Стари трамваи от Швейцария сменят по-старите в София

Призведени са 1990. г. и ще обслужват линии 8, 6 и 12
21 мар 2017 15:16,
83

 Снимка: БТА

28 модернизирани швейцарски трамваи ще заменят най-старите мотриси в София поетапно от следващия месец. Столичната община е купила и още 13 чисто нови мотриси, с цел модернизация на релсовия транспорт в града, предаде БНР.

Швейцарските трамваи ще обслужват линии 8, 6 и 12, информира заместник-кметът по транспорт Евгени Крусев. Те са произведени през 1990 г. и ще заменят трамваите по линиите, които пък са произведени през 1980 г.

Първите четири трамвая пристигнаха. В момента те се оборудват в поделенията на Столичния електротранспорт, тъй като трябва да им се промени междурелсието, за да станат пригодни за това, което е в София - 1009 милиметра.

Модернизирани са преди 12 години, като им е добавена нископодова секция с цел по-голяма достъпност и различни системи, които подобряват както комфорта на пътниците, така и сигурността на ватманите.

"Трамваите са с капацитет 60 седящи места и 160 правостоящи и заедно с новите нископодови трамваи, които са поръчани, се надяваме да подновим всички основни линии на трамвайния транспорт в града", допълни той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


83
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
0
 
14
 
! Отговори
Krom преди 7 години
До до кром - не си разбрал нищо от написаното, за което съжалявам. Първо, както знаеш, кмет се избира по политическо послушание, така че, нямам шанс. А освен това, аз имах в предвид, че винаги да направиш собствено производство храни повече хора и вдига повече престижа, отколкото да купуваш старо желязо срещу комисионни, и после да вложиш в ремонтите му две нови мотриси. След последната финансова "криза" стана ясно, че тези които не произвеждат са обречени. Ние разбрахме ли нещо от това?
35
0
 
2
 
! Отговори
смЕх преди 7 години
до 27 НевенЕ хайде сега най-черния сценарий дерайлирали трамваи едва ли ще има въпроса е ,че нови талиги за тях ,ако изобщо има трябва да се произведат и тестват ,ако ли пък не ще се пригаждат старите от тази гледна точка не се знае какъв ресурс ще имат и на края да не се окаже ,че и да ни ги бяха подарили ползата е никаква.
34
1
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Ама аудитата и мерцедесите на парламента са последен модел 2017г :D
33
20
 
4
 
! Отговори
до кром преди 7 години
В сравнебие със сегашните бангии са цвете, стани кмет и купи по-хубави, аз ше гласувам за теб!
32
1
 
18
 
! Отговори
Krom преди 7 години
До Анонимен 29 - не това е въпроса. Тези и на снимката изглеждат грозно и вехто. Ако искаме да сме европейска столица, това ли е пътя?
31
1
 
13
 
! Отговори
смЕх преди 7 години
Значи получава се нещо като една тАпа реклама "ммм вкусен е швейцарски ,нали? - не български от Швоге."
30
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Пак разбирачите ръсят акъл....
29
1
 
31
 
! Отговори
Krom преди 7 години
Значи чехите си живнаха Шкода и сега купуваме техните тролейбуси. И не само. Ние произвеждахме. Можехме да купим някой и друг лиценз и да направим нови. Кое ще затрие тази нация из основи? Алчността, ламтежа и безхаберието.
28
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Трамваите бяха купени на безценица, имаше вече статия относно тея краставици, няма милиони тука налети.
27
14
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Кутевската своолоч се е събрала на седенката :)
26
4
 
11
 
! Отговори
Невен преди 7 години
Както 19 писа, най-обезпокоителното е разликата в междуосието и че нашите ще преправят. Дано няма дерейлирали трамваи след това ...
25
4
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Фъндъкова,колко стотици милиони лева даде за 30-годишните трамваи,които Швейцария за да не ги даде за скраб ни ги пробута.Видяхме предишните как ги "модернизирахте"-боядисахте ги,а от страни се вижда колко са ръждясали и изгнили.Демек,боята не е стигнала за целия трамвай.Нали имахме завод за трамваи,какво стана с него?
24
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До АнонименСофийските ***, на които идваш да сипваш бензина и да пържиш картофите.Ей, няма по-унищожителна сила от селяндурската злоба.
23
22
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Хайде пак...Русофиилистик-путиноофилската измеет пак реве.
22
3
 
41
 
! Отговори
Krom преди 7 години
Абе, колко години имаме трамвайни заводи? Толкова ли не можахме да проектираме и произведем собствени? Толкова ли сме продажни и жалки наистина? Събрахме цялата стара ламарина на Европа - немските голфове, швейцарските трамваи, белгийските корита които направо спасихме от заколение, и които само в болния мозък на флотските ни "адмирали" минават за фрегати в 21 век. Що за простотия е това, бе? Можем повече бе, хора.
21
3
 
30
 
! Отговори
софиянец преди 7 години
Плюхте срещу унгареца нарисувал ни като тоалетната чиния на Европа,но всеки ден се убеждавате,че е прав... Депо за европейски отпадъци е Бг! За съжаление такива ще сме вечно с управници ,мислещи само как да откраднат от народа за лична облага... Ще се задавят от преяждане, а народа е дъсипан откъдето и да го погледнеш... Орисия народна...
20
4
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
ЗА господари на ефира са тези - та поне цяла БГ да се посмее на софийските ***. А тези дето коментират автомобилите - тука виждам че трамваи се вкарват, за да се изчисти въздуха от изгорелите газове и да се забрани на голяма част от автомобилите да влизат в столицата безплатно.Та това им е планът - а на хората дето работят и имат нужда -30 Годишни железа ама пребоядисани.
19
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Всички вие, дето плюете българския градски транспорт, били ли сте на запад? В нюйоркското метро има цели катуни, в които бездомници спят увити във вестници, напоени със собствените им лай*а и пи*ня.А че нашите негодници крадат без насита и купуват евтинджос втора и трета ръка, това си го знаем.
18
1
 
17
 
! Отговори
! преди 7 години
Сега като им подменят талигите с такива за 1009 мм вместо немските и ще станат поредният наш сбирщайн
17
4
 
41
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
37 годишни трамваи се подменят с 27 годишни небългарско производство....Какъв успех на демокрацията и пазарната икономика.