2017-та: 681 българи загубиха живота си в катастрофи! Докога?

111 души са починали в болница след пъни инциденти
186
2017-та: 681 българи загубиха живота си в катастрофи! Докога?
Снимка: архив "Булфото"

681 българи са загубили живота си във войната по пътищата на страната през миналата година. Това показват последните данни на КАТ за 2017-та година.

Още по темата

Окончателните цифри на мрачната статистика ще бъдат предоставени от Пътна полиция до дни.

В черните списъци ще бъдат добавени и 111 души, починали в болници след катастрофи през 2017 година, пише "Труд".

Според данните на КАТ за катастрофите един на всеки 6 убити умира в болница, а не на място по време на катастрофата.

В "Пътна полиция” има статистически отдел, който събира данните от няколко източника и постоянно актуализира числата. Хората в него работят по крайно архаичен начин. Според набедба от 2015 г. данните се актуализират на всеки 10 дни чрез информация, изпратена от областните дирекции, в таблица във формат Excel.

След това всички числа графа по графа се прехвърлят в обща таблица, което заради забавяния отнема още няколко дни.

Според статистиката близо 30 са жертвите на пешеходни пътеки през 2017 г. През 2016 г. броят на загиналите е бил само 4, което прави увеличение от 7 пъти.
 


186
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
151
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Миналата,година се реших да си дойда с колата.Такива,бабуни, коловози,дупки няма нито в Сърбия, нито в Хърватска,понеже съм от регионО,дори не видях и във Вардарска Македония,около Струмица и Берово, такива отчайващи пътища. Друг е въпроса,че Асенчо *** от махалата ,се хвали за прегледа без,да е направен,Наистина такъв.В Германия,ако спирачки,кормилна уредба или филтъра за твърди частици не ти е в ред,срок 1 месец, иначе TÜV ,на куково лято.
150
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Като пишете за Германия, да уточним че когато те хванат с алкохол ти взимат книжката и за да си я вземеш отново извън глоби и изпити, има и периодични тестове с които отчитат дали пиеш алкохол или не. Съответно условието е никакъв алкохол, нищо че нямаш книжка и не караш. Това е добра реституция за българите също, но в България въвеждат абсурдни глоби в стил кола за 500 лв. с превъртян километраж, но глоба 7000 лв. Нали толкова беше?
149
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
благодаря за загрижеността и стига преписвахте сводките на мвр за произшествията това не е журналистика а произшествия винаги ще има.
148
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Излиза че половината българи смятат, че при пресичане на пешеходна пътека, вината не винаги е на шофьора. *** сме си.
147
4
 
6
 
! Отговори
Селянин с колело преди 9 месеца
Правилата не са за Ганьо, те са за балъците... Относно това как германците карали в България - това са турски гастарбайтери, а не германци. Работя в немска фирма и геманците до тук пристигат със самолет, а тук карат коли под наем и ги карат както в Германия - без да правят нарушения! За повече от 10г никой от немските колеги не е имал нарушение.
146
3
 
1
 
! Отговори
681- човека преди 9 месеца
ХА,ХА,ХАААА...ЮБИЛЕЙ ,БЕ....
В ЧЕСТ НА БЪЛГАРИЯ И НЕЙНОТО ЗАТРИВАНЕ ОТ ПРОСТОТИЯТА!!!!!
145
3
 
1
 
! Отговори
А бе преди 9 месеца
Като стане бензина пак 3+лева и загиналите ще спаднат под 500...При това не е нужно нефта да става 100+$,тука изпреварваме събитията.....
144
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Малко са, още може.
143
6
 
7
 
! Отговори
Като бройка това е . преди 9 месеца
същото като в една лека гражданска войничка - 700 човека на година - 2-ма на ден - ние се стопяваме така много ...
142
5
 
7
 
! Отговори
ivo преди 9 месеца
Докато има българи ще е така,а последния останал ще се удари или в дърво или в стълб.
141
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Въпроса е “ОТКОГА “!
140
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Евала умници! какви са тия ПЪНИ инциденти?!
139
2
 
12
 
! Отговори
Обективен преди 9 месеца
По пътищата на всички държави се шофира по начинът, по който контролният орган на държавата позволява да се шофира. 80-те процента в България искат България да е изключение и без контрол от КАТ, правилата да се спазват. Е, няма такава държава и никога не е имало.
138
2
 
11
 
! Отговори
До136 селски синдром преди 9 месеца
Шофьор съм от много години, още от времето когато правилата се спазваха. Такива като теб, най-много ги обичам, газ-спирачка сте, не виждате какво става на пътя, пешеходците ги газите хей така, даже не разбирате, че сте прегазили човек, който може и да е дете. Философствате как винаги сте прави, а другите вибаги са ви длъжни нещо и т.н. Обикновено сте и с още мляко около устата.
137
3
 
8
 
! Отговори
До 136 преди 9 месеца
Няколко грешки си допуснал. Първо, не на зебра, а на пешеходна пътека - настоятелно съветвам да научиш какво е пешеходна пътека. Второ, май и ти си от тези дето като видят, че наближават пешеходна пътека, натискате газта до ламарината, особено ако виждате, че някой пешеходец иска да пресече. Не дай си боже, човекът да си използва предимството - това е такава обида за вас. За съжаление КАТ в България не работи, иначе бързо щяхте да научите какво е това Закон за движение по пътищата и Правилник за
136
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
На мястото на точките е думата м.о.д.а.
135
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Немците като дойдат в България летят все едно самолет карат. Същото е с французите, испанците и всички останали, в чиито държави държавата ги принуждава да спазват правилата. Но, за 80-те процента Бай Ганьо бил виновен.
134
11
 
8
 
! Отговори
градски нов синдром преди 9 месеца
Да опишем породата на пешеходците.
Хвърлят се с наведена глава или по скоро ,като пиле без глава, без да се огледат .нарочно.
Защото пресичат на зебра и тогава шофьора е винаги виновен.
Разчитат на отлични рефлекси на водача.
Обаче това е руска рулетка .
Нова ***.
133
4
 
11
 
! Отговори
ист преди 9 месеца
Лошите пътища са виновни, магистралите са виновни, колите втора употреба са виновни.
НЕ. Виновни са главите глупави и самонадеяни.
132
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 9 месеца
Това са две села хора.Българите отказват да спазват правилата и си плащат