Ремонтът на бул. Цар Борис ІІІ в София - наложителен!

От "Спаси София" искат да се подобри безопасността му
47
Ремонтът на бул. Цар Борис ІІІ в София - наложителен!
Снимка: Спаси София

За пълен ремонт и асфалтиране на бул. Цар Борис III се обявиха от гражданската организация Спаси София.

Според тях това е наложително да се случи през 2020 г.

Състоянието на булеварда е трагично, а той е входно-изходна артерия за столицата и един от най-натоварените в града, мотивират се активистите.

Паважната настилка, множеството пропадания и дупки, както и лошото осветление, са не само неприятна гледка, но и причина за катастрофи.

От "Спаси София" смятат, че паветата не са подходяща настилка за булеварди с толкова сериозно движение, тъй като вдигат шум и са източник на прахово замърсяване и кал.

Според представителите на гражданската организация в центъра, по площадите и пешеходните зони те допълват историческия дух на столицата, но създават проблеми по натоварените булеварди.

За да се подобри пътната безопасност неправителствната организация предлага поставянето на камери за скорост, измерващи не само актуалната, но и средната по булеварда.

Освен нов асфалт, проектът за нова визия на бул. Цар Борис III задължително трябва да включва и ремонт на локалните платна, осветлението, тротоарите и велосипедната алея.

От "Спаси София" настояват и за отговор от Столичната община какво се случва с дълго отлагания ремонт на трамвайното трасе по булеварда и посочват, че е важно да се синхронизират.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


47
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
47
0
 
0
 
! Отговори
Турбодизел преди 1 година
Проблема ще се реши много просто. 1. Въвеждаме пак жителство, всички селяни ги изпращаме по родните им места, София намалява наполовина и няма да има нужда от постоянни ремонти и реконструкции. 2. Забранява се движението на леки МПС с маса над 2000 кг. в определен часови диапазон, без изключение и сме готови.
46
6
 
3
 
! Отговори
Против преди 4 години
Да се махнат, заради това ,че било шумно.Що не махнете и трамвая или пък да спрете самолетите да не прелитат над София, че и те шумят. Който си е избирал жилище там мислил ли е за шума след това или е гледал евтиното, без да провери минусите.Подкрепям идеята от по долните коментари за комбинирам вариант с павета и асфалт, но не и изцяло асфалт.
45
0
 
5
 
! Отговори
Брей преди 4 години
Много прашен булевард, изобщо все едно си в Пакистан...
44
2
 
6
 
! Отговори
Магистрали преди 4 години
Магистрали ще правите извън централни артерии, не се диша в София от старите ви брички.Като *** налазихте столицата.В цяла Европа си пазят калдъръма, само го пренареждат, когато е необходимо.В София има метро и трамваи, ще ползвате обществен транспорт и колелета.Не сме роби на старите ви брички, не се диша от вас.Колите на буферни паркинги извън "Широк център".
43
2
 
5
 
! Отговори
Не Не Не преди 4 години
Не е наложително.И без това изсякахте огромно количество дървета, там хората колабират от жега.Българският народ не заложник на старите ви брички, които трябва да карате със 120.Най-качествената и най-скъпа настилка е калдъръма.Затова мостовете на римляните нямат мърдане, изградени от КАЛДЪРЪМ.Като си разбивате старите трошки карайте колелета бе.Съсипахте я София. Асфалтът нагрява, излъчва топлина, хубави квартали като Лагера, *** - ги съсипахте вашите брички и асфалти.Не се диша от вас.
42
2
 
2
 
! Отговори
Никк преди 4 години
Междудругото спаси софия ще излъчат кандидат за кмет през есента. Имат и някакъв план - "планзасофия" или нещо такова. Отворих да видя - доста амбициозно..Казвам го ако някой се интересува да погледне
41
4
 
5
 
! Отговори
скасе скасе преди 4 години
спаси софия да не са в неква икономическа схема със столичн аобщина и големите играчи трейс мресйс бочковци
40
6
 
8
 
! Отговори
дрън дрън преди 4 години
асфалта е хубаво нещо но както знаеме и качеството на ремонтите какво е по добре да си оставят старите павета поне са здрави даже и да не с епререждат че и там ше се фърлят милиони и накрая кал .
39
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тези на които им се налага да карат всекидневно по този булевсрд знаят как им се радват монтьорите в сервизите. Като отидат в сервиз цялата ходова част е тотална щета. Носачи щанги амортисьри всичко е разкапано и се държи на честна пионерска. Много от катастрофите се случват поради разбита предница и ходова част но сеяндурите пишат несъобразена скорост за по лесно. Тиквенска кочи. на.
38
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Павета по вътрешнокварталните улици.
37
0
 
20
 
! Отговори
Гражданин преди 4 години
Трагично е положението по този булевард, разбихме си колите
36
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Трамваят нарочно е отделен-независим и бърз от колите, не може да има коли навсякъде. Необходимо е ремонт само на линиите за да се движи по бързо.
35
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонимен 24:Не знам кои са "тъпани", но ти за 4 изречения си направил 8 правописни и граматически грешки!
34
19
 
9
 
! Отговори
Иван преди 4 години
Меките китки от "Спаси София" искат по-бързо да се стига до пл. Македония, от където изкарват парите за жалката си медия.
33
6
 
7
 
! Отговори
Не преди 4 години
До Boris,Прав си не карам кола, а автобус. Да в дясна лента е разбито, няма подръжка. Да се направи комбиниран варинат. В дясно асфалт, за да е удобно за пътниците, в ляво павета.
32
1
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Как ли пък не,магистрала, е тогава няма как да спре шумът. Пък и да се маха трамвая-най-глупавото предложение из коментарите. Това е един от добре проектираните булеварди в София навремето. Тролеят не е по добре от трамвай и не по-бърз.
31
6
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Как може да се направи подписка или петиция за заменянето на паветата с асфалт?Сигурен съм че ще събере маса гласове за нула време!
30
1
 
12
 
! Отговори
Boris преди 4 години
До Нети луд ли си, как не е мръднал, там с повече от 20км/ч не може да се движиш, явно не караш кола
29
15
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Като се сложи асфалт, няма да стане по чисто. Ще има прах доста повече, както и състезателно шофиране.
28
5
 
4
 
! Отговори
зьцьзцзьц преди 4 години
Прадставете си как се кара със 140 по тези магистрала,поне десет пъти ще се скъси времето от руски паметник до околовръстното