Затвориха за повече от 2 години ключови улици и кръстовища в "Гео Милев"

Най-засегнато засега е движението по едноименната улица
Обновена: 29 яну 2024 14:19 | 29 яну 2024 14:16, Красимир Ангелов
32

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

От събота официално влязоха в сила ограниченията в столичния квартал "Гео Милев" свързани със строежа на разширението на третия метродиаметър през квартала.

Още по темата
Новата организация на движението ще важи до 2026 г., сочат предварителните прогнози.

На първо време в "Гео Милев" е затворена в отделни свои части основно едноименната улица заради строежа на бъдещите метростанции. Първата метростанция е предвидена на кръстовището на ул. "Гео Милев" и ул. "Черковна" с бул. "Ситняково", като ще се използва и намиращият се и в момента пешеходен подлез, откъдето ще се излиза от метрото.

Втората е разположена по ул. "Гео Милев", непосредствено преди кръстовището с ул. "Н. Коперник" в посока Слатина. Третата е на кръстовището на ул. "Гео Милев" и ул. "Слатинска". Именно на посочените места са и затворените кръстовища за улица „Гео Милев“. Улицата остава проходима в останалите участъци, но реално това ще върши работа единствено за вътрешнокварталния трафик.

След като напусне третата метростанция, ще следват още 3 в посока "Цариградско шосе".

След като бъде пуснато, разширението на третата линия се очаква да бъде използвано от близо нови 75 000 души, живеещи в кварталите "Слатина", "Редута" и "Гео Милев".

Още вижте в галерията на фотографа Димитър Кьосемарлиев
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
28
0
 
1
 
! Отговори
Markony преди 2 месеца
Никой не се замисли,че Слатина е възлово кръстовище,в което има градски градски транспорт в изобилие за всички точки на София.Необходимо ли беше да се дублира транспорта, за да се изперат пари и да се промени някогашната инфраструктура,за която е мислено от хора с акъл.Нямам нищо против новите неща,според мен този лъч трябваше да се направи в квартал с ограничен автотранспорт.Сега ще рушим нещо и ще градим друго-Топлофикация,ВиК и Енерго,заради това че трябва да има метро.
27
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Защо, Фандъкова със лични пари ли прави метрото? Или с личен дизайн?
26
11
 
0
 
! Отговори
Ха ха, преди 2 месеца
...остава и това да приписват на кметчито! Дотук метрото си е изцяло заслуга на Фандъкова! И на тия, които освен да плюят друго не могат, мога да заявя,че Софийското метро е едно от най-красивите в Европа!
25
2
 
5
 
! Отговори
Акселерирай преди 2 месеца
До Ми бравоТия тунели строени от Трейс и за това нема да стават.Аз като знам какво лежи под асфалта на ул Гео Милев, чакам с интерес падащите блокове.И без друго е презастроено.
24
8
 
3
 
! Отговори
Ми браво преди 2 месеца
Ако не друго то поне ще къде да се крият гражданята столичани като почнат да летят руските ракети.
23
3
 
3
 
! Отговори
Кметчето преди 2 месеца
Промяната е факт !
22
6
 
5
 
! Отговори
Алф преди 2 месеца
Революция и погром за тия *** мръсни
21
8
 
8
 
! Отговори
Изклатен демократ преди 2 месеца
магнитската мафия ПЕЕФСКИ пердаши ежедневно демократите от ППиДБ, те вече спят с мафията, която ги оправя здраво! Христо иванов не може да си извади от устата пеефския шпек и затова мълчи и не обелва дума! Това е демократи, вътре ви е целия! ТОВА Е ИСТИНАТА!
20
3
 
17
 
! Отговори
ПЪТНИК преди 2 месеца
Няма лошо да се строи,но осигури транспорт. Автобус 9 вместо 11 ще се чака повече минути. Автобус 75 пък е на 50 мин., вместо сутрин да е на 10-15 мин. С такова разписание няма как да накараш хората да слязат от колите-в тях е топло и приятно когато висиш в задръстване,вместо в студения и миризлив автобус.
19
8
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Едва ли 75000 човека ще ползват тази линия на метрото, когато я построят след много години. Дотогава много хора ще се преселят в небесното царство, а метрото ще го ползват 7-8 хиляди човека по тази линия.
18
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Снощи се разходих да видя блокадата и при 93-то така са блокирали улицата че трябва цялото училище да се заобикаля. Много недомислено.
17
5
 
16
 
! Отговори
Плевнелиев преди 2 месеца
И след ремонта, ще има ремонт на ремонта.
16
2
 
13
 
! Отговори
Анонимчо преди 2 месеца
"След като напусне третата метростанция, ще следват още 3 в посока "Цариградско шосе"." - какво е искал да каже авторът с това изречение? Подлог има ли?
15
5
 
15
 
! Отговори
Младок преди 2 месеца
И в Младост беше така... търпи бабо за хубост ;-)
14
7
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
2 години не са много!
13
13
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
С тая скорост на строеж на метрото София ще има метро във всеки квартал след 50 години. Аре цвилете за общото благо -никой от вас няма да е жив да го види.
12
6
 
15
 
! Отговори
тъй.....тъй преди 2 месеца
Честито на печелившите!Трябва да се потърпи, за добро е........и така вече 34 годинки.
11
2
 
18
 
! Отговори
шокиращо e преди 2 месеца
какви обидчиви слабаци сте станали - постоянно някой ви е виновен за нещо. пътя отворен - с дупки е, няма алтернативен транспорт. пътя затворен - защо, кога ще свърши, не мога да спра пред главния вход на училището да си оставя детето. организирате се, намирате кой да ги води - ако е необходимо - на групи, щом толкова не можете да ги оставите за 200 метра сами. след 20 години които сме ходили сами на училище, ще сме се гътнали, дотогава поне на един от нас ще дадат ли орден "стара планина"?
10
2
 
14
 
! Отговори
Как убиват БГ преди 2 месеца
Половината град Бобов дол са наркомани и няма нито един задържан нарко пласьор, интересна полиция е РПУ Бобов дол много интересна! Защо не се разследват полицаи от Бобов дол, защо бе!?
9
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До Браво, но Децата 1,2,3 клас трябва да са от квартала, следователно не е проблем да се заведат пеша на училище. Отделно, пред училището паркирането и престоят са забранени, но никой не го спазва. Нищо няма да има стане на отрочетата и родителите като се поразходят малко.