Специална машина изследва новите участъци на Тракия

Тестовете ще продължат 3 дни в участъка от Стара Загора до Карнобат
Обновена: 13 май 2014 15:25 | 13 май 2014 15:25, Красимир Ангелов
14
Специална машина изследва новите участъци на Тракия
Снимка: Булфото

Специална машина ще извършва тестови изследвания на носимоспособността на пътната конструкция на автомагистрала "Тракия" в участъка от Стара Загора до Карнобат, посочват от АПИ.

Тестовете ще се извършат от днес до 16 май. От пътната агенция отчитат, че е обичайна практика след въвеждането в експлоатация на новопостроени пътни участъци с финансиране от европейските фондове да се правят подобни проучвания.

Тестовете ще се извършват между 8 ч. и 17 ч. и бъдат по цялата дължина на обекта в двете посоки на движение.

Дефлектографът ще се движи със средна скорост от 30 км/ч, а на всеки 286 м ще спира за около 2 минути за отчет. Широчината на машината е една пътна лента (дясна активна лента), а проби ще бъдат взети и чрез специална мобилна сонда.

В зависимост от местоположението на машината върху пътното платно и интензивността на движението по автомагистралата ще се въвежда временна организация на движението с намаляване на броя на пътните ленти. Допустимата максимална скорост на движение в района на проучването се ограничава на 90 км/ч.

Агенция "Пътна инфраструктура" препоръчва на шофьорите, пътуващи от Стара Загора към Карнобат и обратно, да карат внимателно и да спазват въведената временна организация на движението.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
1
 
! Отговори
дедо Ташунко преди 9 години
Сезона на строителство изтече, в сезона на ремонтите сме вече!
9
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Tulski Не - ЕС ще ни покаже "кукиш" и няма да изплати вложените от България пари за магистралата - ей това ще последва.... А тикварника дето се би в гърдите че той я построи - ще *** отстрани "Спират еврофондовете". Ей такава ни е цялата работа.
8
2
 
4
 
! Отговори
Тракторист преди 9 години
Имах възможност да работя с някои от фирмите които строяха магистралата по това трасе и мога да кажа, че голямо крадене падна от страна на собственниците и изпълниха може би на 25% от това което трябваше да се вложи в строежа по предназначение и до няколко години, от това магистрала няма да става. От преди две години започна да пропада и да се кърти и ще е по-зле отколкото след Пазарджик в посока София. ***!
7
3
 
0
 
! Отговори
! преди 9 години
mashinata kakvo napravila?
6
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Той Сергей нищо не е строил и няма какво да му проверяват. Политик от класа!
5
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
До Бойко Димитров Бойко, Чирпан-Ст.Загора вече е 6 години в експлоатация. Стара Загора -Ямбол само две. Впрочем между Ст.Загора и Нова Загора има вече кръпки, за неравностите да не говорим. Иначе дали е Иван, Драган или Петкан премиер няма значение - строежа се прави колкото да се вземат парите...
4
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Ако беше я строил Сергей щеше да е много здрава, ей.
3
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Бойко нали за това точно там изследват, иначе ще им излязат на яве кирливите ризи.
2
7
 
6
 
! Отговори
Бойко Димитров преди 9 години
А пък аз мога да кажа, че качеството на магистралата между Ст.Загора и Карнобат е много по добро от това между Чирпан и Ст. Загора. Пътувах и в двете посоки между 1 и 6 май.
1
3
 
5
 
! Отговори
6 yastrebincheta преди 9 години
:-) Nema li snimka Reuter dnes.bg na tova bulgar chudo?!