Стопете коремните мазнини с бягане с високо вдигнати колена

Упражнението има редица ползи
19 ное 2020 00:00, Михаела Лазарова
5
Стопете коремните мазнини с бягане с високо вдигнати колена
Снимка: Istock

Знаем, че редовната физическа активност ни помага да поддържаме добро здраве и фигура. Коремните мазнини са едни от най-трудните за сваляне. Затова в арсенала си от упражнения е важно да включим и такива, които да ни помогнат ефективно да се разделим с излишните мастни натрупвания. Освен коремните преси, планковете и скачането на въже, бягането с високо вдигнати колене също ще ви помогне.

За него не ви трябва оборудване, като може да го изпълнявате на място или в движение.

Кои са основните ползи от това упражнение?

Бягането на място е аеробно упражнение, което изисква непрекъснато да се движите и свивате мускулите си, което подобрява мускулната сила, стабилност и гъвкавост.

Помага за намаляване на стреса.

Помага да стопите по-бързо корема.

Тичането на място може да помогне за намаляване на болката в коленете, като същевременно ги направи по-силни и по-здрави. 

Подобрява баланса, пъргавината и координацията, намалявайки риска от падания или наранявания.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


5
Още по темата: фитнесдиетаотслабване
Още от Спорт
Защо не трябва да прекаляваме с тренировките?
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
4
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Това за големия камък и рибата е измислено от някой комплексар да си оправдава килограмите.
3
2
 
6
 
! Отговори
ШибиРиби преди 1 седмица
Колене не знам ама краката високо яко топят мазнини
2
6
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Ние искаме да сме дебели нали си чувала приказката под голям камък голяма риба се крие целувки симпатяга
1
1
 
6
 
! Отговори
баш преди 1 седмица
баш в тоя смърдилник където братята-ромеи горят всичко - от стари гуми до пластмасови шишета ще тръгна да тичам.

Като се затопли времети и се изчисти въздуха - тогава.