Стари трамваи от Швейцария сменят по-старите в София

Призведени са 1990. г. и ще обслужват линии 8, 6 и 12
21 мар 2017 15:16,
83

 Снимка: БТА

28 модернизирани швейцарски трамваи ще заменят най-старите мотриси в София поетапно от следващия месец. Столичната община е купила и още 13 чисто нови мотриси, с цел модернизация на релсовия транспорт в града, предаде БНР.

Швейцарските трамваи ще обслужват линии 8, 6 и 12, информира заместник-кметът по транспорт Евгени Крусев. Те са произведени през 1990 г. и ще заменят трамваите по линиите, които пък са произведени през 1980 г.

Първите четири трамвая пристигнаха. В момента те се оборудват в поделенията на Столичния електротранспорт, тъй като трябва да им се промени междурелсието, за да станат пригодни за това, което е в София - 1009 милиметра.

Модернизирани са преди 12 години, като им е добавена нископодова секция с цел по-голяма достъпност и различни системи, които подобряват както комфорта на пътниците, така и сигурността на ватманите.

"Трамваите са с капацитет 60 седящи места и 160 правостоящи и заедно с новите нископодови трамваи, които са поръчани, се надяваме да подновим всички основни линии на трамвайния транспорт в града", допълни той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


83
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
56
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Всички отпадъци и морги на ЕС се складират в България.
55
6
 
21
 
! Отговори
до Трамкар преди 7 години
Внасят се старите ***, защото по този начин се краде много, от колкото да ги произвеждат тук- в Трамкар.
54
4
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Чиновник 41Ама верно що купувате трамвай по лесно е направо да си делнете парите там в СОСа директно.И билета го закръглете направо на 2лв че по лесно се дели.Нахални гербаджииски ...бокл...
53
8
 
26
 
! Отговори
Трамкар преди 7 години
Какво стана с Трамкар? До преди години произвеждахме трамваи ? Защо се купуват стари *** ? p.s. и не говоря за соца, 35 годишен съм и помня, че бяха произвели дори високопроходим автомобил там когато бях ученик.
52
1
 
13
 
! Отговори
Суека преди 7 години
Всяка врътка с "облагородяване" на нещо в България или купуване винаги по DEFAULT(по презумпция) е обвързано с КОРУПЦИЯ , КРАЖБИ и т.н. гнусни вредни действия разберете го най-накраят ! Депото за *** на 1 КМ от река Искър 100 процента ще прецака водата на София и жителите й и всичко живеещо наоколо било животни или хора ама простоватите корумпирани журналисти си пишат за стари амортизирани трамваи все едно на някой му пука за такива отвличащи вниманието новини от истинските ВАЖНИ НОВИНИ !
51
1
 
5
 
! Отговори
Хейтър Тролев преди 7 години
Какво се оплаквате , тамън са се разработили и са се напаснали частите , по-мека возията . всичко е ток и жица
50
9
 
9
 
! Отговори
ЕРДОГАН преди 7 години
НАМЕРИЛИ СТЕ ЧИСТО НОВИ 27 ГОДИШНИ ЖЕЛЕЗА, КАКВО МРЪНКАТЕ, ВИЖТЕ КАКВИ СА ХУБАВИ, ГРОЗНИЧКИ, ЗЕЛЕНИЧКИ, ПОРЪЖДЯСАЛИ И АМОРТИЗИРАНИ,НАЛИ СЕ ДВИЖАТ ? РАДВАЙТЕ СЕ, ЧАК ОТ КРАСИВА ШВЕТЦИЯ ИДВАТ :)НИЕ В ТУРЦИЯ СИ ГИ ПРОИЗВЕЖДАМЕ САМО,3-ПЪТИ ПО ЕВТИНО ИЗЛИЗА
49
5
 
9
 
! Отговори
xax преди 7 години
Тролчета, тук останахте само вие, така че ви плащат за нищо, да плюете един по друг, а сте всички от една партия-столетница. Иначе като за безплатни трамваи са супер. По тея разбити трамвайни трасета толкова. Оправиха това на 7-цата, сега ще кушят чисто нови трамваи за новото трасе на 5-цата.
48
6
 
10
 
! Отговори
Сп??нс преди 7 години
Хахахаха , като прочетох че първо ще ги уборудват и се замислих от къде 30 години по късно продължават да намират перфоратори, явно този завод още работи хахахаха , пишат статий че българи разработили приложение за таксуване в градския транспорт с телефона , а тука още билетчета щракаме.
47
0
 
62
 
! Отговори
Иван преди 7 години
На 15 000км са мотрисите, в добро състояние, карани са от баба швейцарка само до пазара. Идеални са.
46
0
 
8
 
! Отговори
Трол Горянин преди 7 години
Това с различното междуосие ме подсети за един случай (мисля че от Бразилия ) , та пуснали конкурс за метрото и дошла една фирма и направила новата отсечка , после купили влакчета и се оказало че са непригодни за това трасе и сега имат нови влакчета и нова линия и стоят неизползваеми.
45
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
е няма такава държава ,това не си струва дори до ти го докарат без пари само пускането му в експлоатация и поддръжката ти излизат златни Далаверата тук е ако имаш резервни части си е златна мина
44
0
 
11
 
! Отговори
Krom преди 7 години
До vlady - именно за това казах, да си купим лиценз. Да, София е малък пазар, но пък има и поддръжка. Има и модернизация. Все пари. А и други градове. Релсовия електротранспорт е къде по евтин, в сравнение с другите. Започва се с това, да организираш при налични вече мощности собствено производство. Пък, ако си достатъчно гъвкав може и навън да излезеш. Но иска влагане и кадърност. И най вече, няма как да пъхнеш комисионна в джоба. Аз мисля, че това ни е проблема. Не, че не можем.
43
1
 
41
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ама аудитата и мерцедесите на парламента са последен модел 2017г
42
1
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Заглавието би трябвало да бъде (за да отговаря на съдържанието):"ДОСТА стари трамваи (от 1990) от Швейцария сменят МАЛКО по-старите (от 1980)в София".
41
6
 
19
 
! Отговори
фактите преди 7 години
Не подкрепям, покупката на тези трамваи, но искам на всички комплексари тука да им кажа само, хайде проектирайте и направете трамвай? Стиска ли ви? Имате ли акъл, да го проектирате....за това се иска хора с умствен багаж, а не чалга фенове, които вечер хвърлят салфетки а на другия ден спят и *** до обед, сиреч не стават за нищо! А такива в България вече са поне 80% от младите хора! Амин
40
5
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ГЕРБ и кметицата усвоиха(откраднаха) парите за нови и пак сме 2ра употреба ,,
39
1
 
5
 
! Отговори
До чиновник преди 7 години
Ориенталски npимитив потърси помощ -СПЕШНО Е
38
0
 
20
 
! Отговори
Вуйчо преди 7 години
Пак някой е прибрал разликата в парите.
37
9
 
15
 
! Отговори
vlady преди 7 години
До KromТрамвайният завод в София не можа да произведе нормален трамвай - само допотопни шумни дараци с ненадеждна спирачна система, силно лашкане и друсане, кучешки студ в салоните през зимата, тряскащи се врати и т.н. София е твърде малък пазар за да има интерес от водещ производител да строи завод, в другите български градове надали ще се строят трамвайни трасета.