Кръпка до кръпка, дълбоки дупки с остри ръбове по Околовръстното

Граждани сигнализират за немарливи ремонти в HelpBook.info
2 апр 2018 11:00, Боряна Павлова
22

Снимка: HelpBook.info


Пролетно време - време за ремонти. По принцип са добре дошли, но с една уговорка - стига да са качествени. Не такъв е обаче случаят с ремонтите на Околовръстния път край София, сигнализира гражданин в HelpBook.info.

Участъкът, за който е даден сигналът, се намира между язовир "Суходол" и отбивката за бул. "Цар Борис III".

"Начинанието е похвално, предвид супер амортизирания асфалт и постоянно отваращите се ями в него, понякога 20-ина сантиметра дълбоки", отбелязва сигнализиращият.

Но въпросът дали кръпките са ефективно решение на проблема си остава.

"Все пак временно "закърпват" положението и придвижването е що-годе нормално, докато са здрави", четем в сигнала.

Оказва се обаче, че е практика, докато асфалтът се подготвя за закърпване и бива изрязан, дупката да си зее в продължение на дни, оставяйки дупката дълбока и с остри ръбове.

На места пък ремонтите не са обозначени.

"Такова немарливо отношение го определям като престъпно нехайство, което застрашава здравето и живота на пътуващите в преминаващите оттам автомобили", посочва се в сигнала.

Ако вие също видите нередност, която създава опасност за вас и хората около вас, видите нарушение - подайте сигнал в HelpBook.info. Платформата на Investor Media Group ви дава възможност едновременно да пратите сигнал до отговорните институции и да привлечете внимание за проблемът си.


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
17
0
 
0
 
! Отговори
ахахаха преди 6 месеца
дупка до 2
16
0
 
2
 
! Отговори
Т преди 6 месеца
До Boko bo

Какъв фото колаж. Миналата седмица околовръстното към люлин е като разкопана нива. Опитваш се да правиш слаломи където може но е невъзможно. Знаци за ремонт на пътя нямаше. Задръстванията в четвъртък и петък бяха...
15
0
 
4
 
! Отговори
ха сега преди 6 месеца
По принцип при проектите, в случая за пътища до строителя отиват около 10% от отпуснатата сума. Например ако по проект са 2 000 000 (2 милиона) лева на този, който изпълнява проекта се дават 200 000 лева. Всичко друго отива за комисионни - първо на най-големият милиардер в България и после надолу по веригата. Акосе крадат 10-15% може да се направи нещо, но като се откраднат 80-90% от парите нищо не става и затова пътищата карат по 1 седмица. Все едно да искаш да направиш 1кг хляб за 5-10 ст.
14
7
 
7
 
! Отговори
Boko bo преди 6 месеца
Това е фото-колаж. Гнусна и долна инсинуация на комунистите дето искат да провалят евро предстедателството ни. Просто не може да е вярно.
13
1
 
23
 
! Отговори
Ц преди 6 месеца
Един ден режат асфалт,после един месец дупките стоят така, добре оформени, очертани със заострени ръбове. Така, който не е успял да си потроши колата и изкриви джантите, да го направи. И чак тогава слагат нещо като асфалт. След това един месец няма дупки и при първият дъжд, дупките стават по големи от колкото са били.И защо ни лъжат, че правят нещо? Защо им се плаща? И на всички им е ясно вече, защо Винетка ходи с чанти за по 3000лв и обувки за по 5000лв. Плащай народе, гласувай........
12
1
 
22
 
! Отговори
Фарсът на Борисов преди 6 месеца
Това е фарсът на Борисов: много пари се дават за магистрали, метро, ремонти, саниране, но т.к. все наши фирми печелят, няма как да се наложи проверка за качество. Една част от парите са дадени за помощи на бедни политици и чиновници и за качеството няма. Не се слага контрол и резултатът е виден: в рамките на един месец два ремонта на една и съща дупка, магистрали на вълнички, метрото капе и няма тоалетни и т.н.
11
17
 
1
 
! Отговори
Асфалт не се яде преди 6 месеца
Дупките няма да се запълват-защото комунягите ви казаха ,че асфалт не се яде. Никакъв нов асфалт!
10
2
 
12
 
! Отговори
Само... преди 6 месеца
...чаках лекичко да се постопли. Колата измита пред блока и с обществен транспорт. Мръсно е вътре, постоянно съм болен от него транспорт, претъркано е, задушно е вътре в този транспорт, но т'ва е - по-хубаво няма.
ПС: Липсват ми много годините докато бях студент в Германия ;( .
9
0
 
12
 
! Отговори
боби преди 6 месеца
Нахраних ги добре общината, след като спуках 2 гуми там, правете го и вие, може и да разберат намека...

call. sofia .bg/bg/Signal/Details/80072
8
4
 
11
 
! Отговори
гербер преди 6 месеца
ние сме най стабилни, престъпност няма, магистрали бол, а вие неблагодарници за некфи фалшиви дупки ревете.

в гербистан дупки няма! и всички работни зони са обозначени правилно.
7
0
 
32
 
! Отговори
HeinrichHimmler преди 6 месеца
Не стига , че ремонтират със скоростта на костенурки и по няколко дена 5 човека кърпят 2 метра асфалт, ами и никога не обозначават асфалта като го нарежат. Никога, никъде няма знаци, обозначаващи ремонт на пътя, освен ако той не е много мащабен. За такова отношение ли плащаме данъци, винетки, прегледи и какво ли не. Мръсни мутри, върнете ни държавата!
6
0
 
34
 
! Отговори
шофьор преди 6 месеца
Скъпи винетки, по висок данък, увеличена гражданска отговорност, скъпи ремонти и много дупки по шосетата накрая.
5
0
 
36
 
! Отговори
Защо м амка ви преди 6 месеца
Лошо няма, че се кърпи обаче, кой умник реши точно когато вали или се очаква да вали???

Изрязаните участъци се запълват с вода и не се вижда, толкова ли е трудно да се следи прогнозата за времето не знам.
4
1
 
40
 
! Отговори
Анонимен преди 6 месеца
Важното е че сме стабилни и Тиквун го галя папи по главата.
3
0
 
48
 
! Отговори
Коментатора преди 6 месеца
Господа, не ви ли омръзна да ви лъжат с тези кръпки? Кръпките са идеален начин да се краде, над 30% не могат да бъдат измерени, нямало пари за цялостно преасфалтиране, как намериха 3,5 милиарда евро да обезщетят алчните вложители на КТБ, а сега не могат да осигурят средства, ще чакаме ТОЛ таксите, а до тогава ще се избиваме по пътищата, пресен случай на Околовръстен път София, автобус на градски транспорт за да избегне дупка размаза два автомобила с ранени хора.
2
3
 
25
 
! Отговори
Н преди 6 месеца
На запад, стържат и пълнят веднага.

Ако не знаеш заминават 2 гуми минимум
1
4
 
54
 
! Отговори
vlady преди 6 месеца
Нормално е след изрязване дупките да се оставят да зреят поне 72 часа, съвременната технология го изисква. Важно е новият асфалт да се уплътни по най-съвременната технология с потропване на индиец.