисов няма милост към незаконните обекти по морето
Обновена: 25 юни 2011 22:20 | 25 юни 2011 19:24,
420
Не хора, които печелят от туризъм, а вредители!
"Слънчев бряг" е като селски кокошарник - гащи, чорапи, кинкалерия, възмути се Борисов. Снимка: БТА

Незаконните обекти в курорта "Слънчев бряг"  трябва да бъдат  премахнати, категоричен беше премиерът Бойко Борисов в Созопол. Той каза това по повод на разрушаването на басейни в курорта в разгара на туристическия сезон.

„Незаконно строителство премахваме и на язовир "Ивайловград", и на язовир "Искър". А що се отнася за разгара на сезона, сега  му е дошло времето на събаряне. Да са ги махнали собствениците,  когато трябва. Това не са хора, които искат да печелят от  туризъм, това са вредители, затова и отношението ми към тях е  такова”, посочи премиерът. 

Според него най-ценното за един курорт, освен морето и плажа, са археологията, църквите и манастирите, които са много  по-привлекателни за туристите.

Нямам никакво намерение да помирявам съюза на собствениците със „Слънчев бряг” АД, каза Борисов, относно протестите на хотелиерите в курортния комплекс.

„Нямам никакво намерение да ги помирявам по простата причина, че "Слънчев бряг" пpилича на селски кокошарник - гащи, чорапи, кинкалерия. Ако искат да е курорт, ако искат да е перла, просто трябва да го приведат във вида, в който сега не е. Разбирането между АД-то и хотелиерите минава през махането на гащите и чорапогащниците от алеите, и от всичко това, което се прави”, отсече премиерът.

Борисов и министрите Симеон Дянков и Йвайло  Московски се поклониха пред мощите на Св. Йоан Предтеча, които  бяха пренесени с литийно шествие в обновената църква "Св. св.  Кирил и Методий".

Църквата е обновена със средства, отпуснати от Министерския съвет, както и с дарения. 

"Ние сме типично правителство, което до изборите не дели  кметовете от коя партия са. В Созопол гледаме няколко кандидата. Работя прекрасно и със сегашния кмет Панайот Рейзи", каза  премиерът в отговор на въпрос кой ще е кандидатът за кмет на  ГЕРБ в крайморския град.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


420
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
388
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Ние знаеме кой сряза лентичката, интересува ме дали и в каква степен се връщат парите на данъкоплатеца. Защото ми се струва, че тоя човек се прави реклама изцяло за наша сметка.А магистралата освен тунелите в полето, има много други тъпотии. Затова ще се свлича пътя непрекъснато. За 3-4 км да дадеш 90 млн., трябва да си осигурил родата до 9 коляно. Силно се съмнявам че западняците лапат мухи.
387
2
 
11
 
! Отговори
Азъ преди 12 години
Крайно време е да се забранят ВСИЧКИ *** и чорапогащници по курортите!Народа требе да се множи:-)))))))
386
3
 
3
 
! Отговори
Азъ преди 12 години
Райд!Изтребва вредителите до крак!
385
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Из "Закони на Дебиликата": "* Дебиликата е наука за методите и средствата за изследване (в т.ч. решаване) на дебилски или други знакови, формални модели чрез човекоидна или човекоподобна (автоматична или автоматицирана) обработка на съответните им мисловни дебилски модели и информационни структури (в т.ч. структури от данни) с помощта на хомеопатични методи от човекоидни системи, разглеждани само като абстрактни универсални крайни картечници с (абстрактна) плънка (виртуални математични машини)."
384
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Изцяло завършена магистрала от 19 км ? и два тунела в полето ,затрупани с малко пръст ?
383
8
 
4
 
! Отговори
симо преди 12 години
Бесепари ла*нари !
382
0
 
6
 
! Отговори
АМ Люлин -историята преди 12 години
а 3 август 1998 г. правителството на Иван Костов приема проект за финансиране изграждането на магистрала "Люлин", който е включен в инвестиционната програма на правителството до 2001 г.Според проекта за проучването и строителството ще са нужни 351 млн.лв., които ще бъдат осигурени от държавния бюджет, фонд "Републиканска пътна мрежа" и заеми от Европейската инвестиционна банка. Според решението на кабинета проектът трябва да приключи до 2005 г. Предвижда се автомагистралата да е с дължина около 15 км и ширина на платното межу 33 м и 35 м и ще минава през селата Дивотино - Мало Бучино - Голямо Бучино - Суходол до Околовръстния път на София. Целта на проекта е пътя да се свърже директно пътен възел Даскалово с транспортни коридори номер 4 и номер 8, както и да се облекчи движението в южната част на София. През есента на 1999 г. италианската фирма SPEA печели тър по програма ФАР на Европейския съюз, организиран от Агенция "Пътища", който включва предпроектнипроучвания и работни проекти за строителството на автомагистралите Люлин и Струма. Проектът ще се финансира по програма ФАР и ще струва около 3,2 млн. евро. На 9 март 2000 г. министърът на регионалното развитие Евгени Чачев подписва с генералния директор на фирма СПЕА Франко Рапино възлагателен договор за изпълнение на Проучване и проектиране на автомагистрала София Кулата. Фирмата изготвя и представя седем идейни варианта за трасе на магистралата /за удобство обозначавани с различни цветове/. От април 2001 г. до август 2002 г. са изготвени три доклада по оценка на въздействието на проекта върху околната среда. Висшият експертен екологичен съвет към МОСВ одобрява третия доклад, който предвижда трасето на автомагистрала Люлин да преминава от Софийския околовръстен път през селата Мало Бучино, Голямо Бучино, пътен възел Даскалово - т.нар син и кафяв вариант. На 11 октомври 2002 г. Министерството на околната среда и водите приема решение, с което разрешава строителството и експлоатацията на автомагистрала Люлин по комбиниран вариант "син (от км 0+000 до км 5+643) и кафяв (от км 5+439 до км 18+882)". Трасето на автомагистрала Люлин, което включва Софийски околовръстен път - Мало Бучино Голямо Бучино пътен възел Даскалово, е проектирано с дължина около 19 км, по направление на Общоевропейски Транспортен коридор IV, в частта му Видин - София - Кулата. Техническият проект включва изграждането на автомагистрален габарит от 29 м (с по две ленти за движение в една посока, разделителна ивица и аварийна лента) и проектна скорост от 100-110 км/ч. Заради планинския терен в разработения проект са включени някои съоръжения: три броя тунели по открит способ с обща дължина 1260 м; 26 броя мостове и виадукти с обща дължина 6 000 м; 3 броя пътни възли; укрепителни стени с обща дължина от 2 762 м. На 21 януари 2003 г. министърът на финансите Милен Велчев и ръководителят на делегацията на Европейската комисия в България Димитрис Куркулас подписват меморандуми по предприсъединителната програма ИСПА на ЕС за 240 милиона евро. Общата стойност на финансовия меморандум за автомагистрала Люлин е 148,45 млн. евро, от които 111,338 млн. евро /75 процента/ безвъзмездни средства по програма ИСПА и 37,112 млн. евро /25 процента/ от българска страна. На 22 декември 2004 г. Европейската комисия обявява в официално писмо, че разрешава строителството на автомагистрала Люлин. Изискванията на финансовия меморандум, свързани с доклада по оценка въздействието върху околната среда, са изпълнени. На 1 декември 2005 г. Министерският съвет разрешава проектирането и изграждането на обект "Автомагистрала "Люлин" от нулевия до 19- тия километър на територията на земеделските земи по досегашния кадастрален план. Трасето е на територията на София-град, землищата на кварталите "Филиповци" и "Суходол", вилните зони "Горна баня" и "Люлин", на Банкя и Иваняне, с. Мало Бучино, кв. Владая и на територията на Пернишка област - с. Голямо Бучино и кварталите Драгичево и Даскалово. На 31 март 2006 г. Съветът за координация, контрол и изпълнение на инфраструктурните проекти с национално значение приема график за изпълнение на приоритетните инфраструктурни проекти до 2015 г. През 2009 г. трябва да бъдат готови и 19 км от автомагистрала Люлин". На 26 май 2006 г. Правителството приема проект на Национална стратегия за интегрирано развитие на инфраструктурата на България за периода 2006- 2015 г. Документът е разгледан от Съвета за координация, контрол и изпълнение на инфраструктурните проекти с национално значение. На 8 август 2006 г. Изпълнителният директор на агенция "Пътища" Веселин Георгиев и представителите на турския консорциум МАПА ЧЕНГИЗ Ведат Четинташ и Кемал Юнлюлер подписват договор за възлагане на строителството на автомагистрала "Люлин". Общата стойност на договора е 137,382 млн. евро за 19-километровия участък. Договорът предвижа автомагистралата да бъде построена за 3 години, след които ще има 12 месеца гаранционен срок. На 20 декември 2006 г. Изпълнителният директор на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура" Веселин Георгиев подписва с представителя на сдружението "Луйс Бергер - Мот МакДоналд", Питър Кокрейн договора за супервизия на автомагистрала "Люлин", на стойност 4 435 900 евро. На подписването присъства ръководителя на Делегацията на Европейската комисия в България Майкъл Хъмфрис. На 31 януари 2007 г. Започва строителството на магистрала "Люлин". Премиерът Сергей Станишев прави символична първа копка на автомагистралата с багер "Хюндай".12 март 2007 г. - Кметът на Перник Антоанета Георгиева съобщава, че трите села Голямо Бучино, Люлин и Дивотино настояват да бъдат изградени подходи към магистралата. В противен случай трите населени места остават без връзка с магистралния път, което означава, че жителите им ще трябва да ходят до Перник и от там да се включат в магистралата, което допълнително ще утежни трафика в града. В Голямо Бучино е сформиран инициативен комитет, който издига искането за пряка връзка на селото с магистралата. 21 септември 2007 г. - Жителите на трите села блокират пътя Перник-София с искането да се изградят връзки от магистралата към трите населени места. Темата е повдигната и на парламентарен контрол в Народното събрание, но е отхвърлено от министър Асен Гагаузов с мотива, че е закъсняло и много ще оскъпи новата магистрала. От инициативния комитет предупреждават, че с пускането на магистрала "Люлин" пътят от Голямо Бучино до София ще се увеличи с 15 км, вместо да се съкрати. На 26 януари 2008 г. ЕК иска от България да замрази парите за строителство на пътища заради разразилия се корупционен скандал във Фонд Републиканска пътна инфраструктура. Въпреки това обаче репортерска проверка на в. Труд показва, че в началото на февруари месец строителството на магистрала Люлин продължава. 13 април 2008 г. Министър-председателят Сергей Станишев и министърът на регионалното развитие и благоустройството правят проверка на строителството на магистралата. Изводът е, че строителството върви по план и магистралата ще бъде завършена в срок през есента на 2009 година. 23 юни 2008 г. - Началникът на обекта Джумхур Баръш съобщава, че ще бъдат наети допълнително около 150 работници. Пусковият срок, който е в края на 2009 година и в началото на 2010 г., ще бъде спазен, ангажира се Баръш. Към този момент е проблемно изграждането само на пътен възел "Даскалово", където се осъществява отчуждаване на три частни имота. Работата е съсредоточена върху строителството на мостови съоръжения на софийска територия. 16 юли 2008 година Фирмата изпълнител Мапа Ченгиз поема ангажимента обектът да бъде завършен до май 2010 година. Половингодишното закъснение се дължи на забавяне в проектирането, както и на трудности при ваденето на работни визи за турските строители. За да компенсират просроченият график от турската фирма са минали на 24 часов работен ден. До момента вместо 40 процента от работата са свършени едва 4-5. 14 август 2008 г. ЕК временно спира междинните плащания по два пътни проекта - магистрала "Люлин" и трансевропейската транспортна мрежа. За да бъдат възстановени плащанията, правителството взима решение външната одиторска фирма KPMG да направи допълнителна проверка на дейността на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура". Решението е в отговор на писмото на шефа на Главна дирекция "Регионална политика" към Европейската комисия Дирк Анер. В писмото е записано, че временното спиране на средствата за магистрала "Люлин" и трансевропейската транспортна мрежа е заради невъзможността на Фонд "Републиканска пътна инфраструктура" да осигури "адекватно гарантиране на законността и редовността на правилната употреба на процедурите за публичните поръчки". 24 октомври 2008 В Министерство на транспорта се провежда работна среща за напредъка по изграждането на автомагистрала Люлин. Представителите на изпълнителя излагат своето виждане за хода на строителството и изразяват решимост да завършат успешно проекта. На срещата са обсъдени пресичанията с инженерни мрежи - газопроводи, водопроводи, електропроводи и други технически пречки за напредъка на работите. Представителите на националната агенция се ангажират в двуседмичен срок да съдействат за разрешаването на тези проблеми. Изпълнителят не е поставил искания за увеличаване на стойността на договора. Решено е между 10 и 15 ноември да се състои среща в същия състав, на която да бъде проследено изпълнението на поетите от страните ангажименти. Страните се споразумяват срещи за разрешаване на текущи технически проблеми на оперативно ниво да се организират всяка седмица, а всеки месец да се свикват срещи между ръководния състав на страните за контролиране на напредъка. 14 ноември 2008 г. - В Националната агенция "Пътна инфраструктура" /НАПИ/ е проведено заседание, посветено на изграждането на автомагистрала Люлин. Целта на срещата е да се подготвят конкретни мерки за напредък в строителството на магистралата. Изпълнителят представя план за ускоряване на дейностите, а консултантът е направил предварителна преценка на исковете на строителния консорциум. Решено е да се правят седмични технически срещи на обекта за взаимодействие и контрол по изпълнението на договора. 6 януари 2009 г. - Изпълнителният директор на НАПИ инж. Янко Янков, ръководителят на проекта "Автомагистрала "Люлин" Франк Вайндорф и началникът на отдел "Координация" Олег Маринов извършват инспекция на цялото трасе на новостроящата се автомагистрала "Люлин" и се срещат с представители на изпълнителя "Мапа-Дженгиз" и на надзора - "Луис Бергер S.A.S/Мот Мак Доналд". Представителят на надзора увеява, че довършителните работи ще приключат в рамките на строителния сезон. Надзорът иска максимално бързо да се дават становища от НАПИ по направените предложения. Изпълнителният директор инж. Янков се ангажира, че това ще бъде изпълнявано. Три са ключовите моменти за ускоряване на строителството - приключване на процедурите по отчужденията, изсичането на дървета и преместването на инженерните мрежи, се посочва в съобщението. Мениджърът на "Мапа-Дженгиз" Ялчън Ескикурт докладва, че се работи по инсталирането на поисканите от НАПИ видеокамери за наблюдение на строителните дейности. Наблюдението ще се осъществява от НАПИ и Европейската комисия.21 март 2009 г. - За първи път в България започва денонощно онлайн наблюдение на строеж на автомагистрала. 16 камери следят 19-километровото трасе на магистралата. Информацията се подава в НАПИ и Европейската комисия в Брюксел. 12 май 2009 г. - ЕК отблокира 115 милиона евро по програма ИСПА. Парите са предназначени за строежа на магистрала Люлин". Размразяването на парите от Брюксел стана на специална пресконференция на комисаря по регионално развитие Данута Хубнер и вицепремиера по еврофондовете Меглена Плугчиева. След ред проверки в България, след обстойно проучване на информацията за извършеното в страната ни по премахване на нередностите около средствата по ИСПА, Европейската комисия реши да размрази средствата по програмата. На 4 и 5 юни във Варна се провежда петото заседание на Комитета за наблюдение и контрол на проектите, изпълнявани по Кохезионния фонд. На него заместник-ръководителят на отдел "България" в Главна дирекция "Регионална политика" на ЕК Карстен Расмусен заявява, че прогнозата на Европейската комисия /ЕК/ според сегашния темп на строителство е автомагистрала "Люлин" да бъде завършена през 2011-2012 г. На 18 юни 2009 година се провежда открита инспекция на участъци от автомагистрала "Люлин". Проверката е организирана от Национална агенция "Пътна инфраструктура", а екипът е воден от вицепремиера Меглена Плугчиева. На 7 август 2009 г. областният управител на Перник Иван Димитров съобщава, че отбивка ще свързва пернишкото село Големо Бучино с автомагистрала "Люлин". При първоначалното проектиране не е предвидена връзка на населеното място с преминаващия край него аутобан. Така, за да достигнат до София, която по новото трасе отстои на 15 км, жителите на Големо Бучино трябваше на минават през Перник. След протести на местните хора е обещано да се изгради пътен възел до селото. Оказва се, че за строителството му са необходими 3,5 млн. лв. и затова е взето решение да се направи отбивка, която да осигури искания от населението излаз към столицата, обяснява Димитров. 17 септември 2009 - Строителството на магистрала "Люлин" се бави заради изготвянето на нов проект на голяма част от трасето, съобщава министърът на транспорта Росен Плевнелиев. Забавянето той обяснява с това, че все още не са одобрени проектите на нито един от 3-те предвидени тунела, а и всички мостове са били препроектирани наново. Въпреки допълнителната работа по проекта строителният министър уверява, че той ще приключи успешно и няма да се налага да връщаме пари по програма ИСПА.13 януари 2010 г. На среща с управителя на Мапа Ченгиз министър-председателят Бойко Борисов е изискал до 20 януари т. г. да му бъде предоставен точен график за изграждането на магистрала "Люлин", с конкретен краен пусков срок. 28 януари 2010 г. - Десетдневен срок, считано от 20 януари 2010 г., е даден на международна надзорна компания, за да направи анализ на отправените от фирмата изпълнител на автомагистрала "Люлин" искания и за допълнително заплащане, съобщава министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. В анализа ще бъде включена информация за причините, довели до забавянето на строителството на обекта. Такъв анализ ще бъде направен и от Инспектората на Агенция "Пътна инфраструктура. В срок от три седмици, считано също от 20 януари 2010 г. и след изготвяне на анализа, графикът, който "Мапа Дженгиз" представи в Агенция "Пътна инфраструктура", ще бъде подписан. Той ще бъде обвързан с анекс към договора, в който ще бъдат фиксирани окончателните срокове за завършване на строителството на автомагистрала "Люлин" и необходимия бюджет, допълни министър Плевнелиев.На 25 март 2010 г. министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев съобщава, че е постигнато разбирателство в споразумението с турския изпълнител на магистрала "Люлин" Мапа Дженгиз да бъде фиксирана цената на обекта на 185 млн. евро. Параметрите, заложени в проектоспоразумението, са изпратени за съгласуване в ЕК, за да бъдат евентуално приети от Брюксел като обективни разходи. В противен случай строителството ще трябва да бъде довършено със собствени финанси, а ако до 2012 година магистралата не е готова, ще се наложи да връщат средства на Брюксел.На 18 април 2010 г. Трима работници загинават при инцидент на строежа на автомагистрала Люлин. Жертвите са турски граждани. Образувано е досъдебно производство за причинена смърт по непредпазливост срещу виновни лица. Злополуката става късно вечерта, докато мъжете са наливали бетон на съоражението край село Голямо Бучино.На 21 юни 2010 г. - 60-годишен работник загива на автомагистрала "Люлин". Борислав Пейчев от Перник работи като кофражист във фирмата Мапа Дженгиз". Това е четвъртият смъртен случай на строителната площадка край село Голямо Бучино от началото на годината. На 6 август 2010 г. - Внезапна съвместна проверка на място от министерствата на регионалното развитие, транспорта и Агенция "Пътна инфраструктура" установява, че строителството на магистрала "Люлин" се е забавило поне с 10 дни. От "Мапа Дженгиз" обясняват изоставянето от графика с лошото време. На 14 август 2010 г. - Премиерът Бойко Борисов проверява работата по проекта. Той е скептичен, че магистралата ще бъде завършена до края на годината както е по договор. На 3 септември 2010 г. - Повторна проверка на министър-председателя Борисов на хода на строителните работи. Строежът на автомагистрала "Люлин" закъснява със 70 дни. От фирмата-изпълнител "Мапа Чингиз" уверяват премиера, че срокът за пускането й в действие в края на годината ще бъде спазен. 10 октомври 2010 г. - 82 % от магистрала "Люлин" вече са готови, заявяват премиерът Бойко Борисов и министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев при поредната инспекция на строежа. Двамата откриват отсечката, която свързва пътния възел "Даскалово" с магистралата към Благоевград и Кулата.2 ноември 2010 г. - министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев и премиерът Борисов инспектират напредъка по строителството на магистралата. Борисов изразява надежда, че магистралата ще може да се ползва от хората до Нова година. Плевнелиев отчита, че напредъкът по строителството е 87%. 18 декември 2010 г. - премиерът Бойко Борисов открива официално пътен възел Даскалово, началната точка на магистрала "Люлин". "Така новият шестлентов път между София и Перник ще бъде пуснат за автомобили до 10 януари, а до май догодина ще е готов напълно", уточява премиерът Борисов. 19 януари 2011 г. - Магистрала "Люлин" от Перник към София ще бъде отворена пробно от 15 март. Това стана ясно при редовната проверка на строителните дейности в участъка. Премиерът и ресорният министър за пореден път инспектираха участъка, този път обаче доведоха Карстен Расмусен - пряко наблюдаващ регионалната политика на Европейската комисия в България. Расмусен подчерта, че от проект, който преди две години е бил в отчайващо състояние, днес магистрала Люлин е доведена до успешен финал. Експертът допълни, че аутобанът е завършен навреме и България няма да загуби нито едно евро. Магистралата ще бъде пусната изцяло за движение на 15 май. Дотогава трябва да бъдат довършени всички съоръжения, които да гарантират сигурността по пътя.На 15 май 2011 г. Автомагистрала "Люлин" е отворена и автомобилният трафик между София и Перник минава през 19-километровото трасе. Това е първата изцяло изградена магистрала в България.
381
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
392Дебил, АМ Люлин я завъши ГЕРБ. Договорът беше подписан от Станишев. за 2 г, Станишев успяха да направят 5 км от АМ Люлин САМО.
380
1
 
3
 
! Отговори
до 388 преди 12 години
Умньо държавен лапач, дай линк за магистрала Люлин или за каквото и да е друго. Нали Бойко каза официално,че си е възвърнал (неговите ? ) пари от ЕС.
379
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
389Няма как да ми плащаш запалтата, защото не работя за българска администрация или фирма. ***.
378
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
ало .. платените писачи ..вие нямате ли друга работа , жени , деца , ракия-салата. Цял ден едно и също - ,,цоко , боко , тиквата ,, ще ви хванат хемороиди от стоене пред компа , няма да ви стигнат парите за лекарства - трябва да ходите до Доган да ви лекува
377
2
 
6
 
! Отговори
до 388 преди 12 години
*** си ти , като си мислиш че хората са глупави. Аз ти плащам заплатата ***, ако не е бюрото на което кесиш, си умрял от всякъде. Не искам да чета на Бойко и на Плевнелиев лакардиите.
376
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
385Егати въпроса зададе ! Кой може да ми каже отговорът за живота, вселената и всичко останало ! Задай си конкретен въпрос, за конкретна инфраструктура и ще ти отговорим. Явно си достатъчно дебилен, за да не можеш да ползваш интернет и чичко Гугъл.
375
8
 
1
 
! Отговори
nonstop преди 12 години
nepluite Boiko zawoto e pi4.
374
0
 
3
 
! Отговори
до 385 преди 12 години
Това май ще се окаже най-пазената тайна в държавата.
373
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
Къде можеме официално да прочетеме колко и каква част от вложените пари на българския данъкоплатец в инфаструктората по линия на ЕС са възвърнати ?!!!!Не минуси по принцип, а отговор.
372
2
 
6
 
! Отговори
Не е верно! преди 12 години
Ама Монката само как подава някакъв важен документ на Тиквока. Ей така - изкочил от бакстейджа и услужливо подава на "царя" главата на някой "тежък нарушител". Монка, скоро ще трябва да отговаряш къде е резерва и защо не плащаш с ГОДИНИ на доставчици на държавата.
371
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
направете данъчна проверка на МИДЕНА КЪЩА варна
370
1
 
2
 
! Отговори
да речем преди 12 години
Да речем, че се опитам да позная какво ще стане на следващите и по следващите избори.На следващите ще се избере с мнозинство нова формация или ще се състави управляваща коалиция от няколко от сега съществуващите партии (познато нали).На по следващите избори партията победителка от преди, ще загуби вота (познато нали).
369
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
380Имам две хапчета..направо Хапове и един термометър в гащите.